www.militaar.net
http://www.militaar.net/phpBB2/

Hiina laevastik
http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopic.php?f=66&t=39324
4. leht 4-st

Autor:  Gideonic [ 13 Aug, 2017 23:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Hiina laevastik

Huvitav reklaamvideo AGM-158C LRASM tiibraketist:
https://www.youtube.com/watch?v=h449oIjg2kY

Näitab üsna hästi, miks tänapäevased tiibraketid nii kallid on ning kuhu see raha läheb :D (tegutsemine ootamatu pop-up õhutõrje vastu, GPS- ning raadiosegamise alades toimimine, autonoomne sihtmärgi tuvastus jne).

Kuna tegu on reklaamvideoga on vastaste tegevus loomulikult saamatu, kogu sõjaline situatioon üsna kummaline ning ebarealistlik, kuid see polegi antud video point. Minu jaoks oli üsna huvitav just graafiliselt väga ilusti "puust ja punaseks" kogu tiibraketi lenntsükli selge ja lihtne väljatoomine, koos kõigega millega see selle lennu jooksul arvestama peab (mida on ikka oluliselt rohkem kui lihtsalt koordinaatidele kohale lendamine).

Autor:  Gideonic [ 05 Sept, 2017 0:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Hiina laevastik

Tundub et hiinlaste laevaehitus-kompaniid on värvanud Ukrainast (Nõukogude lennukikandjate taustaga) laevadisainereid:
http://alert5.com/2017/09/04/soviet-air ... for-china/

Autor:  Gideonic [ 02 Nov, 2017 17:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Hiina laevastik

Tundub et Hiinlased astusid suure sammu edasi oma järgnevate lennukiandjate jaoks.

http://www.scmp.com/news/china/diplomac ... nch-system

Nimelt õnnestus välja töötada alalisvoolul põhinev laeva sise-elektrivõrk, mis suudab anda piisavalt voolu elektriliste katapultide tööks (mis on sarnased USA EMALS'ile, mis on hetkel peal ainult uusimal Ford klassi lennukikandjal). Hiinalsed on selle EMALSi mõttega mänginud pikalt, kuid peamine takistus seinses selles, et puudus piisav vooluallikas. Vana voolujaotusega oleks selleks vaja olnud tuumareaktoriga lennukikandjat ja seda keerukust sooviti esialgu vältida.

Tsiteeri:
According to a source close to the People’s Liberation Army, China’s Central Military Commission was keen to use EMALS on the Type 002. “[But] the obstacle … was whether a conventionally powered carrier would be able to support EMALS, and now that problem has been solved,” the person, who is close to the PLA’s equipment department, told the South China Morning Post. The solution was provided by a team led by China’s top naval engineer Rear Admiral Ma Weiming, which developed a medium-voltage, direct-current transmission network to replace an earlier system based on alternating current....

...“It wasn’t just a simple switch from alternating to direct current, but a complete overhaul of the energy supply and distribution system – from steam boilers to the energy storage device,” he said. Wang added that in the future, the same technology could be used to launch not just aircraft, but also missiles and satellites, and maybe even power high-speed trains....

...He [Weiming] also said on the sidelines of the annual National People’s Congress in Beijing that China’s EMALS technology was more advanced and more reliable than the system used on the nuclear-powered USS Gerald Ford supercarrier...."


Konseptsioon ka eeldatavas uuest Type-002 tüüpi lennukikandjast võrdluses praeguste kahe Kužnetsovi analoogiga:
Pilt

Autor:  Gideonic [ 01 Veebr, 2018 15:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Hiina laevastik

Tundub et hiinlased katsetavad ka enda relsskahurit:

http://china-defense.blogspot.com.ee/20 ... e-and.html

Autor:  ruger [ 27 Veebr, 2019 19:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Hiina laevastik

Hiina seadis Kollasele merele üles NO-GO tsooni, et saaks seal testida oma kahte lennukikandjat.
Tsiteeri:
China Just Set Up a 'No-Go' Zone in the #YellowSea to Test 2 of its #AircraftCarriers
Business Insider, Feb 27, 2019

https://twitter.com/NavalNews/status/11 ... 4939508736
https://www.businessinsider.com/china-s ... sts-2019-2

4. leht 4-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/