Silwi Auto on Silberauto tütarfirma.nimetu kirjutas:Kui ma ei eksi, siis mersude müüja, Silberauto, ehitab erisõidukeid siin Eestis ümber. See võib ka olla üks põhjustest miks PPA just seda marki kaubikuid ja SAR sõidukeid hangib. Paljud kiirabiautod kipuvad ka mersud olema.
Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Mersu kiirabisid on ka Profile ümber ehitanudnimetu kirjutas:Kui ma ei eksi, siis mersude müüja, Silberauto, ehitab erisõidukeid siin Eestis ümber. See võib ka olla üks põhjustest miks PPA just seda marki kaubikuid ja SAR sõidukeid hangib. Paljud kiirabiautod kipuvad ka mersud olema.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kõik kiirabid Eestis ongi siinsamas kas Profile või Silwi poolt ehitatud. Vist.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Muideks, märkasin huvitavat asja.
Ilmselt ei kehti see kõigi politseivärvides busside kohta, aga märkasin, et Mersu bussi tippkiirus on 206 km/h, mis on tagaveoline. 2,1 140kw diisel.
Siis VW bussi tippkiirus on 203 km/h, mis on esiveoline.2,0 150kw diisel.
Meenutades üleelmisi Octaviaid, mille tippkiirus oli 200 km/h ringis, ehk siis Mersu bussist aeglasem
Vägev värk, politseibussidele on tekkinud tagaajamise võimekus
Täiesti tõsiseltvõetav.
Ilmselt ei kehti see kõigi politseivärvides busside kohta, aga märkasin, et Mersu bussi tippkiirus on 206 km/h, mis on tagaveoline. 2,1 140kw diisel.
Siis VW bussi tippkiirus on 203 km/h, mis on esiveoline.2,0 150kw diisel.
Meenutades üleelmisi Octaviaid, mille tippkiirus oli 200 km/h ringis, ehk siis Mersu bussist aeglasem
Vägev värk, politseibussidele on tekkinud tagaajamise võimekus
Täiesti tõsiseltvõetav.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Sa oled oma tagaajmistega ikka tÄitsa piiri ületanud. Mis jama sulle fetissiga on? Lõppkiirus ei ole kaugeltki kõge tähtsam omadus. See aeg millega see buss 200km/h saavutab-saab mõõta ülekantud tähenduses päevadegaklemmikas kirjutas:Muideks, märkasin huvitavat asja.
Ilmselt ei kehti see kõigi politseivärvides busside kohta, aga märkasin, et Mersu bussi tippkiirus on 206 km/h, mis on tagaveoline. 2,1 140kw diisel.
Siis VW bussi tippkiirus on 203 km/h, mis on esiveoline.2,0 150kw diisel.
Meenutades üleelmisi Octaviaid, mille tippkiirus oli 200 km/h ringis, ehk siis Mersu bussist aeglasem
Vägev värk, politseibussidele on tekkinud tagaajamise võimekus
Täiesti tõsiseltvõetav.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Paistab, et sina oled autot vaid kaugelt näinud, kui arvad, et 140 ja 150kw niisama maha jooksevad, need annavad neile bussidele bussi kohta täitsa korraliku kiirenduse.
VW bussi kiirendus 0-100 on alla 10 seki.
Meenutades kunagisi Nissan Primeraid, mis olid midagi 10 sekki, ehk siis kehvem ja tippkiirus oli ka neil kõigest 200 km/h.
Ehk siis praegused politseibussid on kiiremad, kui 2000ndatel olnud Nissan Primerad.
Kas sa arvad, et ilmaasjata osteti 140 ja 150kw variandid? Ei ostetud ilmaasjata, ikka ilmselgelt tagaajamist silmas pidades, sest vastasel korral oleks valitud mingid 100 ja 110kw variandid või muud säärast.
Ma täitsa imestan, et nii võimsad osteti, aga see on hea, et osteti, väga õige tegu.
Pealegi ei saa sa asjale üldse pihta, mina võrdlen neid ikka sellega, mis olid bussid enne, kui aeglased ja kui lahja kiirendusega.
Ma võrdlen edasiminekut ja võtan asja ka reaalselt, nüüd tekkis bussidele reaalne tagaajamise võimekus.
Aeti ka vanade bussidega taga, kuid nüüd on seda parem teha ja see on hea.
Ei mõista küll, mis sind hammustanud on või ei oska sa lihtsalt mõelda.
VW bussi kiirendus 0-100 on alla 10 seki.
Meenutades kunagisi Nissan Primeraid, mis olid midagi 10 sekki, ehk siis kehvem ja tippkiirus oli ka neil kõigest 200 km/h.
Ehk siis praegused politseibussid on kiiremad, kui 2000ndatel olnud Nissan Primerad.
Kas sa arvad, et ilmaasjata osteti 140 ja 150kw variandid? Ei ostetud ilmaasjata, ikka ilmselgelt tagaajamist silmas pidades, sest vastasel korral oleks valitud mingid 100 ja 110kw variandid või muud säärast.
Ma täitsa imestan, et nii võimsad osteti, aga see on hea, et osteti, väga õige tegu.
Pealegi ei saa sa asjale üldse pihta, mina võrdlen neid ikka sellega, mis olid bussid enne, kui aeglased ja kui lahja kiirendusega.
Ma võrdlen edasiminekut ja võtan asja ka reaalselt, nüüd tekkis bussidele reaalne tagaajamise võimekus.
Aeti ka vanade bussidega taga, kuid nüüd on seda parem teha ja see on hea.
Ei mõista küll, mis sind hammustanud on või ei oska sa lihtsalt mõelda.
Viimati muutis klemmikas, 21 Veebr, 2019 16:30, muudetud 3 korda kokku.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Mersu bussidele tuleks igaljuhul spoileriring ja tagatiib panna et kurvides ikka püsti jääks kui tagaajamiseks läheb. Eks vaatame millal vastav riigihange püsti pannakse... Ja kindlasti sportvedrustus.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
votvot, nüüd sa räägid asjast. K&N performance filtri võiks ka pannaWalter2 kirjutas:Mersu bussidele tuleks igaljuhul spoileriring ja tagatiib panna et kurvides ikka püsti jääks kui tagaajamiseks läheb. Ja kindlasti sportvedrustus.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Walter2 kirjutas:Mersu bussidele tuleks igaljuhul spoileriring ja tagatiib panna et kurvides ikka püsti jääks kui tagaajamiseks läheb. Eks vaatame millal vastav riigihange püsti pannakse... Ja kindlasti sportvedrustus.
Mulle meeldib politsei puhul igasugune mõistlik areng paremuse poole ja autode võimsus, seda igal juhul on.
Minul poleks selle vastu midagi, kui tellitaks võimas Skoda Superb, millele võimsam turbo pannakse ja ka aerodünaamikat tehakse jne.
Ja selliseid mingi väike kogus.
Korralik aerodünaamika ehitus nõuab väga täpset ehitust, esitiib splitter, küljelaiendid, sile põhi, taha difuusor, taha üles antitiib.
Mulle meeldib, et meil on politsei autode riigihanke juurde jõudnud ometi õiged inimesed, kes oskavad näha suurt pilti ja arvestada reaalsete vajadustega patrullautol.
Kes ei aja senti pooleks, vaid on nõus ka veidi investeerima, parema nimel.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Natuke aega tagasi olid liikluspolitsei eriüksusel ehk nn kodututel ju Subaru Impreza WRX-id, ehk nö tehasekiired masinad millega äkilisemaid BMW-sid ja muid levinumaid huligaanide masinaid edukalt kollitada sai. Point on see, et parem on soetada juba valmis toode ehk nö tehasekiire masin kui hakata kiireks sõiduks üldse mitte mõeldud masinat (a la Škoda Superb) kalli raha ja vaevaga ümber ehitama.klemmikas kirjutas:Walter2 kirjutas:Mersu bussidele tuleks igaljuhul spoileriring ja tagatiib panna et kurvides ikka püsti jääks kui tagaajamiseks läheb. Eks vaatame millal vastav riigihange püsti pannakse... Ja kindlasti sportvedrustus.
Mulle meeldib politsei puhul igasugune mõistlik areng paremuse poole ja autode võimsus, seda igal juhul on.
Minul poleks selle vastu midagi, kui tellitaks võimas Skoda Superb, millele võimsam turbo pannakse ja ka aerodünaamikat tehakse jne.
Ja selliseid mingi väike kogus.
Korralik aerodünaamika ehitus nõuab väga täpset ehitust, esitiib splitter, küljelaiendid, sile põhi, taha difuusor, taha üles antitiib.
Mulle meeldib, et meil on politsei autode riigihanke juurde jõudnud ometi õiged inimesed, kes oskavad näha suurt pilti ja arvestada reaalsete vajadustega patrullautol.
Kes ei aja senti pooleks, vaid on nõus ka veidi investeerima, parema nimel.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Nende Subarute ja Bemmide asendusesks olidki Superbid 3,6 191kw.
Nüüd võiks neid asendada Superbid 2,0 206kw, kas need ka osteti, ma ei tea, mis nagu ma välja tõin, on lausa grammike kiiremad.
Aga mõtle, kui neid veel juurde tuunida, saaks suht soodsalt, kõva masina.
Nüüd võiks neid asendada Superbid 2,0 206kw, kas need ka osteti, ma ei tea, mis nagu ma välja tõin, on lausa grammike kiiremad.
Aga mõtle, kui neid veel juurde tuunida, saaks suht soodsalt, kõva masina.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Millest me räägime? Turvapuuri pole, nitrot pole, Hella lisatulesid pole. Veljed on OZ Racingu asemel mittekõlbulikud tehase plekkveljed, mis on pehmed ja rasked. Pätid naeravad. Võiks ikkagi suurt pilti vaadata.
-
- Liige
- Postitusi: 1764
- Liitunud: 24 Okt, 2014 20:33
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Narr kes siis nüüd enam Hella lisatulesid kasutab, nüüd ruulivad Seekerid ja Lazerid
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
kui vilkurid veel saaks põhja alla viia ja sireeni asemel bassikõlari......
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Põhjavalgustus, härrased - ärge unustage põhjavalgustust. Ilma selleta pole statti üldse asja...
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist