aht0 kirjutas:
Austraalia on veidi sarnane Saksamaaga. Esineb piirkiiruseta teid, s.t loogiline et üsna rikkas ühiskonnas on ka jõustruktuuridel masinaid, mis suudaks "kiireid ja vihaseid" püüda..
Ma leian, et ka Rootsi on piisavalt rikas, et trobikond soetada kiireid näiteks Audi RS4-sid ja ka moto politsei.
Kuna nagu näha on, siis kiireid eest ära sõitjaid on palju ja vajadust on.
Nagu näha on olnud, siis kerge trobikond on ka Eestil olnud 191kw Superbe, eks näis, mis nad asemel ostavad, loodan, et 206kw superbid.
Hetkel on enamik neist 191kw Superbe müüki jõudnud, ilmselt tagastati liisingfirmale.
Hetkel on neist müügis alles vaid 1.
http://www.auto24.ee/used/2511708
Ega kokku tõmmata vist tõesti enam kuskilt pole jah, ainus võimalus paistab olema politseile raha juurde anda.
Ka Elmar Vaher ju mitu aastat tagasi Pealtnägijale antud intervjuus ütles, et raha on vähe. Vähemalt nii võib tema jutu kokku võtta, mainis vist, et politsei töötab piiri peal, kui ma ei eksi.
Ega see on hämmastav küll, kui vaadata, kuidas riik miljoneid kulutab asjade peale, mida mina tähtsaks ega õigeks ei pea ja lausa vigadeks pean.
Samas ei leita politseile lisa 10 miljonit Eurot aastas, et saaks panna töösse 30 lisapatrulli 24 tundi.
Sellise asja peale oleks Viljandis näiteks laksti kohe 2 lisapatrulli juures ja poleks aastaid tagasi võibolla probleemi tekkinudki sedasi.
Kui te olete kursis lööminguga, mis Viljandis kunagi oli ja vaid 5 politseinikku ja üks neist oli ka välijuht, mitte patrull.
Uudis ise siin.
http://maaleht.delfi.ee/news/eestielu/a ... d=65098428
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.