www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 29 Sept, 2020 14:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 883 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 59  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 02 Dets, 2019 15:33 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 29665
Tegelikul elul ja arvutimängul Need for Speed - Underground - on vaks vahet :D

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 02 Dets, 2019 15:34 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Jaan, 2017 21:12
Postitusi: 154
Kapten Trumm kirjutas:
Tegelikul elul ja arvutimängul Need for Speed - Underground - on vaks vahet :D


Täpselt nii, tegelikus elus paar sekki kiirenduse vahe ei ole nii määrav, lihtsalt taga ajaval autol, peab olema piisav võimekus.
Ei tasu unustada tõsiasja, et mida võimekam auto, seda raskem on seda võimekust ka kasutada.

Kontrollisin ka 2019 tavalist eraomanduses Superbi Maanteeameti lehelt ja sellel on 221 tippkiirus, sain kinnituse, et uued Superbid ongi aeglasemad, mida õnneks politseil pole.

Ehk siis Kapten Trumm, enne, kui hakkad autode andmeid esitama, palun kontrolli ka nende vastavust tegelikkusele.
Antud olukorras ei arvestanud sa asjaoluga, et autod on vahepeal muutuse läbinud ja uute andmed ei kehti enam 2016-2018a omade kohta.

7,6-7,7 sekki ja 226-230 andmeid ei ole ma laest võtnud, vaid olen jooksvalt jälginud, sellepärast teadsingi.
Tänu sinule sain teada, et uued Superbid on aeglasemad.

Enamikel inimestel ei ole praegu ja ei olnud ka 80ndatel autot, mis alla 8 seki sajani läheb.
See on politseile piisav.

Need 200-300kW vanad kasutatud autod, mis on 300 000 sõitnud ei oma enam kaugeltki seda kiirendust, mis neile tehase poolt uuena lubati, mootor ja käigukast ikkagi kuluvad.

_________________
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.


Viimati muutis klemmikas, 02 Dets, 2019 16:51, muudetud 6 korda kokku.

Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 02 Dets, 2019 16:17 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Okt, 2012 23:11
Postitusi: 2032
Asukoht: Reval
Kapten Trumm kirjutas:
Tegelikul elul ja arvutimängul Need for Speed - Underground - on vaks vahet :D

N4S - Most Wanted on juba päris eluline, eriti kurvikiirused. :mrgreen:

_________________
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 03 Dets, 2019 17:35 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Dets, 2006 21:35
Postitusi: 2696
Asukoht: Tallinn
Rääkisin tuttavate (Soome) politseinikega, kes tavaliselt väikebussiga patrulli sõidavad, üks on soojal ajal mootorrattaga, et palju nende teada selliseid u 200 km/h piirkiirusel kihutamist aasta jooksul ette tuleb? Nad ütlesid, et harva ja reeglina on need mingid noored pullid vanade saanidega ning seal ei oma patrulli kiirendus või maksimumkiirus eriti tähtsust, sest reeglina juhtimisoskus on keskpärane ja tavaliselt lõpetavad põllul, kehvemal puu ümber või kalju peale laiali määrituna. Kätte saadakse ikkagi enamik, pigem minnakse eest ära ja haihtutakse mootorratastega kui autoga. Sellepärast ongi igas piirkonnas mõned politsei mootorrattad, et kihutajaid rahustada. Isegi kiirteel ei saa suvaliselt kihutada, sest suuremate linnade ümbruses on seal tavaliselt ka muud liiklust ja kui kihutaja jõuab neile sappa, siis ongi lõpp lähedal (kolkas kiirteed ei ole, seal on tavaline käänuline maantee, kus eriti ei suuda kiirustada). Kui kohe ei suudeta peatada, siis vaadatakse registreerimisnumbri järgi kontaktandmeid ja minnakse koju järgi. Taga-ajamise autol on lisaks kiirendusele veelgi olulisem juhitavus, sest muidu sõidab teel välja. Enamik suuremaid kihutamisi jõuab ka ajakirjandusse, nii et sealt saab kokku lugeda, palju tõsisemaid taga-ajamisi on.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 03 Dets, 2019 22:35 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Jaan, 2017 21:12
Postitusi: 154
Nagu sa isegi mainisid on Soomes politseil mootorrattad täiesti olemas, ehk siis kiired asjandused, mis rahustavad kihutajaid, täpselt minu jutt.

Ei tasu unustada ka tõsiasja, et Soome liiklus on tunduvalt rahulikum, kui Eesti oma.

Youtubest on kohe saadaval kaks kiiret tagaajamist Soomest.

Volvo T4 vs mootorratas
https://www.youtube.com/watch?v=Xmkp22FlLNo

Politsei bike versus võimas chopper
https://www.youtube.com/watch?v=bgo9Dl2gsqM&t=790s

Kolmas, bike versus bike, kiire tagaajamine, Soomest.
https://www.youtube.com/watch?v=7NWvoTdfc7Y

Nagu ma olen ka korduvalt öelnud, on praeguste Superbidega tavapatrullautoks, saavutatud just nimelt kuldne kesktee, piisavalt kiired, piisavalt sobilikud muidu politsei autoks ja ka piisavalt hästi juhitavad.
Samuti rahaliselt väga ok autod.

_________________
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 04 Dets, 2019 12:48 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 29665
Klemmikas jätab siin mainimata, et Soome politsei tavaline patrullauto oli pikki aastaid (ja on ka täna) tavaline esisillaveoga ja 1,8 diiselmootoriga Ford Mondeo, mille letihind on meil kasutatavatest Skodadest nii 60%.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 04 Dets, 2019 14:18 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2011 22:13
Postitusi: 577
Sa unustad ära, et ka meil olid patrullautod päris pikka aega igasugused esiveolised lutsud.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 04 Dets, 2019 15:44 
Eemal
Liige

Liitunud: 17 Nov, 2016 12:33
Postitusi: 293
https://www.politsei.ee/et/avaandmed

Kaldun arvama, et andmeanalüüs on pisut parem vahend kui Youtube videod. Jõudu tööle.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 04 Dets, 2019 17:55 
Eemal
Liige

Liitunud: 22 Okt, 2005 21:57
Postitusi: 2902
Mälu järgi sobrades, olid politsei patrullautode parameetrid ikka väga erinevad aastate lõikes
1) Suzuki Vitara ala 94 aastast, olid vist kusagil 60kW, võin ka sügavalt eksida ehk väga nõrgad ja tõesti pigem maakonna konstaabli autoks sobivad, kui patrullautodeks
2) Opel Astra ala 94-96 aastast olid vist ka ca 60kW või isegi võimsamad ja omadustelt patrullautodeks rohkem sobivad
3) Suzuki Liana ala 96-97 aastast olid ka kindlalt kusagil 60kW 4x4, kuid ajasid asja ära
4) Opel Vectra ala 97 aastast 2.2 liitrise mootoriga ehk olid oma ajas juba väga head patrullautod, kilovatte vist oli üle 100 või napilt alla, liikusid hästi, kuid rooste sõi veel paremini.
5)Mazda 626 ala 98 aastast, ruumikas ja väga viisakas politseiauto, kuid nagu järgnev Primera, ainult 85kW
6)Nissan Primera ala 2002 oli välimuselt juba väga viisakas politseiauto ja ka ruumikuselt polnud kurta, kuid mootor oli vist ainult 85kW-ne
7)Skoda Octavia ala 2005 olid vist alla 100 kW.
8) Skoda Superb 2008 118 kW bensiin, esimene ruumikas, mugav ja võimas patrullauto, edasi sai jälle seoses majanduskriisiga Octavia põhiautoks. Mäletan, et pildid neist patrullautodest lõid laineid ka Vene meedias, sest miilitsa põhiliikur kippus kodumaine Lada sellel olema.
9) Skoda Superb 2015, kommentaare pole vaja

Ehk kokkuvõtvalt pole kW patrullautode valikul määravad olnud, esimesi valikuid määras rahakott ja alles viimas kümnendiga on jõutud sinna, et autodel hakatud parameetreid kehtestama.

_________________
Unforeseen consequences


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 04 Dets, 2019 17:58 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 29665
taara kirjutas:
Sa unustad ära, et ka meil olid patrullautod päris pikka aega igasugused esiveolised lutsud.


Sellest on ikka väga palju talvesid juba mööda saanud, 2011 tulid juba need 4x4 Octavia universaalid.
Ja loomulikult oleme me soomlastest nii 2,5 korda vaesemad jätkuvalt, eks oma kulutusi tuleb ka sellest tõsiasjast vaadata.

Tsiteeri:
3) Suzuki Liana ala 96-97 aastast olid ka kindlalt kusagil 60kW 4x4, kuid ajasid asja ära


Need 4x4 Lianad olid valdavalt maapiirkondade konstaablite autod (kui maapiirkonnad polnud veel politseivabaks muudetud ja sellised külakonstaablid lausa eksisteerisid, 4x4 sõiduauto rollis on halval teel tegija.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 04 Dets, 2019 22:03 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Jaan, 2017 21:12
Postitusi: 154
Kapten Trumm kirjutas:
Klemmikas jätab siin mainimata, et Soome politsei tavaline patrullauto oli pikki aastaid (ja on ka täna) tavaline esisillaveoga ja 1,8 diiselmootoriga Ford Mondeo, mille letihind on meil kasutatavatest Skodadest nii 60%.



Ära võta kõige odavamat Mondeot võrdluseks, teiseks ära unusta, et riik saab neid ikkagi hulgihinnaga ja see hind on hoopis midagi muud.
Kindlasti saadi ka Mondeod hulgihinnaga, aga mida odavam on auto, seda vähem on võimalik sealt pealt ka alet teha.
Mis siis on, et meil on paremad politseiautod? Väga hea ju.
Odavaim diisel universaal manuaal Mondeo on 24 200, midagi saadi kindlasti alet ka, kahtlen, et Soome kõige odavama võttis.
Politsei Superbid vaevalt üle 30 000 auto enda koha pealt maksid, ülejäänud maksumus oli lihtsalt politseivarustus.
Seega, kus sul see 60% ? Ära mõtle palun asju välja eks, sulle kohe ei sobi nende andmete välja otsimine.


Ei tasu unustada tõsiasja, et meie politsei eelarvest on sõidukipark väga väike osa, sealjuures Soomes on politseiautosid riigi suuruse tõttu tunduvalt rohkem, mistõttu omab seal ka rahaline osa suuremat tähtsust.

Ühtlasi on Soomes ka rohkem politsei bike, kui meil ja neil on olnud kasutuses ka näiteks võimas Ford Focus.


Muideks, politsei Mazda 626-d olid mitmed 66 ja 74kW.


Ma tean, mida kõike meil on kasutatud, kuid vanasti oligi olukord kehvem, nüüd on paranenud.
Jah, esimene hea politseiautode ost olid meil esivoelised Superbid 1,8 118kw turbo bensiinid.


strateegiline sõdur
Ehk näitad mulle neist andmetest, palju on täpselt tagaajamisi ja kui palju, mis kiirustel politsei üldse täpselt sõidab?
Neid andmeid sa ei leia sealt eks?
Seda enam, et neid ei peagi palju olema, piisab, kui neid on vaja mõned korrad aastas.
Mis Youtubel viga on? See näitab ju tõest infot, see näitab olnud tagaajamisi.
Tegelikult kõiki tagaajamisi Youtubes ei ole, neid on tegelikult rohkem olnud, samuti pole seal kiireid väljakutseid.

_________________
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 04 Dets, 2019 23:08 
Eemal
Liige

Liitunud: 12 Jaan, 2011 22:13
Postitusi: 577
Trummi Mondeo vs. Škoda.

Luukpära Mondeo (diisel automaat) 25800€
Universaal Mondeo (diisel automaat) 26300€

Luukpära Škoda (diisel automaat) 24400€
Universaal Škoda (diisel automaat) 25400€

Tõenäoliselt on umbes samas suhtes olnud ka tolleaegsed autod.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 05 Dets, 2019 14:06 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Jaan, 2017 21:12
Postitusi: 154
Meie politsei skodad on muidugi nelikvedu, nende hind algab midagi 28 600 luukpäral ja 29 500 universaalil.
Kuid loomulikult, Trummi pakutud Mondeo maksumus kõigest 60% oli ilmselge liialdus, sest reaalis on vahe väiksem.

_________________
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 14 Dets, 2019 11:03 
Foorumil
Moderaator
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Aug, 2010 19:55
Postitusi: 20640
Asukoht: Viljandimaa
Vahelduseks teistpidi uudis: Omaani politsei suurtellimus lööb Saaremaa laevafirma äri õide
Tsiteeri:
Baltic Workboats (BWB) teatas 9. detsembril suurtehingust Omaani politseiga, mille maht üksi ületab ettevõtte kogu eelmise aasta müügitulu 10 miljoni euro võrra. Kui see tehing teoks saab, võib see ettevõtte viimase kolme aasta jooksul langenud efektiivsusnäitajad taas tõusule viia. [...]

Saaremaa laevaehitusfirma andis teada, et sõlmis Omaani politseiga 50 miljoni euro suuruse lepingu 14 patrullpaadi ehitamiseks.
Tsiteeri:
«Kahtlusteta lähevad eestlastelt ostetavad kaatrid käiku Omaani piiri kontrollimisel ning laevaliikluse toetamisel Hormuzi väinast India ookeanile,» ütles Rahumägi ning ennustas, et suure tõenäosusega hakatakse Nasval valmivate alustega transportima ka eestlaste mereturvafirma relvi ja laskemoona.

_________________
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 15 Dets, 2019 14:12 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Apr, 2009 10:37
Postitusi: 1090
Leo kirjutas:
Rääkisin tuttavate (Soome) politseinikega, kes tavaliselt väikebussiga patrulli sõidavad, üks on soojal ajal mootorrattaga, et palju nende teada selliseid u 200 km/h piirkiirusel kihutamist aasta jooksul ette tuleb? /-/ Kui kohe ei suudeta peatada, siis vaadatakse registreerimisnumbri järgi kontaktandmeid ja minnakse koju järgi. /-/
Praktilise lahendusena oleks see kindlasti hea, kuid tagasilöök võib tulla kohtust. Ei ole kursis Soomega aga arvan, et meil see lahendus ei töötaks: inimesele ette heidetav rikkumine peab olema selgelt tõendatud. Kui juhti kätte ei saadud, siis pole tõendatud, et just isik A või B oli roolis ja järelikult rikkuja. Hiljem numbrimärgi järgi kinni võetud "mootorratturhiir" või "ralliäss" jookseb veekalkvel silmadega kohtusse ning kuna just teda tollel kihutamisel rooli tagant maha ei murtud, siis polegi rikkumine kindlalt tõendatud. Ajab mingit lolli juttu, et tsikkel / auto varastati ja varas oli kihutajaks. Kuna tema vargust ei märganud, siis ei teavitanud toona sellest ka politseid - või üldse keeldub igasugustest ütlustest (kasutab vaikimisõigust). Jah, prokuratuur / politsei võivad üritada kasutada kaudseid tõendeid aga kas see kohtust läbi läheb ...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 883 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 59  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt