Ämari lennubaasi vastane hooaeg sai avalöögi?
Ütlen kohe ära, et ka minu valdusest lendavad alatasa üle ja ei kurda. Pole midagi pudenenud ka.
Antud tükk tundub pärinevat siiski lennuki küljest ja ÕV võiks soliidsusest selle omaks võtta (ka siis kui tegelikult polnud), sest lapski saab aru, et lennuki küljest on see pärit.
Tegu näib olevat mingi teenindusluugiga, jääb vaid värvi järgi otsida, millise aeroplaani küljest. Esiti tundub, et kere alt (kus sellised luugid asuvad tavaliselt) on sellised tumehallid on transpordilennukid. Keegi võiks panna selle f16.net foorumisse üles, seal käib palju maapealse teeninduse tegelasi, tunnevad ehk ära.
Juhtumi kajastus iseenesest on sümptomaatiline ving, näiteid:
Minu juurest lendavad alatasa üle, tihti Mach 1 lähedase kiirusega, ei ole vaja kedagi "julgustada".Julgustame lapsi, et pole vaja karta, aga täna ei saa seda enam öelda, kui taevast lennuki detaile kukub," kritiseeris Koplimadise peremees Raido Notton talu terroriseerivat õhuväge
Loomulikult VF ÕT tuletsoonis tuleb lennata madalalt ja igasuguse ilmaga. Ja mitte ainult aeglaselt, vaid ka Mach1+ kiirusega, kaasnevate helilainetega. Selleks, et osata lennata, tuleb seda harjutada.kommenteeris Notton ning oli hämmingus, et Eestis üldse madallende lubatakse. "Kas Eesti peab olema ainuke Euroopa riik kus on madallennud lubatud?"
Võhikud hindavadki tavaliselt lennuki kõrguse tegelikust väiksemaks. Mina hindasin kunagi Mustika Prisma juures majade kõrguse järgi reisika kõrguseks 150 m, lennujuhtimise omad aga ütlesid, et seal on 600 m. Vot nii valesti võib hinnata ja seda rumalust pole vaja valjusti demonstreerida.Kui lennukid Ämarisse ilmusid, käis algusaja jooksul kord selline pauk, et tema laps ja ta õelapsed viskasid kõhuli ja panid käed pea peale. "Arvasid, et midagi kukub," rääkis Notton ärritunult. Lennukid lendavad ta sõnul üpriski madalalt läbi. "Kindlasti sõidavad madalamalt, kui lubatud 200 meetrit," hindas Notton kõrgust silmaga mõõtes kolme puu