veel midagi lenduritele...
Nendele kes soovisid lõplike tulemusi on siis värskeid uudiseid: objekt on lõpetatud: Kogu protsess vältas üks nädal ning on näha endiselt:
http://nagi.ee/photos/FWAnton/sets/157713/563294
Üksikud vaated ka siin:
Asi on nii suur, et ei mahu ühtegi olemasolevasse kappi. Kas mõni meistrimees suudaks pleksist väikese vitriini meisterdada?
http://nagi.ee/photos/FWAnton/sets/157713/563294
Üksikud vaated ka siin:
Asi on nii suur, et ei mahu ühtegi olemasolevasse kappi. Kas mõni meistrimees suudaks pleksist väikese vitriini meisterdada?
Anton - horridoo!
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Nädalaga selline mudel kokku saada, näitab ikka tohutut töövõimet.
Küllap sul on ikka palju vaba aega käes.
Kuna värvisid selle masina pritsiga, küsiks et kuidas testorsi värv läbi tuli. Kas ei ummistanud?
Lennuk on ise imposantne. Sellises mõõtkavas oleks teda vist parem ehedal kujul vaadata.
Minu meelest oleksid suurema realismi huvides võinud natuke töödelda telikut. Kaval oleks olnud teliku raamistik vedela mustaga üle käia, imiteerimaks õlilekkeid. Samuti oleks nupukas olnud masina raskust rõhutada lõssis kummidega.
Kuna mudel on päris matt, on ta ilmselt tükk aega käigus olnud. Siis oleks hea olnud lisada kulumisjälgi värvkattele, seda enam et rohelise all peaks väljakulunud alumiiniumkate eriti efektne välja nägema.
Aga noh, see on minu subjektiivne nägemus ja seda ei pea kriitikana võtma.
Lõpetuseks küsiks, et palju see masin maksis?
Küllap sul on ikka palju vaba aega käes.
Kuna värvisid selle masina pritsiga, küsiks et kuidas testorsi värv läbi tuli. Kas ei ummistanud?
Lennuk on ise imposantne. Sellises mõõtkavas oleks teda vist parem ehedal kujul vaadata.
Minu meelest oleksid suurema realismi huvides võinud natuke töödelda telikut. Kaval oleks olnud teliku raamistik vedela mustaga üle käia, imiteerimaks õlilekkeid. Samuti oleks nupukas olnud masina raskust rõhutada lõssis kummidega.
Kuna mudel on päris matt, on ta ilmselt tükk aega käigus olnud. Siis oleks hea olnud lisada kulumisjälgi värvkattele, seda enam et rohelise all peaks väljakulunud alumiiniumkate eriti efektne välja nägema.
Aga noh, see on minu subjektiivne nägemus ja seda ei pea kriitikana võtma.
Lõpetuseks küsiks, et palju see masin maksis?
igal õhtul 3-4 tunnikestNädalaga selline mudel kokku saada, näitab ikka tohutut töövõimet.
Küllap sul on ikka palju vaba aega käes.
aegajalt ummistas aga siis tegin pesu.Kuna värvisid selle masina pritsiga, küsiks et kuidas testorsi värv läbi tuli. Kas ei ummistanud?
Õlilekked lennunduses on välistatut - sellele järgneks surm!Lennukil pole koormat peal, seega tühi mass ja rehvid on mudelil täiskummist, tühjaks ei anna lasta.Minu meelest oleksid suurema realismi huvides võinud natuke töödelda telikut. Kaval oleks olnud teliku raamistik vedela mustaga üle käia, imiteerimaks õlilekkeid. Samuti oleks nupukas olnud masina raskust rõhutada lõssis kummidega.
WW2 USAF roheline pole läikiv olnud. Nii palju kui mina seda värvi näinud olen on see alati matt olnud. Värvi kulumist põhimõtteliselt ei poolda. Sellised masinad on pikalt juba aia ääres olnud, lendavad näevad paremini välja sest neid hooldatakse pidevalt. Värv võib olla küll pleekunud ja määrdunud mida ka üritasin oma esimese kogemuse juures Testorsi värviga ka teha aga läks nii nagu läks, kõige parem muidugi ei saanud.Kuna mudel on päris matt, on ta ilmselt tükk aega käigus olnud. Siis oleks hea olnud lisada kulumisjälgi värvkattele, seda enam et rohelise all peaks väljakulunud alumiiniumkate eriti efektne välja nägema
Täpselt ei mälet aga vist kuhugi 1200 krooni kanti. Mudel on momendil Kullos saadaval.Lõpetuseks küsiks, et palju see masin maksis?
Anton - horridoo!
Väga lahe näeb välja, aga mul tekkis selline küsimus, et kas roheliselt sinisele üleminek oli reaalelus ka "vaba käega" ja hajutatult lastud, või kasutati mingit kinnikatmise tehnikat ja üleminek jäi järsk?
Kuidas saksa masinatega oli? Ise olen lennumasinate mudelite peal senini teipinud, shablooninud ja maskinud - äkki peaks tehnikat muutma?
Kuidas saksa masinatega oli? Ise olen lennumasinate mudelite peal senini teipinud, shablooninud ja maskinud - äkki peaks tehnikat muutma?
Tervitused
- Parovoz
- Liige
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20 Aug, 2005 20:30
- Asukoht: Lasnogorsk, Balti mere ääres
- Kontakt:
Tere-tere!
Tore mudel. ..meeldib Aga see värvi ülemineku teemal võtaks sõna.
Kõigil USAAF aparaatidel oli reeglina halli ja OD rohelise piir hägune(sujuv)
kuid mõõtkavasse ajades, tuleb see ülemineku piirkond üsna kitsas seega ega ei ole vale kui mudelil võib seda teha maskiga, mis on pinnast
~1mm > kõrgemal. Annab samuti suht "ujuva"ülemineku . Olen ise proovinud igasugu variante ,jäin pidama sellise juurde, et kõigepealt mask ja siis kergelt pritsiga ääre juurest lasta. ... vot
Lugupidamisega
Tore mudel. ..meeldib Aga see värvi ülemineku teemal võtaks sõna.
Kõigil USAAF aparaatidel oli reeglina halli ja OD rohelise piir hägune(sujuv)
kuid mõõtkavasse ajades, tuleb see ülemineku piirkond üsna kitsas seega ega ei ole vale kui mudelil võib seda teha maskiga, mis on pinnast
~1mm > kõrgemal. Annab samuti suht "ujuva"ülemineku . Olen ise proovinud igasugu variante ,jäin pidama sellise juurde, et kõigepealt mask ja siis kergelt pritsiga ääre juurest lasta. ... vot
Lugupidamisega
Taara avitab! ...
-
- Liige
- Postitusi: 2065
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
- Parovoz
- Liige
- Postitusi: 985
- Liitunud: 20 Aug, 2005 20:30
- Asukoht: Lasnogorsk, Balti mere ääres
- Kontakt:
Tere-tere!
Vot nii, aga elevanti ei näinudki Unustasin märkida, et ise proovisin 2-e poolse teibiga. Eelnevalt muidugi liimikihi liimimisjõude vähendades.
E. paar korda näpu peale kleepides. Pärast hoiab maski paksust paberist suht hästi ja ei tõmba värvi küljest. Teine moodus oli plastiliiniga aga seda ainult tiibadel . plastiliinist vorstid peale ja paber peale , ..vot
Lugupidamisega
Vot nii, aga elevanti ei näinudki Unustasin märkida, et ise proovisin 2-e poolse teibiga. Eelnevalt muidugi liimikihi liimimisjõude vähendades.
E. paar korda näpu peale kleepides. Pärast hoiab maski paksust paberist suht hästi ja ei tõmba värvi küljest. Teine moodus oli plastiliiniga aga seda ainult tiibadel . plastiliinist vorstid peale ja paber peale , ..vot
Lugupidamisega
Taara avitab! ...
Soendan siin taas vana teema ülesse. Tundub, et olen vist teine mees sellest pundist kes peale Soomes käimist oma sõjasaagist midagi kokku on pannud. Tegu siis 1/48 Special Hobby poolt toodetud Gotha DFS 230 dessantplaaneriga milliseid kasutati 14.9.1941 Saaremaal Kübassaare dessandis. Dessant iseenesest ebaõnnestus ja suruti lõpuks merre. Plaanerid kuulusid üksusele 6./LLG 1 ja baseerusid Pärnu lennuväljal.
Mudelist enesest: tegu ei ole eriti kvaliteetse tootega. Kere sisemuses tuleb nina osas kõva kärpimist teha muidu kerepooled kokku ei lähe. Tiibade kinnitus kerele on üle mõistuse! Pole ime kui nad ühel hetkel küljest ära murduvad. Värvimisel kasutasin seestpoolt pintsleid ja väljaspoolt klismot. Kogu lugu on näha siit:
http://nagi.ee/photos/FWAnton/sets/233611/
Mudelist enesest: tegu ei ole eriti kvaliteetse tootega. Kere sisemuses tuleb nina osas kõva kärpimist teha muidu kerepooled kokku ei lähe. Tiibade kinnitus kerele on üle mõistuse! Pole ime kui nad ühel hetkel küljest ära murduvad. Värvimisel kasutasin seestpoolt pintsleid ja väljaspoolt klismot. Kogu lugu on näha siit:
http://nagi.ee/photos/FWAnton/sets/233611/
Anton - horridoo!
-
- Liige
- Postitusi: 2065
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Väga naljakas riistapuu. Eriti karm on reisijate olukord , istuvad nagu päkapikud reas ja , kui nüüd kinnihoidmise sangu vaadata, esimesed viis isegi seljaga sõidusuunas. Milleks selline paigutus küll hea oli, et keskmised kaks saaks malet mängida ??
Tiibad/ kere liitekohale oleks vast pidanud torujupid sisse pistma, jääb vähe kindlamini püsima.
Tiibad/ kere liitekohale oleks vast pidanud torujupid sisse pistma, jääb vähe kindlamini püsima.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 47 külalist