veel midagi lenduritele...
Väga kifti subjekti oled valinud. Mudeli enda teostus on ka väga tasemel.
Kuidas sellise riistapuuga üldse taktikaliselt toimetati? Veeti vist mootorlennuki järel üles, planeeris sihtkohta ja vististi siis maandus? Mis tast pärast sai - kui dessant ebaõnnestus, siis jäigi ühekordseks kasutamiseks või?
Kuidas sellise riistapuuga üldse taktikaliselt toimetati? Veeti vist mootorlennuki järel üles, planeeris sihtkohta ja vististi siis maandus? Mis tast pärast sai - kui dessant ebaõnnestus, siis jäigi ühekordseks kasutamiseks või?
Ilmselt tegu ühekordse kasutusega riistaga, kuskilt meelde jäänud kirjeldus sellisest plaanerist väljumise kohta, kus lihtlabaselt läbi seina välja astuti, olles enne jalalöögiga teed puhastanud. Liiatigi ei tohiks selline konstruktsioon ilma angaarideta pikka aega säilida, ilmastik teeb oma töö.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Mainiks niipalju, et enamus short run mudeleid, eritsi tšehhid, kasutavad just sellist ühendust. Ise olen veidi lisapinda tiiva liite kohale sisse juurde teinud ja ei ta murdu.FW Anton kirjutas: Tiibade kinnitus kerele on üle mõistuse! Pole ime kui nad ühel hetkel küljest ära murduvad.
Aga mudel väga huvitav ja ilus.
Kk
Lahe apastraat!
Need kinnihoidmise sangad on vist ikka seljatoed. Peale maandumist käis piloodi kuppel näuhti lahti ja esimene pool kollektiivist (ninad siiski lennusuunas) väljus robinal üle vaese piloodi. Tagumine pool pundist - et liiga kaua järjekorda ei peaks ootama, väljus samal ajal sundimatult läbi poordi (kus näikse miskit luugi sarnast olevat või vähemalt kergemini purunev koht). Miks see tagumine kamp pidi tagurpidi istuma, jääb uduseks. Vahest riskide hajutamine: kui peatumine liiga järsk, jäävad pooltel meestel hambad suhu?
Kui väga kiireks läks, võis iga mees väljuda vabalt valitud suunas läbi riidest seina. Dessantplaanerid olid mõeldud ühekordseks tarvitamiseks. Kui neid pärast veel pruukida kannatas, oli see rohkem nagu lisaboonus.
Saaremaa dessandil olid puksiirideks minu teada Ju-52.
Need kinnihoidmise sangad on vist ikka seljatoed. Peale maandumist käis piloodi kuppel näuhti lahti ja esimene pool kollektiivist (ninad siiski lennusuunas) väljus robinal üle vaese piloodi. Tagumine pool pundist - et liiga kaua järjekorda ei peaks ootama, väljus samal ajal sundimatult läbi poordi (kus näikse miskit luugi sarnast olevat või vähemalt kergemini purunev koht). Miks see tagumine kamp pidi tagurpidi istuma, jääb uduseks. Vahest riskide hajutamine: kui peatumine liiga järsk, jäävad pooltel meestel hambad suhu?
Kui väga kiireks läks, võis iga mees väljuda vabalt valitud suunas läbi riidest seina. Dessantplaanerid olid mõeldud ühekordseks tarvitamiseks. Kui neid pärast veel pruukida kannatas, oli see rohkem nagu lisaboonus.
Saaremaa dessandil olid puksiirideks minu teada Ju-52.
Jah, neid oli viis ja plaanereid 10. Aga Pärnusse pukseeriti need Pihkvast Bf-110-tega grupist II./ZG 26. Ja mis veel huvitavam: kui õppesalga 1.(Erg)/JG 54 hävitajad baseerusid Pärnust ümber Mõnnustesse toodi varustust neile plaaneritega Me-321 "Gigant" ja neid pukseerisid Sonderstaffel SG 1 Bf-110C-d millest mul ka mudel olemas.Saaremaa dessandil olid puksiirideks minu teada Ju-52.
Anton - horridoo!
täna siis sai pildisamiseks valmis He 162. Mudel on Revelli toodang.. Ja ehitamisel kasutasin nii sise kui välis eduardi etse. mõõtkava 1/32
Mudelil on veel tegemata kulutused ja antenn. Kulutamist proovin esimest korda.. Arvasin, et suurt mudelit parem kulutada.. ja kommetaare ka paluks. Siis saan parandada veel
Mudelil on veel tegemata kulutused ja antenn. Kulutamist proovin esimest korda.. Arvasin, et suurt mudelit parem kulutada.. ja kommetaare ka paluks. Siis saan parandada veel
- Blitzkrieg
- Liige
- Postitusi: 368
- Liitunud: 20 Mai, 2009 20:28
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist