Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas jackpuuk »

Kuna siin tehnikamehi erinevas tugevusastmes, siis üritan natuke teie silmaringi avardada ja hallidele ajurakkudele natuke tegemist anda :wink:
Palun autufoorumist mitte spikerdada, küsige vihjeid.

Esimene juhtum minu kogemustest: Bmw E 28 varajane mudel, sel oli veel nö. mehaaniline sissepritse, st. ilma elektriliste pihustiteta. Mingil ajahetkel loobus see pöördesse minemast, kõrgematel pööretel käitus nagu karpaga masin, mis kütet kätte ei saa korralikult.
Mis seda võis põhjustada?

Teine mis kohe meelde tuli, oli Jawa 350-634, lõin vändast käima, nagu selga istusin, nii kohe vait jäi ja niimoodi korduvalt, lükates läks kah käima, nagu selga hüppasin, nii jälle vaikus .
Mis sellist asja võis põhjustada?

Kui viitsite, siis ragistage natuke ajusid (siis on hea erinevates teemades vaielda) :mrgreen:
sitt päev, kellele kurdad
Kasutaja avatar
SoeSai
Liige
Postitusi: 51
Liitunud: 20 Juun, 2008 10:54
Kontakt:

Postitus Postitas SoeSai »

Autoasja ei jaga, aga Jawal võis selline asi olla, et kompressioon puudus.
Kunagi sai sõbra punnil nii tehtud. Võtsimesilindri maha, kolvirõngad maha ja siis panime silindri tagasi. Käima läks ilusti, ja ka pöördesse paremini kui muidu aga nii kui selga hüppas suri välja :D
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

SoeSai kirjutas:Autoasja ei jaga, aga Jawal võis selline asi olla, et kompressioon puudus.
Kunagi sai sõbra punnil nii tehtud. Võtsimesilindri maha, kolvirõngad maha ja siis panime silindri tagasi. Käima läks ilusti, ja ka pöördesse paremini kui muidu aga nii kui selga hüppas suri välja :D
Eip, viga tekkis äkki ja lahendus palju lihtsam :wink:
sitt päev, kellele kurdad
Kasutaja avatar
urmas
Liige
Postitusi: 80
Liitunud: 02 Mär, 2007 15:15
Asukoht: Riihimäki, Soome
Kontakt:

Postitus Postitas urmas »

BMW puhul võib olla tegu k-jet pritsega. alusta õhulugeja hoova-värginduse kontrollimisest, seejärel vaata "kolus" üle ülemist ja alumist kambrit eraldav membraan... aga kõigepealt vaata ega bensufilter umbes pole
olgem inimesed mitte lambad
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

urmas kirjutas:BMW puhul võib olla tegu k-jet pritsega. alusta õhulugeja hoova-värginduse kontrollimisest, seejärel vaata "kolus" üle ülemist ja alumist kambrit eraldav membraan... aga kõigepealt vaata ega bensufilter umbes pole
Noh, tegelikult sai kõike neid vigureid aastaid tagasi näpitud, filter vahetatud jne. Sai ka pump maha kakutud ja surve kontrollitud.
Viga oli kaudselt pumbaga seotud, kui oleksime kütusesurvet pumba peal olles mõõtnud, siis oleksime pumba vahetanud aga ikka sama targad olnud. Järgmist pakkumist ma vist juba tean :), aga polnud see :mrgreen:
sitt päev, kellele kurdad
Kasutaja avatar
speedsta
Liige
Postitusi: 2056
Liitunud: 22 Veebr, 2005 12:20
Asukoht: Dorpat
Kontakt:

Postitus Postitas speedsta »

Viga oli sellest, et kompressioon mässis ümber väntvõlli. Vanad tehnikamehed teadsid rääkida 8)
Kui on probleem, tõmba lõuga
lamjak
Liige
Postitusi: 483
Liitunud: 27 Mär, 2006 13:52
Kontakt:

Postitus Postitas lamjak »

Bemaril võis viga olla kütusesurve regulaatoris. Kui E34-l sai mootorit vahetatud, siis selgus, et doonormootoril oli just see tükk katki.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

speedsta kirjutas:Viga oli sellest, et kompressioon mässis ümber väntvõlli. Vanad tehnikamehed teadsid rääkida 8)
Tegelikult oli säde tagumise keskmise ratta ventiili sisse hüpanud :D.
Tekkis lihtsalt väike huvi, kui kõvad tehnikamehed meil siin on, lahatakse ju tankimootoreid-veermikke keerme suuna tasandil.
sitt päev, kellele kurdad
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

lamjak kirjutas:Bemaril võis viga olla kütusesurve regulaatoris. Kui E34-l sai mootorit vahetatud, siis selgus, et doonormootoril oli just see tükk katki.
Eip, ka see viga polnud, palju lihtsam aga raskemini avastatav, lausa absurdsuseni lihtne viga oli, äratabamine aga sigakeeruline.
sitt päev, kellele kurdad
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2180
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Soobel »

Kondensaatori, süütepooli ja kõrgepingejuhtmestiku seisukord?
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Kasutaja avatar
Feeliks_Jalgraud
Liige
Postitusi: 898
Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
Asukoht: Teises kohas
Kontakt:

Postitus Postitas Feeliks_Jalgraud »

Teine mis kohe meelde tuli, oli Jawa 350-634, lõin vändast käima, nagu selga istusin, nii kohe vait jäi ja niimoodi korduvalt, lükates läks kah käima, nagu selga hüppasin, nii jälle vaikus .
Mis sellist asja võis põhjustada?
Aku lasid lühisesse istmega.
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
Karuke
Liige
Postitusi: 1445
Liitunud: 12 Veebr, 2006 19:49
Asukoht: Stockholm
Kontakt:

Postitus Postitas Karuke »

Huvitav, huvitav.
Siit ehk leiab mõne hea mõtte, omal sarnane, aga mitte sama probleem
(sorry, ma tean vastust juba - aga pean ilusasti suu :D )
Mitte millal vaid miks?
KÕIK KARUKESTEST
onemanband
Liige
Postitusi: 215
Liitunud: 10 Juul, 2008 20:30
Kontakt:

Postitus Postitas onemanband »

jackpuuk kirjutas:
lamjak kirjutas:Bemaril võis viga olla kütusesurve regulaatoris. Kui E34-l sai mootorit vahetatud, siis selgus, et doonormootoril oli just see tükk katki.
Eip, ka see viga polnud, palju lihtsam aga raskemini avastatav, lausa absurdsuseni lihtne viga oli, äratabamine aga sigakeeruline.
Bensiininäidik valetas? :lol:
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

Feeliks_Jalgraud kirjutas:
Teine mis kohe meelde tuli, oli Jawa 350-634, lõin vändast käima, nagu selga istusin, nii kohe vait jäi ja niimoodi korduvalt, lükates läks kah käima, nagu selga hüppasin, nii jälle vaikus .
Mis sellist asja võis põhjustada?
Aku lasid lühisesse istmega.
Jalgraud ten points, juhe oli istme alt katki jah :wink:
Krt. uskumatult palju huvilisi on, proovin ülejäänud postitustele vastamise järgmisse posti koondada.
sitt päev, kellele kurdad
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

Soobel kirjutas:Kondensaatori, süütepooli ja kõrgepingejuhtmestiku seisukord?
Ei midagi nendest ja ka bena oli paagis piisavalt, on üks detail mis on pumbaga seotud ja mõjutab otseselt selle tööd kuid pole pumbas endas, ka mitte nimetatud surveklapp.
Otsimine ajas suht meeleheitele, nii lihtsat-totrat viga ei osanud aimatagi.
sitt päev, kellele kurdad
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist