Autotehnikateema
Natuke nuputamist tehnikameestele.
Kuna siin tehnikamehi erinevas tugevusastmes, siis üritan natuke teie silmaringi avardada ja hallidele ajurakkudele natuke tegemist anda
Palun autufoorumist mitte spikerdada, küsige vihjeid.
Esimene juhtum minu kogemustest: Bmw E 28 varajane mudel, sel oli veel nö. mehaaniline sissepritse, st. ilma elektriliste pihustiteta. Mingil ajahetkel loobus see pöördesse minemast, kõrgematel pööretel käitus nagu karpaga masin, mis kütet kätte ei saa korralikult.
Mis seda võis põhjustada?
Teine mis kohe meelde tuli, oli Jawa 350-634, lõin vändast käima, nagu selga istusin, nii kohe vait jäi ja niimoodi korduvalt, lükates läks kah käima, nagu selga hüppasin, nii jälle vaikus .
Mis sellist asja võis põhjustada?
Kui viitsite, siis ragistage natuke ajusid (siis on hea erinevates teemades vaielda)
Palun autufoorumist mitte spikerdada, küsige vihjeid.
Esimene juhtum minu kogemustest: Bmw E 28 varajane mudel, sel oli veel nö. mehaaniline sissepritse, st. ilma elektriliste pihustiteta. Mingil ajahetkel loobus see pöördesse minemast, kõrgematel pööretel käitus nagu karpaga masin, mis kütet kätte ei saa korralikult.
Mis seda võis põhjustada?
Teine mis kohe meelde tuli, oli Jawa 350-634, lõin vändast käima, nagu selga istusin, nii kohe vait jäi ja niimoodi korduvalt, lükates läks kah käima, nagu selga hüppasin, nii jälle vaikus .
Mis sellist asja võis põhjustada?
Kui viitsite, siis ragistage natuke ajusid (siis on hea erinevates teemades vaielda)
sitt päev, kellele kurdad
Eip, viga tekkis äkki ja lahendus palju lihtsamSoeSai kirjutas:Autoasja ei jaga, aga Jawal võis selline asi olla, et kompressioon puudus.
Kunagi sai sõbra punnil nii tehtud. Võtsimesilindri maha, kolvirõngad maha ja siis panime silindri tagasi. Käima läks ilusti, ja ka pöördesse paremini kui muidu aga nii kui selga hüppas suri välja
sitt päev, kellele kurdad
Noh, tegelikult sai kõike neid vigureid aastaid tagasi näpitud, filter vahetatud jne. Sai ka pump maha kakutud ja surve kontrollitud.urmas kirjutas:BMW puhul võib olla tegu k-jet pritsega. alusta õhulugeja hoova-värginduse kontrollimisest, seejärel vaata "kolus" üle ülemist ja alumist kambrit eraldav membraan... aga kõigepealt vaata ega bensufilter umbes pole
Viga oli kaudselt pumbaga seotud, kui oleksime kütusesurvet pumba peal olles mõõtnud, siis oleksime pumba vahetanud aga ikka sama targad olnud. Järgmist pakkumist ma vist juba tean , aga polnud see
sitt päev, kellele kurdad
Tegelikult oli säde tagumise keskmise ratta ventiili sisse hüpanud .speedsta kirjutas:Viga oli sellest, et kompressioon mässis ümber väntvõlli. Vanad tehnikamehed teadsid rääkida
Tekkis lihtsalt väike huvi, kui kõvad tehnikamehed meil siin on, lahatakse ju tankimootoreid-veermikke keerme suuna tasandil.
sitt päev, kellele kurdad
Eip, ka see viga polnud, palju lihtsam aga raskemini avastatav, lausa absurdsuseni lihtne viga oli, äratabamine aga sigakeeruline.lamjak kirjutas:Bemaril võis viga olla kütusesurve regulaatoris. Kui E34-l sai mootorit vahetatud, siis selgus, et doonormootoril oli just see tükk katki.
sitt päev, kellele kurdad
Kondensaatori, süütepooli ja kõrgepingejuhtmestiku seisukord?
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
- Feeliks_Jalgraud
- Liige
- Postitusi: 898
- Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
- Asukoht: Teises kohas
- Kontakt:
Aku lasid lühisesse istmega.Teine mis kohe meelde tuli, oli Jawa 350-634, lõin vändast käima, nagu selga istusin, nii kohe vait jäi ja niimoodi korduvalt, lükates läks kah käima, nagu selga hüppasin, nii jälle vaikus .
Mis sellist asja võis põhjustada?
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
-
- Liige
- Postitusi: 215
- Liitunud: 10 Juul, 2008 20:30
- Kontakt:
Bensiininäidik valetas?jackpuuk kirjutas:Eip, ka see viga polnud, palju lihtsam aga raskemini avastatav, lausa absurdsuseni lihtne viga oli, äratabamine aga sigakeeruline.lamjak kirjutas:Bemaril võis viga olla kütusesurve regulaatoris. Kui E34-l sai mootorit vahetatud, siis selgus, et doonormootoril oli just see tükk katki.
Jalgraud ten points, juhe oli istme alt katki jahFeeliks_Jalgraud kirjutas:Aku lasid lühisesse istmega.Teine mis kohe meelde tuli, oli Jawa 350-634, lõin vändast käima, nagu selga istusin, nii kohe vait jäi ja niimoodi korduvalt, lükates läks kah käima, nagu selga hüppasin, nii jälle vaikus .
Mis sellist asja võis põhjustada?
Krt. uskumatult palju huvilisi on, proovin ülejäänud postitustele vastamise järgmisse posti koondada.
sitt päev, kellele kurdad
Ei midagi nendest ja ka bena oli paagis piisavalt, on üks detail mis on pumbaga seotud ja mõjutab otseselt selle tööd kuid pole pumbas endas, ka mitte nimetatud surveklapp.Soobel kirjutas:Kondensaatori, süütepooli ja kõrgepingejuhtmestiku seisukord?
Otsimine ajas suht meeleheitele, nii lihtsat-totrat viga ei osanud aimatagi.
sitt päev, kellele kurdad
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 31 külalist