Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
Kasutaja avatar
Feeliks_Jalgraud
Liige
Postitusi: 898
Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
Asukoht: Teises kohas
Kontakt:

Postitus Postitas Feeliks_Jalgraud »

Tagasild lahti ja tõmbas käsipiduri trossi pingule .
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

Teie pakkumistes on loogiline iva sees, seda enam, et Datsunite põhiprobleemiks olid läbi roostetavad tagumiste õõtsade kinnitused. Kuid seekord polnud midagi läbi mädanenud. Kuna tehtud olid alles mõned sõidud, kuid veermikus kolinaid omajagu, siis ei taibanud kohe õigest kohast otsida. Peale veermikust ühe kolksu kaotamist sai kõik korda.
Puksid-laagrid-amordid-vedrud olid kõik korras. Mille ma ära vahetasin?
sitt päev, kellele kurdad
Kasutaja avatar
gvardimatros
Liige
Postitusi: 397
Liitunud: 30 Mai, 2009 10:16
Asukoht: TLN, Võru, Värska
Kontakt:

Postitus Postitas gvardimatros »

järsku panid erinevat mõõtu rehvid :write:
Baltiiski merejalaväe brigaad - huvitavalt raisatud aeg DMB 90
raits123
Uudistaja
Postitusi: 9
Liitunud: 17 Aug, 2009 20:47
Asukoht: Kärdla
Kontakt:

Postitus Postitas raits123 »

Äkki rattalaagri või äkki mone poldi või muttri.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

jackpuuk kirjutas: Peale veermikust ühe kolksu kaotamist sai kõik korda.
Mille ma ära vahetasin?
Mõelge nüüd hoolega, mis tekitab veermikus kolksu kui on kontrollitud eelmises postituses nimetet detailid.
sitt päev, kellele kurdad
plekkpea
Liige
Postitusi: 1775
Liitunud: 03 Nov, 2005 21:30
Asukoht: Harju
Kontakt:

Postitus Postitas plekkpea »

Õõts oli pooleks ja sild viltu all?
Huvitun maisest rasketehnikast.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

plekkpea kirjutas:Õõts oli pooleks ja sild viltu all?
Juba sinnapoole, aga vahetasin väiksema detaili.
sitt päev, kellele kurdad
mongol
Liige
Postitusi: 1306
Liitunud: 13 Aug, 2008 21:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas mongol »

Nagu mul korra ülevaatusel selgus - stabikas rippus omasodu nagu impotendil?
professional retard
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5209
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Manurhin »

Kummid äkki valepidi all (vastupidiselt noolega näidatud pöörlemissuunale)? Või siis ühe silla peal radiaal- teise peal diagonaalrehvid. Mul sigullil olid kunagi taga Vallai protid, ees vanad null-kolme originaalid ja auto tuias tee peal mis kole, üle 70 eriti sõita ei julgenud ja mitu korda käisin kanali peal uurimas, et mis jubin küll kohe-kohe irduma hakkab, sillastendiski sai kindluse mõttes käidud. Lõpuks üks omaaegne Avto Servis VAZ-i töötaja pakkus, et erinevad kummid eri sildadel võivad sellist nalja teha. Panin siis ette ka samasugused M+S mustriga protid alla ja sellega oli ka probleem kadunud :lol:.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

Sõbrakesed, ma palusin ju mõttega lugeda, mis te siis puusalt tulistate?
Õõtsast väiksem vidin sai vahetatud. Stabika varras rikub juhitavuse ära küll, aga ei sobi pilti kuna auto driftis ainult ühele poole keerates.
sitt päev, kellele kurdad
ghost
Liige
Postitusi: 277
Liitunud: 17 Mai, 2006 21:01
Kontakt:

Postitus Postitas ghost »

Kui ainult ühele poole siis ehk oli tagaratta telg kõver või muu tagumise käändtelje kinnituse hoob kõver, et ratta telg oli nihkes.
Mida paksem ajatolm, seda ilusamad tunduvad selle all olevad asjad.
mongol
Liige
Postitusi: 1306
Liitunud: 13 Aug, 2008 21:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas mongol »

Tahaks pakkuda lahtisi rattapolte/mutreid, aga algandmed ütlevad "vahetamise" kohta..
professional retard
Kasutaja avatar
gvardimatros
Liige
Postitusi: 397
Liitunud: 30 Mai, 2009 10:16
Asukoht: TLN, Võru, Värska
Kontakt:

Postitus Postitas gvardimatros »

mul läheb juba seismes õll aga ikka olen nagu loll
no räägi väja 8)
Baltiiski merejalaväe brigaad - huvitavalt raisatud aeg DMB 90
Arnold
Liige
Postitusi: 5110
Liitunud: 23 Jaan, 2005 16:26
Kontakt:

Postitus Postitas Arnold »

Kui ainult ühele poole siis ehk oli tagaratta telg kõver või muu tagumise käändtelje kinnituse hoob kõver, et ratta telg oli nihkes.
Ma oskan ainult rattaid vahetada - palun vabandust! Aga kõvera telje puhul kaob igasugune juhitavus üle 40km/h sõites vähegi libedama teega - olen läbi teinud! Piduritrumliga midagi :write:
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

Oh kamraadid militaaris, T-34-ja võtate pulkadeks lahti ja karastate nina vahetükki, aga 30-aastase tsiviiltehnikaga ei saa hakkama :wink:.
Kolksude likvideerimisel selgus, et üks sharniir oli väljakukkumise äärel.
Küsite kuidas see saab juhitavust niimoodi mõjutada?
Asi tegelikult lihtne (tegemist on nn. küünalvedrustusega, ehk MacPhersoni süsteemiga), kindlasti mõjutab see ka mitmehoobset vedrustust, kuid vähem. Miks see küünalt rohkem mõjutab? Ehituse eripärad, toetuspunktide vahekaugused jne. Eripärad netist ilusti leitavad.
Vedrustuse geomeetria (kuhu on sisse progetud ka rataste kokkujooks) sunnib otse liikumisel olema sharniiri ühes äärmises asendis, samasse asendisse jääb see ka ühele poole pööramisel, teisele poole pöörates lööb ratta viltu alla ja muutub ka ratta asend rooli suhtes. Sellest siis driftimine ühele poole pöörates.

Uut nuputamist kah natuke.
Tegu siis Datsuniga jälle, sõidan õhtusel ajal, väljas pime, tuled kõik põlevad ilusti.
Teel mõned järjestikused lohud, auto läheb resonantsi ja esivedrustus käib peale viimast hüppekat põhjas ära, samast hetkest tuled kustunud. Ühtegi tuttavat ligiduses ei elanud ja mobiili kah ei omanud veel (varajased 90-dad ikkagi). Hakkasin asja uurima (gabariidid jäid äkki isegi põlema , vot ei mäleta enam), kaitsmed terved, pirnid terved, nonii kas süütelukk või tulede lüliti. Samas relee nagu klõpsuks , näppisin juhtmeid ja kaitsmeid, ühesõnaga kuhu ligi pääsesin kottpimedas, kõike näppisin. Tulemus täitsa null.
Lülitit klõpsutades läks korraga üks tuli põlema, edasi klõpsutades teine kah, ohh seda rõõmu , keerasin otsa kodupoole tagasi ja sõitsin probleemideta koju. Järgmisel päeval näppisin kõik detailid valges üle, mida ei leidnud, see oli loomulikult probleem .
Paar nädalat sain probleemideta sõita, ühel õhtul jälle august läbi kõva kolksuga, sama jama.
2 kilti kuuvalgel koduni (lumi oli maas ja täiskuu ), sõber tulesid klõpsutama ja ise igaltpoolt asja uurima.
Viga leitud viie minutiga ja kõrvaldatud kümnega.
Esialgu vihjeid ei anna :wink:
sitt päev, kellele kurdad
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 53 külalist