Autotehnikateema
- Feeliks_Jalgraud
- Liige
- Postitusi: 898
- Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
- Asukoht: Teises kohas
- Kontakt:
Teie pakkumistes on loogiline iva sees, seda enam, et Datsunite põhiprobleemiks olid läbi roostetavad tagumiste õõtsade kinnitused. Kuid seekord polnud midagi läbi mädanenud. Kuna tehtud olid alles mõned sõidud, kuid veermikus kolinaid omajagu, siis ei taibanud kohe õigest kohast otsida. Peale veermikust ühe kolksu kaotamist sai kõik korda.
Puksid-laagrid-amordid-vedrud olid kõik korras. Mille ma ära vahetasin?
Puksid-laagrid-amordid-vedrud olid kõik korras. Mille ma ära vahetasin?
sitt päev, kellele kurdad
- gvardimatros
- Liige
- Postitusi: 397
- Liitunud: 30 Mai, 2009 10:16
- Asukoht: TLN, Võru, Värska
- Kontakt:
Kummid äkki valepidi all (vastupidiselt noolega näidatud pöörlemissuunale)? Või siis ühe silla peal radiaal- teise peal diagonaalrehvid. Mul sigullil olid kunagi taga Vallai protid, ees vanad null-kolme originaalid ja auto tuias tee peal mis kole, üle 70 eriti sõita ei julgenud ja mitu korda käisin kanali peal uurimas, et mis jubin küll kohe-kohe irduma hakkab, sillastendiski sai kindluse mõttes käidud. Lõpuks üks omaaegne Avto Servis VAZ-i töötaja pakkus, et erinevad kummid eri sildadel võivad sellist nalja teha. Panin siis ette ka samasugused M+S mustriga protid alla ja sellega oli ka probleem kadunud .
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
- gvardimatros
- Liige
- Postitusi: 397
- Liitunud: 30 Mai, 2009 10:16
- Asukoht: TLN, Võru, Värska
- Kontakt:
Ma oskan ainult rattaid vahetada - palun vabandust! Aga kõvera telje puhul kaob igasugune juhitavus üle 40km/h sõites vähegi libedama teega - olen läbi teinud! Piduritrumliga midagiKui ainult ühele poole siis ehk oli tagaratta telg kõver või muu tagumise käändtelje kinnituse hoob kõver, et ratta telg oli nihkes.
Oh kamraadid militaaris, T-34-ja võtate pulkadeks lahti ja karastate nina vahetükki, aga 30-aastase tsiviiltehnikaga ei saa hakkama .
Kolksude likvideerimisel selgus, et üks sharniir oli väljakukkumise äärel.
Küsite kuidas see saab juhitavust niimoodi mõjutada?
Asi tegelikult lihtne (tegemist on nn. küünalvedrustusega, ehk MacPhersoni süsteemiga), kindlasti mõjutab see ka mitmehoobset vedrustust, kuid vähem. Miks see küünalt rohkem mõjutab? Ehituse eripärad, toetuspunktide vahekaugused jne. Eripärad netist ilusti leitavad.
Vedrustuse geomeetria (kuhu on sisse progetud ka rataste kokkujooks) sunnib otse liikumisel olema sharniiri ühes äärmises asendis, samasse asendisse jääb see ka ühele poole pööramisel, teisele poole pöörates lööb ratta viltu alla ja muutub ka ratta asend rooli suhtes. Sellest siis driftimine ühele poole pöörates.
Uut nuputamist kah natuke.
Tegu siis Datsuniga jälle, sõidan õhtusel ajal, väljas pime, tuled kõik põlevad ilusti.
Teel mõned järjestikused lohud, auto läheb resonantsi ja esivedrustus käib peale viimast hüppekat põhjas ära, samast hetkest tuled kustunud. Ühtegi tuttavat ligiduses ei elanud ja mobiili kah ei omanud veel (varajased 90-dad ikkagi). Hakkasin asja uurima (gabariidid jäid äkki isegi põlema , vot ei mäleta enam), kaitsmed terved, pirnid terved, nonii kas süütelukk või tulede lüliti. Samas relee nagu klõpsuks , näppisin juhtmeid ja kaitsmeid, ühesõnaga kuhu ligi pääsesin kottpimedas, kõike näppisin. Tulemus täitsa null.
Lülitit klõpsutades läks korraga üks tuli põlema, edasi klõpsutades teine kah, ohh seda rõõmu , keerasin otsa kodupoole tagasi ja sõitsin probleemideta koju. Järgmisel päeval näppisin kõik detailid valges üle, mida ei leidnud, see oli loomulikult probleem .
Paar nädalat sain probleemideta sõita, ühel õhtul jälle august läbi kõva kolksuga, sama jama.
2 kilti kuuvalgel koduni (lumi oli maas ja täiskuu ), sõber tulesid klõpsutama ja ise igaltpoolt asja uurima.
Viga leitud viie minutiga ja kõrvaldatud kümnega.
Esialgu vihjeid ei anna
Kolksude likvideerimisel selgus, et üks sharniir oli väljakukkumise äärel.
Küsite kuidas see saab juhitavust niimoodi mõjutada?
Asi tegelikult lihtne (tegemist on nn. küünalvedrustusega, ehk MacPhersoni süsteemiga), kindlasti mõjutab see ka mitmehoobset vedrustust, kuid vähem. Miks see küünalt rohkem mõjutab? Ehituse eripärad, toetuspunktide vahekaugused jne. Eripärad netist ilusti leitavad.
Vedrustuse geomeetria (kuhu on sisse progetud ka rataste kokkujooks) sunnib otse liikumisel olema sharniiri ühes äärmises asendis, samasse asendisse jääb see ka ühele poole pööramisel, teisele poole pöörates lööb ratta viltu alla ja muutub ka ratta asend rooli suhtes. Sellest siis driftimine ühele poole pöörates.
Uut nuputamist kah natuke.
Tegu siis Datsuniga jälle, sõidan õhtusel ajal, väljas pime, tuled kõik põlevad ilusti.
Teel mõned järjestikused lohud, auto läheb resonantsi ja esivedrustus käib peale viimast hüppekat põhjas ära, samast hetkest tuled kustunud. Ühtegi tuttavat ligiduses ei elanud ja mobiili kah ei omanud veel (varajased 90-dad ikkagi). Hakkasin asja uurima (gabariidid jäid äkki isegi põlema , vot ei mäleta enam), kaitsmed terved, pirnid terved, nonii kas süütelukk või tulede lüliti. Samas relee nagu klõpsuks , näppisin juhtmeid ja kaitsmeid, ühesõnaga kuhu ligi pääsesin kottpimedas, kõike näppisin. Tulemus täitsa null.
Lülitit klõpsutades läks korraga üks tuli põlema, edasi klõpsutades teine kah, ohh seda rõõmu , keerasin otsa kodupoole tagasi ja sõitsin probleemideta koju. Järgmisel päeval näppisin kõik detailid valges üle, mida ei leidnud, see oli loomulikult probleem .
Paar nädalat sain probleemideta sõita, ühel õhtul jälle august läbi kõva kolksuga, sama jama.
2 kilti kuuvalgel koduni (lumi oli maas ja täiskuu ), sõber tulesid klõpsutama ja ise igaltpoolt asja uurima.
Viga leitud viie minutiga ja kõrvaldatud kümnega.
Esialgu vihjeid ei anna
sitt päev, kellele kurdad
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 26 külalist