Autotehnikateema
Tegu polnud nimetatud mootoritega, kuid sama viga saab ilmneda kõigil mootoritel, mille jagaja saab ülekande väntvõllilt.
Tegu polnud hammasrataste purunemisega, suurem-lollim-raskemini tuvastatav viga oli. Tegemist küll nõuka inseneride vaimusünnitisega.
Annan vihje kah, muidu läheb liiga keeruliseks.
Vea jälile sain siis kui avastasin, et siduri lahutamine toob mootorisse ebaloomuliku hääle ja ka lahutatud siduriga läks süüde paigast.
Tegu polnud hammasrataste purunemisega, suurem-lollim-raskemini tuvastatav viga oli. Tegemist küll nõuka inseneride vaimusünnitisega.
Annan vihje kah, muidu läheb liiga keeruliseks.
Vea jälile sain siis kui avastasin, et siduri lahutamine toob mootorisse ebaloomuliku hääle ja ka lahutatud siduriga läks süüde paigast.
sitt päev, kellele kurdad
Sai teile liiga hea vihje antud, mootorite remondiga tegelenud inimesed hammustavad selle suht ruttu läbi .
Aga nüüd uus küss.
Nagu eelmisest nägite, ei pruugi viga olla hoopiski seal, kus te seda arvate olema.
Järgneva küsimuse puhul pole tegu nii keerulise asjaga, kuid küsimusi tuleb veel ja mõne puhul tasuks ka eelnevaga arvestada.
Olin veel suht poisike ja aitasin isal autot remontida, õigemini kahte.
Tegemist oli eri marki autodega, see on siin küsimuse puhul väga oluline.
Esimesel sai vahetatud jagaja kaan, rootor, küünlajuhtmed ja küünlad. Peale kokkulappamist hakkas ilma igasugu vastuväideteta korralikult tööle.
Teisel oli kolvisõrm pooleks ja selle tõttu oli moto maha tõstetud. Moto sai peale ja kruvisin detaile kinni-külge, vana lõpetas ühe auto kokkulappimist. Selleks hetkeks oli teine masin kah praktiliselt valmis, kontrollisime esimese silindri positsiooni ära ja vana lappas küünlajuhtmed peale.
Hakkasime käivitama, turts-plärts-puhh-pumm, nagu marru oleks läinud, tulistab mõlemast otsast ja käima ei lähe. Hmmm , uuesti kontrollima, esimene silinder paigas, tööjärjekord 1-3-4-2 kah õige. No krt. kas sai süüde pool ringi valesti? Juhtmed ringi ja ei mingit liigutust paremuse poole . No mis põrgu jant see siis on , masin oli remondiks seisnud ainult paar päeva ja suvine aeg, pole nagu pistmist niiskusega ning vaevalt paari päevaga midagi nüüd lambist otsad andis. Vana on mul selline kaunis äkiline, kaalus juba kumba garaazist tooma minna, süütepooli või kuvaldat .
Sel momendil käis mul mõte peast läbi, kuule oota, kas võib nii olla? Kontrollime, jah oligi nii, kaks kiiret liigutust, vähem kui 30 sekundit ja auto käis poolest pöördest.
Millega siis vana mööda pani?
Oluline on see, et ta just lõpetas enne seda teise auto kokkulappamise.
Aga nüüd uus küss.
Nagu eelmisest nägite, ei pruugi viga olla hoopiski seal, kus te seda arvate olema.
Järgneva küsimuse puhul pole tegu nii keerulise asjaga, kuid küsimusi tuleb veel ja mõne puhul tasuks ka eelnevaga arvestada.
Olin veel suht poisike ja aitasin isal autot remontida, õigemini kahte.
Tegemist oli eri marki autodega, see on siin küsimuse puhul väga oluline.
Esimesel sai vahetatud jagaja kaan, rootor, küünlajuhtmed ja küünlad. Peale kokkulappamist hakkas ilma igasugu vastuväideteta korralikult tööle.
Teisel oli kolvisõrm pooleks ja selle tõttu oli moto maha tõstetud. Moto sai peale ja kruvisin detaile kinni-külge, vana lõpetas ühe auto kokkulappimist. Selleks hetkeks oli teine masin kah praktiliselt valmis, kontrollisime esimese silindri positsiooni ära ja vana lappas küünlajuhtmed peale.
Hakkasime käivitama, turts-plärts-puhh-pumm, nagu marru oleks läinud, tulistab mõlemast otsast ja käima ei lähe. Hmmm , uuesti kontrollima, esimene silinder paigas, tööjärjekord 1-3-4-2 kah õige. No krt. kas sai süüde pool ringi valesti? Juhtmed ringi ja ei mingit liigutust paremuse poole . No mis põrgu jant see siis on , masin oli remondiks seisnud ainult paar päeva ja suvine aeg, pole nagu pistmist niiskusega ning vaevalt paari päevaga midagi nüüd lambist otsad andis. Vana on mul selline kaunis äkiline, kaalus juba kumba garaazist tooma minna, süütepooli või kuvaldat .
Sel momendil käis mul mõte peast läbi, kuule oota, kas võib nii olla? Kontrollime, jah oligi nii, kaks kiiret liigutust, vähem kui 30 sekundit ja auto käis poolest pöördest.
Millega siis vana mööda pani?
Oluline on see, et ta just lõpetas enne seda teise auto kokkulappamise.
sitt päev, kellele kurdad
Aeg - 80 keskel.
Auto UAZ-452 nn GAZ-21 hübriidmootoriga mis kapitaalremondist tulnud.
Käivitus nii soojalt kui külmalt ideaalselt.Jõudu oli ja kiirust ka piisavalt.Õli ei võtnud ja jahutusvedelik ei kadunud.Bensiini ei lekkinud
Aga - mõningase sõidu järel,mida soojemaks mootor läks,hakkasid mootorist kostma paugud mis järjest tugevamaks muutusid ja lõpuks kuulmisläve ületasid.Kapotti üles tõstes oli malmist väljalaskekollektor halvimaljuhul helepunane.
Jätsid mootori seisma või kohapeal tühikäigul käima,sai jälle edasi sõita,vahel rohkem vahel vähem,kuni taas kõik kordus.
Pead murdsid igas vanuses ja kogemustega praktikud, mehaanikud ja lukksepad.Vahetati karburaatoreid,jagajaid ja süütesüsteeme.Tulemusteta.
Juba hakati rääkima mootori vahetamisest.
Vea leidsin ikkagi ise ja kõrvaldasin veerand tunniga.
Mis see oli?
Auto UAZ-452 nn GAZ-21 hübriidmootoriga mis kapitaalremondist tulnud.
Käivitus nii soojalt kui külmalt ideaalselt.Jõudu oli ja kiirust ka piisavalt.Õli ei võtnud ja jahutusvedelik ei kadunud.Bensiini ei lekkinud
Aga - mõningase sõidu järel,mida soojemaks mootor läks,hakkasid mootorist kostma paugud mis järjest tugevamaks muutusid ja lõpuks kuulmisläve ületasid.Kapotti üles tõstes oli malmist väljalaskekollektor halvimaljuhul helepunane.
Jätsid mootori seisma või kohapeal tühikäigul käima,sai jälle edasi sõita,vahel rohkem vahel vähem,kuni taas kõik kordus.
Pead murdsid igas vanuses ja kogemustega praktikud, mehaanikud ja lukksepad.Vahetati karburaatoreid,jagajaid ja süütesüsteeme.Tulemusteta.
Juba hakati rääkima mootori vahetamisest.
Vea leidsin ikkagi ise ja kõrvaldasin veerand tunniga.
Mis see oli?
Mis seal muud ikka, kui rattakesed valesti kokku aetud, st. gaasijaotus täiesti mööda. Vene mootoritel kannatas niimoodi panna, uuematel jooksevad klapid "pähe".
Üks variant on veel, tõukurvardad omavahel segamini aetud, seda aga vaevalt veerand tunniga oleks tuvastanud, variant 1.
Veel on võimalus, reguleerimata klapp, see aga eeldab rohkem infi. Kuhu mootor tulistas, karpasse või sumpasse?
Üks variant on veel, tõukurvardad omavahel segamini aetud, seda aga vaevalt veerand tunniga oleks tuvastanud, variant 1.
Veel on võimalus, reguleerimata klapp, see aga eeldab rohkem infi. Kuhu mootor tulistas, karpasse või sumpasse?
Viimati muutis jackpuuk, 24 Veebr, 2010 0:32, muudetud 1 kord kokku.
sitt päev, kellele kurdad
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist