Uued karbid on nagu narkomaania - mida rohkem on, seda rohkem oleks nagu vaja...
no sellega on nüüd rahu majas: ebay-s said vist kollastel meestel varud otsa ja aktiivseid, soodsaid ja huvitavaid pakkumisi pole. ainult üks asi tiirleb veel postis. aga sellest siis kui kohal on.
tänud Urmas lingi eest. eks selle jahipantriga on nii nagu on. kiiret temaga pole. võibolla jään siiski karbi sisu juurde ja katsetan zimmeriidi voolimist. põhimõtteliselt on ootamas lisaks sellele ka veel Panther A hiline millel zimmeriit on ka kohustuslik. nüüd aga asja juurde.
lubage esitleda, mudel number 13: überhüperrasketank Maus. viimane raskest rauast kummardus doktor Porschele. edasine tema looming on vähemerutavam (ilma kahurite, lintide ja raske rauata). väike tavakssaanud kokkuvõte ka. tegemist on siis masinaga 250/2 - ehk siis see, millega väidetavalt ka lahingut pisut löödi. abiks oli Urmase reklaamitud ja temalt hangitud raamat.
Porgand - no see on ju M A U S !!!
Kepp - vana mudel. puhas plast, ilma metallita. minu eksemplaril on küljes küll eraldi tellitud kahurikomplekt. keredetailide sidustus oli natuke totralt üles ehitatud. sestap pidi kõigepealt rattad ja lindid valmis tegema ning ära värvima. seejärel kinnitus kere külge ja edasine ehitus.
peale veermiku ehitamise nagu rohkem polegi midagi ehitada. rattaid on sellel toredal tõpral tervelt 48. linditegu oli ka huvitav katsumus, kuid mitte nii anaalne kui shermani oma. värvi kulus ka mehemoodi. see loomake oli sakslastel suht üle p*rse tehtud ning kamo lohakuse järeleaimamine võttis ka aerograafidest viimase. samuti on valged ristid maailtud kasutades lion roar-i žabloone.
pildistamisega on mul endiselt nii nagu ta on, von manstein: ära näe enam vaeva selles osas õpetamisega
aga imetlege ja kommenteeriga terviseks
kuna teised härrased demonstreerivad oma loomingut ühe põhilise SI-ühiku ning ülemaailmse standardi, nimelt TIKU võrdlusena, siis ega ma ei saa ka kehvem olla:
tõenäoliselt saab seda asja siis ka 8.mai näitusel elusuuruses näha.