Sõltub...Kas loeme eskadrilliga vältimatult seotuteks ka näiteks Ämari luuaoperaatorid. Ja lennujuhid. Selle seltskonna, kes saabuvate elektriautode laadimise eest vastutab. Ja keda kõiki me nii ehk naa peame ametis. Või siis siiski vaid need, kes tegelevad vahetult lennukite lendamise ja lennuks ettevalmistamisega. Elik piloodid, relvurid, tankijad jne.Põhjalik lähenemine poolele eskadrillile (4-6 masinat) on 300-350 nägu...
Baltic Air Policing jm liitlaste lennud
Re: Baltic Air Policing
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Baltic Air Policing
Pole tähtis, keda sina, mina või mõni muu lennuväekauge inimene peab millegiga vältimatult seotuks....
Reaalsus on, et süsteem saaks toimuda, on vaja teatud arv inimesi.
Kindlasti kuulub sinna ka ports tegelasi, kes ise konkreetselt lennumasinat oma silmaga(lähedalt) ei näe ja näpuga ei puutu....
Kuid kelle olemasolu siiski vajalik on.
Siin jalgratast leiutada pole vaja ja miinimum on teada. Mingeid uusi standarteid meil kehtestada ei õnnestu.
Ei vea erinevad riigid ka Leetu kaasa suuri portsjoneid muidusööjaid.
Kui meie ei suuda taibata kõigi nende tegevusvälju ja näha nende kõigi otstarvet, on see ainult meie probleem...
Reaalsus on, et süsteem saaks toimuda, on vaja teatud arv inimesi.
Kindlasti kuulub sinna ka ports tegelasi, kes ise konkreetselt lennumasinat oma silmaga(lähedalt) ei näe ja näpuga ei puutu....
Kuid kelle olemasolu siiski vajalik on.
Siin jalgratast leiutada pole vaja ja miinimum on teada. Mingeid uusi standarteid meil kehtestada ei õnnestu.
Ei vea erinevad riigid ka Leetu kaasa suuri portsjoneid muidusööjaid.
Kui meie ei suuda taibata kõigi nende tegevusvälju ja näha nende kõigi otstarvet, on see ainult meie probleem...
-
- Liige
- Postitusi: 198
- Liitunud: 15 Dets, 2011 22:10
- Kontakt:
Re: Baltic Air Policing
Tommy, rohkearvuline seltskond kõikvõimalikke lendamisega seotud asjapulkasid on värskelt ja kapitaalselt renoveeritud Ämari lennubaasis riigi palgal juba praegu olemas. Tuua pool eskadrilli kas või vanu F-4 sid ja võtta juurde mõnikümmend pilooti/tehnikut- ja oh imet, õhuväe mängimise asemel olekski õhuvägi. Praegu jääb osadest mõtteavaldustest mulje mulje et me oleme Amazonase tagused aborigeenid
kelledest mõni kõige rohkem ilma näinu on lausa lennukit oma kätega katsunud.
kelledest mõni kõige rohkem ilma näinu on lausa lennukit oma kätega katsunud.
Re: Baltic Air Policing
Maapealne teenindus on ka leedukatel olemas....piirivalvur kirjutas:Tommy, rohkearvuline seltskond kõikvõimalikke lendamisega seotud asjapulkasid on värskelt ja kapitaalselt renoveeritud Ämari lennubaasis riigi palgal juba praegu olemas.
Jutt oli, et nende 4 lennukiga käib kaasas ka sadakond mitmesugust tegelast. Sõltumata riigist..
(Ja need pole ei lennujuhid, rajakoristajad ja muid abimehi. Seda teeb kohalik personal. On seal ka meie mehi)
Kui meie ei suuda taibata kõigi nende otstarvet, on see meie probleem...
Kuid ei tasu arvata, et meie(taolisel tasemel siiski pea olematud)kogemused lubavad meil sel tasemel hakkama saada kordades väiksema inimhulgaga. Pigem peaks see siis ju vastupidi olema...
Aga, et üht-teist meil juba olemas on, on muidugi ka tõsi...
-
- Liige
- Postitusi: 198
- Liitunud: 15 Dets, 2011 22:10
- Kontakt:
Re: Baltic Air Policing
Omal ajal tegime koos paari ristleja Tallinn teeninud poisiga rehkenduse ja saime et laeva täielikuks opereerimiseks oleks tarvis tegelikult 60-80 nägu kuigi meeskond oli 324 liikmeline.Kusjuures pelgalt navigatsiooni ja relvasüsteemide integreerimata kasutamisega piirdumisel veel vähem.(1991 aastal oli Eestil oskusteabe koha pealt tegelik võimekus opereerida seda 7000 tonnist ristlejat.see selleks.) Paljud asjad Eestis käivadki kordades väiksema inimeste arvuga.
Schengeni õhupiiri hindamise ajal vahtis üks Ch. de Gaulle lennujaama tüüp meie mõnesid IT rakendusi nagu kits kinokuulutust. See on lihtsalt valdkond milles meil pole alaväärsuskompleksi.
Schengeni õhupiiri hindamise ajal vahtis üks Ch. de Gaulle lennujaama tüüp meie mõnesid IT rakendusi nagu kits kinokuulutust. See on lihtsalt valdkond milles meil pole alaväärsuskompleksi.
Re: Baltic Air Policing
kui vanad need poisid sul õieti olid?piirivalvur kirjutas:Omal ajal tegime koos paari ristleja Tallinn teeninud poisiga rehkenduse ja saime et laeva täielikuks opereerimiseks oleks tarvis tegelikult 60-80 nägu kuigi meeskond oli 324 liikmeline.Kusjuures pelgalt navigatsiooni ja relvasüsteemide integreerimata kasutamisega piirdumisel veel vähem.(1991 aastal oli Eestil oskusteabe koha pealt tegelik võimekus opereerida seda 7000 tonnist ristlejat.see selleks.) Paljud asjad Eestis käivadki kordades väiksema inimeste arvuga.
Schengeni õhupiiri hindamise ajal vahtis üks Ch. de Gaulle lennujaama tüüp meie mõnesid IT rakendusi nagu kits kinokuulutust. See on lihtsalt valdkond milles meil pole alaväärsuskompleksi.
http://en.wikipedia.org/wiki/German_cru ... %281939%29
Re: Baltic Air Policing
Arvestades seda, et 12 000 tonnine pealt 400 reisjaga ning 60-liikmelise meeskonnaga laev on tänasel päeval võimalik nelja mehega üle Atlandi viia(2 vahetustega sillas ja 2 masinas), siis pole vast põhjust piirivalvuri jutu üle hammast teritada.
Viimati muutis Lemet, 09 Sept, 2012 19:31, muudetud 1 kord kokku.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40208
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Baltic Air Policing
See 100 nägu 4 lennuki peale on umbes sama teema kui meil oleks vaja pidada ühte 24/7/365 pataljoni, peaksime palgale võtma terve brigaadi, et kellelgi ületunde ei tekiks.
Mugav valge ilma rahuaja rutiinis tiksumine, peamine eesmärk - ületundide vältimine.
Me ei pea ju Scoutspataljonis kah 3 vahetust, üks ööpäev tööl, 3 vaba.
Lahingus ületunde ei loeta, piloote peaks topelt ainult per masin olema.
Mugav valge ilma rahuaja rutiinis tiksumine, peamine eesmärk - ületundide vältimine.
Me ei pea ju Scoutspataljonis kah 3 vahetust, üks ööpäev tööl, 3 vaba.
Lahingus ületunde ei loeta, piloote peaks topelt ainult per masin olema.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Baltic Air Policing
ei olnudki mõeldud ilkumisena, lihtsalt see laev oli vastus google otsinguleLemet kirjutas:Arvestades seda, et 12 000 tonnine pealt 400 reisjaga ning 60-liikmelise meeskonnaga laev on tänasel päeval võimalik nelja mehega üle Atlandi viia(2 vahetustega sillas ja 2 masinas), siis pole vast põhjust piirivalvuri jutu üle hammast teritada.
Re: Baltic Air Policing
Vaikselt ikka mõeldakse ka tutvustuse/promo peale.....
http://amariairbase.ee/
http://amariairbase.ee/
Re: Baltic Air Policing
http://www.postimees.ee/994198/amari-le ... /#comments
Segaseks jäi kuidas hävitaja selle delegatsiooni siia tõi
Segaseks jäi kuidas hävitaja selle delegatsiooni siia tõi
Re: Baltic Air Policing
No aga kae perra, kes selle uudise seitungisse üles sehkendas...Surematu PM-i veel surematum toimetajate kollektiiv, sedapuhku siis Teelemari Loonet...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Baltic Air Policing
mil.ee peal sama tekst, millegipärast ma usun, et meie surematu teavitus on jälle hiilanud oma laialdaste teadmistegaNo aga kae perra, kes selle uudise seitungisse üles sehkendas...Surematu PM-i veel surematum toimetajate kollektiiv, sedapuhku siis Teelemari Loonet...
Re: Baltic Air Policing
Kui nüüd seda uudist nii lugeda, nagu see kirja on pandud, siis tuleb ju välja, et hävitas, sunnik, Tšehhi õhuväe ära ja tuli seejärel siia...Ämari lennubaasis maandus Tšehhi õhuväe hävitaja
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Baltic Air Policing
Soome ja Rootsi kavatsevad osaleda Islandi õhuruumi kaitses.
Sama uudis ka HSis
http://www.hs.fi/politiikka/Katainen:+S ... =nl-301012
http://www.postimees.ee/1023524/soome-j ... mi-kaitsesSoome vastab jaatavalt Islandi varasemalt esitatud soovile, et Soome osaleks Islandi õhuruumi valvemissioonil, ütles täna Helsingis toimunud briifingul Soome peaminister Jyrki Katainen. Sarnaselt kavatseb anda jaatava vastuse Islandile ka Rootsi, ütles sealsamas Rootsi peaminister Fredrik Reinfeldt.
Mõlemad peaministrid rõhutasid, et lõplik otsus vajab veel heakskiitu nii NATO nõukogu poolt kui Soome ja Rootsi siseriiklikke otsuseid. Reinfeldt lisas, et on juba Rootsi riigipäeva erakondadega konsultatsioone pidanud.
Soome ja Rootsi osalemine missioonil toimuks 2014. aasta jaanuarist aprillini. Esialgu ei ole selge, kas Soome ja Rootsi poolt Islandile saadetavad lennukid oleksid relvastatud või mitte. Soome peaminister Kataineni sõnul ei ole see Soome lennukite puhul välistatud, kuid üksikasju pole veel kokku lepitud.
Islandi peaminister Jóhanna Sigurdardottir ütles, et tal on hea meel, kui Soome ja Rootsi osalemine õhukaitsemissioonis teoks saab.
Soome ja Rootsi lennukid oleksid ametlikult Islandi õhukaitsemissioonil abistamas Norrat, kes on sarnaselt Islandiga NATO liige.
Taani peaminister Helle Thorning-Schmidt märkis, et NATOsse mittekuuluvate Soome ja Rootsi osalemine Islandi ōhukaitsel vabastab teiste riikide ressursse muudeks ülesanneteks, sh Balti riikide õhuruumi valvamiseks.
Põhjamaade peaministrid arutasid täna koostööd julgeoleku- ja kaitsepoliitikas Helsingis toimuval Põhjamaade nõukogu koosolekul.
Sama uudis ka HSis
http://www.hs.fi/politiikka/Katainen:+S ... =nl-301012
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist