teie lemmik militaarsõiduk
Re: teie lemmik militaarsõiduk
välimus meeldib ja ka enda hobiautoks võtaks kahel käel.
- Manused
-
- WC531.jpg (36.71 KiB) Vaadatud 6806 korda
Evolutsiooni kõrvalmõju, intelligentsus
Re: teie lemmik militaarsõiduk
Loodan, et ei mõelda kitsalt sõidukeid vaid sõjamasinaid üldiselt. Aga see on üks ülimaid pilte ikka.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: teie lemmik militaarsõiduk
lemmikud lemmikuteks, kuid nagu juba admini pealeht edastas, on igast militaaria toomisel
palju piiranguid.
Täna oli delfis uudis, et maailma kalleima auto hind on sama mis pommituslennukil. ( u. 50 miljonit dollarit )
Mul tekkis kohe küsimus, et mis pommitaja selle eest saaks ?
Jätame supertehnika ,stealth B2 ,jne kõrvale ja vaatame tavalisemaid.
Kas TU-22M3 saaks ? Relvad muidugi maha võetud, lihtsalt lennumasinana ?
Või mõne igivana TU-95, mille mootorimüra surnud kah üles äratab ?
Ma arven, et isegi kui õnnestuks neid osta ja lennukõlbulikuks teha, ei lubataks nendega Eestis ikkagi lennata .Loob radariekraanidel liiga palju segadust.
Ma tean näiteks, et USA lennuklubid on ostnud Vene hävitajaid MIG -29, pruugituna pidi maksma nii mõne miljoni, polegi väga kallis .Relvad kruvitakse maha ja tohib lennata küll. Ja eks mõni erus sõjaväepiloot tahab vanasid aegu meelde tuletada ja tõelise hävitajaga veel figuure teha.
http://youtu.be/Xq92ZC5cYoM
Sellega pidi küll sihuke jama olema, et NORAD tuvastussüsteemid pidid Ameerikas MIG-i väljalaskegaaside mustri järgi ( ?? ) ära tundma ja kohe häiret andma. Seega peab ameeriklasest MIG-i omanik enne iga väljalendu oma juhtimiskeskust teavitama, et nüüd tõuseb siit üks MIG lendu, see on USA tsiviillennuk, ärge seda alla tulistage !
Sealt küsitakse siis hämmastunult üle : et mis lennuk ?? MIG ? Kas ma kuulsin õigesti ?
Eks meie radarimehed oleks kah imestunud kui mõni era- TU pommitaja kuskilt mahajäetud Kiltsi lennuväljalt õhku kerkiks.
palju piiranguid.
Täna oli delfis uudis, et maailma kalleima auto hind on sama mis pommituslennukil. ( u. 50 miljonit dollarit )
Mul tekkis kohe küsimus, et mis pommitaja selle eest saaks ?
Jätame supertehnika ,stealth B2 ,jne kõrvale ja vaatame tavalisemaid.
Kas TU-22M3 saaks ? Relvad muidugi maha võetud, lihtsalt lennumasinana ?
Või mõne igivana TU-95, mille mootorimüra surnud kah üles äratab ?
Ma arven, et isegi kui õnnestuks neid osta ja lennukõlbulikuks teha, ei lubataks nendega Eestis ikkagi lennata .Loob radariekraanidel liiga palju segadust.
Ma tean näiteks, et USA lennuklubid on ostnud Vene hävitajaid MIG -29, pruugituna pidi maksma nii mõne miljoni, polegi väga kallis .Relvad kruvitakse maha ja tohib lennata küll. Ja eks mõni erus sõjaväepiloot tahab vanasid aegu meelde tuletada ja tõelise hävitajaga veel figuure teha.
http://youtu.be/Xq92ZC5cYoM
Sellega pidi küll sihuke jama olema, et NORAD tuvastussüsteemid pidid Ameerikas MIG-i väljalaskegaaside mustri järgi ( ?? ) ära tundma ja kohe häiret andma. Seega peab ameeriklasest MIG-i omanik enne iga väljalendu oma juhtimiskeskust teavitama, et nüüd tõuseb siit üks MIG lendu, see on USA tsiviillennuk, ärge seda alla tulistage !
Sealt küsitakse siis hämmastunult üle : et mis lennuk ?? MIG ? Kas ma kuulsin õigesti ?
Eks meie radarimehed oleks kah imestunud kui mõni era- TU pommitaja kuskilt mahajäetud Kiltsi lennuväljalt õhku kerkiks.
Re: teie lemmik militaarsõiduk
Allmaalaev on üsna tore sõiduk:
Ka Gravitsappa't ei saa märkimata jätta, kuigi aparaadi militaarotstarbes võib natuke kahelda. Samas, paks soomus ja raske raud näikse sellele viitavat:
Ka Gravitsappa't ei saa märkimata jätta, kuigi aparaadi militaarotstarbes võib natuke kahelda. Samas, paks soomus ja raske raud näikse sellele viitavat:
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: teie lemmik militaarsõiduk
see oli vist pepelats ja gravitsappa oli see vidin, mis pani pepelatsi ühest galaktikast teise lendama nii 5 sekundiga.
http://youtu.be/Pe66FcnlYpA
Igatahes, mul poleks kummagi vastu midagi . Aga teisalt ei tahaks ka sinna sattuda, kus sind lihtsalt kaktusepotti pistetaks nagu tavalist sõnnikut, ilusate taimede väetiseks...
Kes "Kin-dza-dza" pole näinud ja vene keelt oskab, soovitan soojalt vaadata,nauding suurepärasest huumorist on garanteeritud
http://youtu.be/Pe66FcnlYpA
Igatahes, mul poleks kummagi vastu midagi . Aga teisalt ei tahaks ka sinna sattuda, kus sind lihtsalt kaktusepotti pistetaks nagu tavalist sõnnikut, ilusate taimede väetiseks...
Kes "Kin-dza-dza" pole näinud ja vene keelt oskab, soovitan soojalt vaadata,nauding suurepärasest huumorist on garanteeritud
Re: teie lemmik militaarsõiduk
Pole see asi nüüd nii lihtne ka, vaid kaks lennukit on erakätes ja nende lendamasaamine oli parasjagu keerukas ja kallis ettevõtmine. Seda nii tehnika kui ka paberimajanduse poole pealtMa tean näiteks, et USA lennuklubid on ostnud Vene hävitajaid MIG -29, pruugituna pidi maksma nii mõne miljoni, polegi väga kallis .Relvad kruvitakse maha ja tohib lennata küll.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: teie lemmik militaarsõiduk
Õige jah. Pepelats tõepoolest. Pole enam ammu seda filmi vaadanud. Aga youtubes mõlemad osad täispikkuses olemas: esimene osatympsa kirjutas:see oli vist pepelats ja gravitsappa oli see vidin, mis pani pepelatsi ühest galaktikast teise lendama nii 5 sekundiga.
teine osa
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: teie lemmik militaarsõiduk
Stryker jalaväelahingumasin. Tundub, vähemalt mulle, et üks parimaid mis saadaval.
Re: teie lemmik militaarsõiduk
Minu lemmik kindlasti ZIL 157.
Re: teie lemmik militaarsõiduk
Militaarfännid kindlasti teavad seda lugu, kuid mulle tuli üllatuseks lugeda, et kui N.Liit lagunes, siis jätkus Ukrainal julgust kuulutada kogu riigi territooriumil olev relvastus Ukraina omandiks. ( v.a. tuumarelvad, mis anti üle Venemaale )
Sealhulgas ka 19 superpommitajat TU-160, mis asusid Priluki baasis.
Pikk kauplemine Venemaaga ei andnud tulemusi, sest Ukraina nõudis lennukite eest 3 miljardit dollarit.Vene ei tahtnud niipalju maksta.
Siis hakkas Ukraina neid hävitama, brutaalselt pooleks saagima, tehes seda vastava USA programmi alusel ja saades selle eest pisut valuutat ( kuid kaugel sellest, mis need väärt olid )
Saeljuures saeti tükkideks ka peaaegu uued lennukid, mis olid lennanud vastavalt 100 tundi ja 400 tundi .
Lõpuks ärkas ka Jeltsini valitsus ja Venemaa ostis viimased allesjäänud 8 TU lennukit ja 575 X-55 tiibraketti 285 miljoni dollari eest ära. Pealekauba saadi veel 3 vana, kuid töökorras olevat TU-95 pommitajat.
Hiljem rehkendasid ameeriklased välja, et tutikas TU- 160 maksab umbes 250 miljonit dollarit. Pruugitud siis ehk poole sellest või rohkem...
Tuleb välja, et ukrainlased tegid ikkagi kehva diili.
Töökorras lennukite hävitamisega on seotud ka üks traagiline lugu, mille tõelevastavust ei oska 100 % garanteerida. Nimelt olevat Vene lennukitehase direktor, nähes fotosid purustatud lennukitest end oma kabinetis maha lasknud.Kokku hävitati sel meetodil 155 endise N. Liidu pommitajat .
Ma ei saa aru, milleks neid oli vaja puruks saagida, eriti TU-160, mis on ju haruldane lennuk,toodetud vaid 36 tükki . Kui lennukit pole vaja,võta relvavõimekus maha, keevita pommiruum kinni ja vii muuseumi. Olen kindel , et iga lennundusmuuseum maailmas oleks õnnelik kui saaks ekspositsiooni ehtsa TU-160, TU-22 M3 või kasvõi vana TU-95.
Sealhulgas ka 19 superpommitajat TU-160, mis asusid Priluki baasis.
Pikk kauplemine Venemaaga ei andnud tulemusi, sest Ukraina nõudis lennukite eest 3 miljardit dollarit.Vene ei tahtnud niipalju maksta.
Siis hakkas Ukraina neid hävitama, brutaalselt pooleks saagima, tehes seda vastava USA programmi alusel ja saades selle eest pisut valuutat ( kuid kaugel sellest, mis need väärt olid )
Saeljuures saeti tükkideks ka peaaegu uued lennukid, mis olid lennanud vastavalt 100 tundi ja 400 tundi .
Lõpuks ärkas ka Jeltsini valitsus ja Venemaa ostis viimased allesjäänud 8 TU lennukit ja 575 X-55 tiibraketti 285 miljoni dollari eest ära. Pealekauba saadi veel 3 vana, kuid töökorras olevat TU-95 pommitajat.
Hiljem rehkendasid ameeriklased välja, et tutikas TU- 160 maksab umbes 250 miljonit dollarit. Pruugitud siis ehk poole sellest või rohkem...
Tuleb välja, et ukrainlased tegid ikkagi kehva diili.
Töökorras lennukite hävitamisega on seotud ka üks traagiline lugu, mille tõelevastavust ei oska 100 % garanteerida. Nimelt olevat Vene lennukitehase direktor, nähes fotosid purustatud lennukitest end oma kabinetis maha lasknud.Kokku hävitati sel meetodil 155 endise N. Liidu pommitajat .
Ma ei saa aru, milleks neid oli vaja puruks saagida, eriti TU-160, mis on ju haruldane lennuk,toodetud vaid 36 tükki . Kui lennukit pole vaja,võta relvavõimekus maha, keevita pommiruum kinni ja vii muuseumi. Olen kindel , et iga lennundusmuuseum maailmas oleks õnnelik kui saaks ekspositsiooni ehtsa TU-160, TU-22 M3 või kasvõi vana TU-95.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 29 külalist