Baltic Air Policing jm liitlaste lennud
-
- Liige
- Postitusi: 733
- Liitunud: 01 Aug, 2006 17:19
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Patrullivate hävitajate "noodijooned" Eestimaa taevas.
Pole see teema varem silma jäänudki..aga väga põhjalik ülevaade meie õhuruumi läbivate reisilennukite kohta
Re: Patrullivate hävitajate "noodijooned" Eestimaa taevas.
AN-2 kasutatakse ka veel, päris palju tsiviilotstarbelisteks lendudeks.
Kust võtab kodanik Svejk,et see on just venemaa militaar otstarbeline lennuvahend on,mis pildile saadud?
Kust võtab kodanik Svejk,et see on just venemaa militaar otstarbeline lennuvahend on,mis pildile saadud?
[b]7.62x54r.net[/b]
Re: Patrullivate hävitajate "noodijooned" Eestimaa taevas.
Jah, "minu omadel" on vahe olnud enamustel nii 20 - 30 sekundit- osadel vähem, distantsi ei tea.diesel kirjutas:ma just täna vaatasin kuis paaris lennatakse. no nad on muidugi ka külgsuunas nihkes, aga küljelt vaadates on põhjusmõtteliselt nina eesmineja päras kinni. no hüva, tegelikult ehk on üks lennukipikkus neil kahel vahet.
kõrgel näikse nad lendavat vast veidi suurema vahega, pakuks paari-kolme sekundit. a sinu poolt viidatud "paarid" näikse vist omavahel tülis olevat.
Kuskohas sa "täna vaatasid"?
Kodanik MAZ teavitab ja pärib:
"AN-2 kasutatakse ka veel, päris palju tsiviilotstarbelisteks lendudeks.
Kust võtab kodanik Svejk,et see on just venemaa militaar otstarbeline lennuvahend on,mis pildile saadud?"
Vastan:
Nõustun kodanik Maz`iga, et An-2 leiab laialdast kasutamist tsiviillennunduses.
Minu teada ainus An-2, mis siin teemas pildina, pole minu üles riputatud, ja ma ei ole seda kommenteerinud.
"Vaated ja veendumused pärinevad tunnetemaailma sügavikest ja loogika on enamasti vaid kuuleka intellekti abivalmis instrument põhjendamiseks ja õigustamiseks"
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
Re: Patrullivate hävitajate "noodijooned" Eestimaa taevas.
see "täna vaatasin" tähendas, et olin kodus.
elutsen siin ämari läänepoolses otsas.
ja igasugu tiivulisi siblib siin kogu aeg ringi.
ning homsest peaks siblimine veel tihedamaks minema.
mainiks veel, et paarid lendavad inimsilma nägemisulatuses.
paar-kolmkümmend sekundit aga tähendab nende kiiruste
juures jämedalt samapalju kilomeetreid.
no ega ikka ei näe küll üksteist seukse vahemaa pealt.
elutsen siin ämari läänepoolses otsas.
ja igasugu tiivulisi siblib siin kogu aeg ringi.
ning homsest peaks siblimine veel tihedamaks minema.
mainiks veel, et paarid lendavad inimsilma nägemisulatuses.
paar-kolmkümmend sekundit aga tähendab nende kiiruste
juures jämedalt samapalju kilomeetreid.
no ega ikka ei näe küll üksteist seukse vahemaa pealt.
Re: Patrullivate hävitajate "noodijooned" Eestimaa taevas.
Taaskord tuleb meenutada, et on väga palju tavalisi lennukeid, kellel ei ole ADS-B transponderit ja keda flightradar24.com ei näita.
aadressil
http://www.flightradar24.com/how-it-works/
kirjutatakse:
Common aircraft models that usually do not have an ADS-B transponder and are not visible on Flightradar24 (within ADS-B coverage):
"Air Force One"
Antonov AN-124 and AN-225
ATR 42, 72 (except most new deliveries of ATR 72-600)
Boeing 707, 717, 727, 737-200, 747-100, 747-200, 747SP
BAe Jetstream 31 and 32
All Bombardier CRJ models
All Bombardier Dash models
All CASA models
All Dornier models
All Embraer models (except most new deliveries of Embraer E190)
De Havilland Canada DHC-6 Twin Otter
Fokker 50
McDonnell Douglas DC-9, MD-8x, MD-90
Saab 340 and 2000
Most helicopters
Most older aircraft
Most business jets
Most military aircraft
Most propeller aircraft
Of course there are lots of exceptions from these rules. There are some older A300, A310, A320, B737, B747, B757, B767, MD10, MD11 aircraft flying without an ADS-B transponder, which make those aircraft invisible on Flightradar24 when in areas with ADS-B coverage only. But there are also some Twin Otters, Saab 340, Saab 2000 and MD-80 aircraft with an ADS-B transponder that are visible on Flightradar24.
aadressil
http://www.flightradar24.com/how-it-works/
kirjutatakse:
Common aircraft models that usually do not have an ADS-B transponder and are not visible on Flightradar24 (within ADS-B coverage):
"Air Force One"
Antonov AN-124 and AN-225
ATR 42, 72 (except most new deliveries of ATR 72-600)
Boeing 707, 717, 727, 737-200, 747-100, 747-200, 747SP
BAe Jetstream 31 and 32
All Bombardier CRJ models
All Bombardier Dash models
All CASA models
All Dornier models
All Embraer models (except most new deliveries of Embraer E190)
De Havilland Canada DHC-6 Twin Otter
Fokker 50
McDonnell Douglas DC-9, MD-8x, MD-90
Saab 340 and 2000
Most helicopters
Most older aircraft
Most business jets
Most military aircraft
Most propeller aircraft
Of course there are lots of exceptions from these rules. There are some older A300, A310, A320, B737, B747, B757, B767, MD10, MD11 aircraft flying without an ADS-B transponder, which make those aircraft invisible on Flightradar24 when in areas with ADS-B coverage only. But there are also some Twin Otters, Saab 340, Saab 2000 and MD-80 aircraft with an ADS-B transponder that are visible on Flightradar24.
Re: Patrullivate hävitajate "noodijooned" Eestimaa taevas.
http://theaviationist.com/2011/11/24/af1-adsb/TimoT kirjutas:Taaskord tuleb meenutada, et on väga palju tavalisi lennukeid, kellel ei ole ADS-B transponderit ja keda flightradar24.com ei näita.
"Air Force One"
Mõnikord näeb ka neid. Kasvõi Eesti kohalTimoT kirjutas: Most military aircraft
Re: Patrullivate hävitajate "noodijooned" Eestimaa taevas.
Täpselt samasugused jäljed lähevad ja tulevad Ida-Virumaal Narva all lääne-kirde sihis Venemaa suunal, sama olen täheldanud sõites alla Peipsi kallast pidi - siis lääne ja natuke kagu suunal. Huvitav mida need ''hävitajad'' Venemaa kohal teevad?
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Patrullivate hävitajate "noodijooned" Eestimaa taevas.
Tõmba Flightradar omale, saad teada. Tasuta variant on ka.
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Baltic Air Policing
Ega keegi näinud , mis mürises Harjumaa kohal, ca 10:15 Keilast Saue suunas. Tükk aega toimus midagi. Kas F-15 või -16 või midagi muud, pilved suht madalal. Äkki B-52 läksid üle?
Re: Baltic Air Policing
Ämarisse saabusid Ühendriikide mereväe lennukid
P-3 Orion on nelja turbopropellermootoriga allveetõrje ja mereseire lennuk. Lennuk on varustatud mitmete sensoritega, mis võimaldavad avastada allveelaevu ning märgata pealveelaevu suurel merealal. Lennuki relvastusesse kuuluvad nii süvaveepommid, allveetõrje torpeedod ja miinid kui ka pealveelaevade vastased raketid.
P-8 Poseidon on eelmisel aastal Ühendriikide mereväe poolt kasutusele võetud lennuk, mis on välja töötatud reaktiivlennuki Boeing 737-800 baasil. Ka see lennuk on mõeldud nii mereseireks kui võitluseks vee all ja vee peal sõitvate laevade vastu. Lennuk on varustatud moodsa seiretehnika ning kaasaegse relvastusega.
http://www.postimees.ee/2822948/amariss ... e-lennukid
P-3 Orion on nelja turbopropellermootoriga allveetõrje ja mereseire lennuk. Lennuk on varustatud mitmete sensoritega, mis võimaldavad avastada allveelaevu ning märgata pealveelaevu suurel merealal. Lennuki relvastusesse kuuluvad nii süvaveepommid, allveetõrje torpeedod ja miinid kui ka pealveelaevade vastased raketid.
P-8 Poseidon on eelmisel aastal Ühendriikide mereväe poolt kasutusele võetud lennuk, mis on välja töötatud reaktiivlennuki Boeing 737-800 baasil. Ka see lennuk on mõeldud nii mereseireks kui võitluseks vee all ja vee peal sõitvate laevade vastu. Lennuk on varustatud moodsa seiretehnika ning kaasaegse relvastusega.
http://www.postimees.ee/2822948/amariss ... e-lennukid
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Baltic Air Policing
Need seda mürglit küll ei põhjustanud ja ei usu , et siin foorumis P-3 ja-8 tundamatud on.
Re: Baltic Air Policing
igasugu suuri ja väikseid vooris hulgim kohe. ei olnud mahti õue vaatama minna. teiste vahel töristas meie oma moosiriiul ka.
Re: Baltic Air Policing
Märgime tuleviku jaoks need lingid ka ära:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=68909917
http://www.postimees.ee/2832627/briti-h ... tele-vastu
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=68909917
http://www.postimees.ee/2832627/briti-h ... tele-vastu
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2040
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Baltic Air Policing
Aina ülbemaks lähevad või ei oska lennata näidikute järgi.smr kirjutas:Märgime tuleviku jaoks need lingid ka ära:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=68909917
http://www.postimees.ee/2832627/briti-h ... tele-vastu
Natuke lisa:
http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... hters.html
-
- Liige
- Postitusi: 370
- Liitunud: 22 Juun, 2014 18:39
- Kontakt:
Re: Patrullivate hävitajate "noodijooned" Eestimaa taevas.
Pole ehk päris õige teema ja ega midagi erilist ju ole ka, kuid eile õhtul Narvas akna peal olles jäid silma täpid taevas (Venemaa kohal).
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist