эст numbrimärgid olid isikulised (või siis pigem ametikohalised) ning kõigil sellistel autodel olid olemas ka "tavanumbrid", mida tohtis samuti peale kruvida. Seda olevat kasutatud, kui tegu oli mingitsorti konfidentsiaalse tegevusega. Inkognito läbiviidava parteilise kontrolliga näiteks. Mustapõhjalised эст numbrid asendusid 1983.aastal valgepõhjalistega.kirsa710 kirjutas:Polnud ECT numbritega seotud midagi ainult valitsus ja muu kollaborantlik saast. Sinna hulka kuulus ka bolševistlik repressiooniaparaat.(KGB) Sama tähendus oli ka veomasinate punastel numbritel, need ei kuulunud kinnipidamisele. Kui onu miilits juhtus seda nägema ja kinni pidama, siis hoidku piip ja prillid-miilitsaülem hakkas ise oraalseksiga tegelema!
Mustapõhjaliste ajal olid EKP Keskkomitee autopargist pärit autod sellises vahemikus, et EKP esimese sekretär 01-01, siis riburadapidi allapoole kuni külaliste sõidutamiseks mõeldud 01-40.
Edasi MN 02-01 kuni 02-99 vahemikus.
03 seeria numbri alguses läks juba rajooni/linna tasandile ja omistati näiteks XX Rajooni (või XX linna) Töörahva Saadikute Nõukogu Täitevkomitee esimehele jne.
1983.aastal tulid siia valged numbrid ning ülalmainitud kombinatsioon asendus EA seeriaga. Samuti iskuline (ametikohaline), nii et auto numbri järgi võisid täpselt öelda, kelle auto on.
Kusjuures EA seeria oli tegelkult kirillitsas ainult, et lisandunud tähed olid sellised, et neid mõisteti ka ladina keelsena - EAC, EAB, EAP puhul olid siis tegelikult Je-A-S, Je-A-V ja Je-A-R.
Umbisikuliselt ei musti ega ka hiljem valgeid valitsusele, EKP'le nagu ka täitevkomiteedele broneeritud numbreid KGB'le "lihtsalt niisama" ei jagatud. Kui austet omab mingit objektiivset teisesisulist infot võiks siis jagada meiga, mitte rääkida ümbernurga.