Autotehnikateema
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
ja käivitamisabina võiks pruukida sedasama puupiiritust (kui just lendama ei lähe).
näituseks brake cleaner sisaldab suurel hulgal metanooli. süttib hästi ja põleb pehmelt, mitte ei plahvata. säästab mootorit ülekoormuse eest.
näituseks brake cleaner sisaldab suurel hulgal metanooli. süttib hästi ja põleb pehmelt, mitte ei plahvata. säästab mootorit ülekoormuse eest.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Käivitusabina kasutatakse WD-40, piisavalt lenduv ja ka määrimisomadused olemas. Etanool ja metanool on suht kallid (ehkki mul on paagis tavaliselt umbes 15% etanooli ja süüde lõpuni varajaseks keeratud ) Mõlema häda on kütusesüsteemi korrodeerimine, sest süsteem pole nende jaoks mõeldud. Aga edasi käib, no jah . Kuna jupipõuda hetkel ette ei näe, siis võin seda endale lubada .diesel kirjutas:ja käivitamisabina võiks pruukida sedasama puupiiritust (kui just lendama ei lähe).
näituseks brake cleaner sisaldab suurel hulgal metanooli. süttib hästi ja põleb pehmelt, mitte ei plahvata. säästab mootorit ülekoormuse eest.
sitt päev, kellele kurdad
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Uskumatu, et selline lambiteema hakkab 100 000-le vaatamisele liginema, ju siis on tehnika krdima militaristidele südamelähedane. Vist on kivikirves suht palju muutunud.
Aga nüüd tekkis uus küsimus.
Enamikel on lapsed, palju nemad oskaksid näiteks sellisel teemal kaasa rääkida? Palju te vanamehepässid olete sellist (ülivajalikku) infot oma järeltulijatele edasi andnud? Minul poja näiteks teab, kuhu mingid mahlad käivad, mitte, et ta nüüd kohe mootorit pulgendama hakkaks, 8 aastase käest oleks seda vast pisu palju nõutud. Aga Teie tegemised?
Aga nüüd tekkis uus küsimus.
Enamikel on lapsed, palju nemad oskaksid näiteks sellisel teemal kaasa rääkida? Palju te vanamehepässid olete sellist (ülivajalikku) infot oma järeltulijatele edasi andnud? Minul poja näiteks teab, kuhu mingid mahlad käivad, mitte, et ta nüüd kohe mootorit pulgendama hakkaks, 8 aastase käest oleks seda vast pisu palju nõutud. Aga Teie tegemised?
sitt päev, kellele kurdad
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Kummivahetamisega saavad nii tüdrukud kui poiss hakkama, pirnivahetusega kah, kui just Moduse või muu sedasorti kulguriga tegu pole, millel pirnivahetuseks stange maha võtta tuleb (ilmselt saaksid kõik kolm ka sellega hakkama, kui eluküsimus oleks, tööriistad ja nende kasutus on kõigil enam-vähem käppas), haisu järgi teevad bensiinil ja diislil kah vahet, rohkemaks vast vajadust polegi. Teatavasti on uuemal ajal autojuhi põhiline ja ainus tööriist ikka telefon
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Nagu näha, siis peale minu hoiab vähemalt 1 kamraad oskusi au sees. Mobla ja läpakas on iga päevaga vajalikumad küll (võtad läpaka ligi ja pärast vaatad vajalikud vahed ning pingutusmomendid).Lemet kirjutas:Kummivahetamisega saavad nii tüdrukud kui poiss hakkama, pirnivahetusega kah, kui just Moduse või muu sedasorti kulguriga tegu pole, millel pirnivahetuseks stange maha võtta tuleb (ilmselt saaksid kõik kolm ka sellega hakkama, kui eluküsimus oleks, tööriistad ja nende kasutus on kõigil enam-vähem käppas), haisu järgi teevad bensiinil ja diislil kah vahet, rohkemaks vast vajadust polegi. Teatavasti on uuemal ajal autojuhi põhiline ja ainus tööriist ikka telefon
sitt päev, kellele kurdad
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Lastega on keeruline, see kollitapmise kultuur arvutites levib imeliselt.
Aga veel keemiast, ostsin kunagi grilli jaoks süütevedelikku, lugedes koostist, mis oli imelühike, ALIFAATSED SÜSIVESIKUD... ja punkt
Selle koha peal läks mul küll juhe kokku, et miskuramuse keemiat ma nüüd sain, et kas selgemini ei saaks pudelile kirjutada, mis seal sees on. Alifaatsetest ühenditest mäletan, et neil puudus ringjas struktuur ja neid on ikka väga palju.
Aga veel keemiast, ostsin kunagi grilli jaoks süütevedelikku, lugedes koostist, mis oli imelühike, ALIFAATSED SÜSIVESIKUD... ja punkt
Selle koha peal läks mul küll juhe kokku, et miskuramuse keemiat ma nüüd sain, et kas selgemini ei saaks pudelile kirjutada, mis seal sees on. Alifaatsetest ühenditest mäletan, et neil puudus ringjas struktuur ja neid on ikka väga palju.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
K-jetronik ja selle edasiarendustel on käivitamise jaoks eraldi lisapihusti. See peaks u sama välja tegema kui monopritsel või karpsil laseks käivitus eetrit otse kollektorisse. Niikaua kui starterit anda.Manurhin kirjutas:No mina omal ajal lasin enda tehnikale kõva külmaga käivituseetrit ikka mõnuga otse karbussi lõõridesse. Mingi eeter oli, kust pritsis kenasti peene nirena, sealt sai otse lõõri lastud. Mis joa ära pihustas, seda sai topsikusse lastud ja sealt karpasse mõnus sorts valatud. Siis kähku õhupuhasti kaas peale, kinnikruvimisele ei hakanud aega raiskama, õhuklapp kinni ja starterit. Nii Mosse, Lada kui ka Opel käivitusid alati ja ükski mootor laiali ei lennanud. Aga vaatamata isuäratavale lõhnale need eetrid mingit õlilisandit tõepoolest sisaldavad (ptfui! Väkk! ).jackpuuk kirjutas: Sa pole ainukene .
Küll on tänapäevased käivituseetrid natuke "maharahustatud", lisatud pisut määrdeaineid ja pole nii äkilised kui apteegi eeter.
Eetri paha omadus on õlikile mahapesemine silindriseintelt ja detonatsiooni tekitamine (ehk siis plahvatuslik põlemine silindris). Seega võib üledoseerimisel ühe käivitusega mootori ära lõhkuda!
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
See eetri laskmine on põnev. Ma ei oska marki öelda, aga lõhnas väga vastikult. Õhupuhastist törts sisse ja vana remontimatta disla röögatas ennast käima.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Eetri ja bensiini aurustuvus on erinev - siit see efekt tuleb.Tegelane5 kirjutas: K-jetronik ja selle edasiarendustel on käivitamise jaoks eraldi lisapihusti. See peaks u sama välja tegema kui monopritsel või karpsil laseks käivitus eetrit otse kollektorisse. Niikaua kui starterit anda.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Siis peaks ju kuuma mootorit, kinnise tooreklapiga käivitades, mootor laiali minemaWalter2 kirjutas:Eetri ja bensiini aurustuvus on erinev - siit see efekt tuleb.Tegelane5 kirjutas: K-jetronik ja selle edasiarendustel on käivitamise jaoks eraldi lisapihusti. See peaks u sama välja tegema kui monopritsel või karpsil laseks käivitus eetrit otse kollektorisse. Niikaua kui starterit anda.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Mootor ei lähe, küll on aga nii mõnigi kodanik pisut vale süüte või vigase jagaja korral summutajt vahetanud.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Küttesegu koostis (bensiiniauru ja õhu vahekord) on ka tähtis. Niimoodi bensiiniga ujutades , kuuma mootorit käivitades ei pruugi segu silindris üldse süttida. Alles summutis kus õhku rohkem või sisselaskes teeb pauku.Tegelane5 kirjutas:Siis peaks ju kuuma mootorit, kinnise tooreklapiga käivitades, mootor laiali minemaWalter2 kirjutas:Eetri ja bensiini aurustuvus on erinev - siit see efekt tuleb.Tegelane5 kirjutas: K-jetronik ja selle edasiarendustel on käivitamise jaoks eraldi lisapihusti. See peaks u sama välja tegema kui monopritsel või karpsil laseks käivitus eetrit otse kollektorisse. Niikaua kui starterit anda.
Nagu kõikide gaasidega. Toas võib ju ka gaasiballoonil kraani lahti keerata ja tikku tõmmata. Võimalik, et ei juhtu midagi, võimalik, et kõik neli seina lendavad eri suundadesse ja lagi kukub otse alla. Aga seda pole mõtet ise proovima hakata, parem uskuda, mis targad on juba kirja pannud.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
[quote="vanahalb"
Küttesegu koostis (bensiiniauru ja õhu vahekord) on ka tähtis. Niimoodi bensiiniga ujutades , kuuma mootorit käivitades ei pruugi segu silindris üldse süttida. Alles summutis kus õhku rohkem või sisselaskes teeb pauku.
Nagu kõikide gaasidega. Toas võib ju ka gaasiballoonil kraani lahti keerata ja tikku tõmmata. Võimalik, et ei juhtu midagi, võimalik, et kõik neli seina lendavad eri suundadesse ja lagi kukub otse alla. Aga seda pole mõtet ise proovima hakata, parem uskuda, mis targad on juba kirja pannud.[/quote]
Mina olen kogemata katsetanud. Gaas plahvatas köögis, ise olin elutoas. Aknad ja uksed lõi lahti, tuld lõi igale poole aga õnneks midagi ei süüdanud, hetkega kustus ära ka. Üsna ergastav kogemus oli
Küttesegu koostis (bensiiniauru ja õhu vahekord) on ka tähtis. Niimoodi bensiiniga ujutades , kuuma mootorit käivitades ei pruugi segu silindris üldse süttida. Alles summutis kus õhku rohkem või sisselaskes teeb pauku.
Nagu kõikide gaasidega. Toas võib ju ka gaasiballoonil kraani lahti keerata ja tikku tõmmata. Võimalik, et ei juhtu midagi, võimalik, et kõik neli seina lendavad eri suundadesse ja lagi kukub otse alla. Aga seda pole mõtet ise proovima hakata, parem uskuda, mis targad on juba kirja pannud.[/quote]
Mina olen kogemata katsetanud. Gaas plahvatas köögis, ise olin elutoas. Aknad ja uksed lõi lahti, tuld lõi igale poole aga õnneks midagi ei süüdanud, hetkega kustus ära ka. Üsna ergastav kogemus oli
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Ma mõtlesin seda, et külm bensu mootor+meeletu lisa eeter on u sama kui toores peal kuuma mootoriga. Ma arvasin, et eeter on ainult kompressiooni vaegusega diislitele. Kuni sõber rääkis, et ta vanamees paneb talvel oma Polo loksu sellega käima. Samas, monopritse tahab tõesti külmalt rohkem käiamist kui K-jet, mis läks poolest pöördest. Pehme aku ja/või starter vbolla tõesti on mõistlik eetrit anda.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Eetri kasutamises pole absoluutselt midagi mõistlikku, see on ikka see kõige viimane vahend....ja mootori eluea lühendaja. Ühel või teisel moel
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist