Hydrazine kirjutas:Ma olen käivitusmootori paela tirides ennast siniseks ussimunaks vihastanud. Kõik mis vähegi pähe tuli, kõik abinõud appi. Pael läks ka katki ja ja "topkat" ka ikka silindrisse. Noh said selle õnnetu pisikese mootorikese mürisema aga kui seda kangi vaikselt libistasid, et veaks suure mootori ka tööle siis suri kõik välja. Mitu tundi peab traktorit käivitama kuramus küll.
No kes tahab trenni, võib seda ju ka mootorit käima tirides teha.
Laisem inimene tuletaks meelde, mida mootor töötamiseks tahab. Ikka "eli ees, tuli taga ja mats keskis", nagu vanarahvas teadis rääkida.
Umbes düüsiga karburaatori puhastamine pole primitiivsel karburaatoril probleem. Nüüd vaja segu silindrisse saada. Karteri kaudu toidetaval mootoril esines kaks häda - kas oli kulunud kolb või väntvõlli simmerlingid. Tööd veidi rohkem, kuid üle poole päeva poleks tohtinud koos suitsutundidega minna kui jupid olemas.
Magneeto oli üldiselt töökindel. Kasutasid seda poisidki oma punnvõrridel. Peale kontaktide ja kondensaatori seal üldiselt miski läbi ei läinud ning sädeme olemasolu sai kontrollida sekunditega. "Kavalamatest" süütevigadest oli vaid raadiohäirete takisti läbipõlemine (kui see polnud parema sädeme saamiseks juba välja visatud).
Kompressiooni sai kontrollida ka pöialt küünlapesale surudes või "vastupanu" järgi rihmast tõmmates. Kui oli hõre, siis rõngad, kolb. Mõnikord ka kepsu ülemise pea puks või alumise pea laager läbi. Viimane tähendas väntvõlli vahetust. Ega PD-10 siis DKW Reichsklasse või Meisterklasse polnud, millel kepse ja väntvõlle tasus taastada.