Mis see ülemaailmne levik ja Euroopa kasutussertifikaat ühist omavad?Lemet kirjutas:Esiteks ei usu ma grammivõrdki juttu, et paarikümne tuhandelise tootmisarvu ja ülemaailmse levikuga kopteritüübil puuduks kasutusluba. Nii et viidet paluks. Teiseks ei näe ma vähimatki mõtet seda jauramist jätkata inimesega, kes kangekaelselt eirab soovitust end teemaga kurssi viis. Kahtlemata on soomlased oma kopterivõimekuse juures õnnest segased, seda võib paljalt nende õhujõudude juhtkonna sõnavõttudest järeldada.
Ilmselt võib seal aafrikas ja mujal arengumaades lennata millega ise tahad.
Tsitaat professionaalsete kopteripilootide foorumilehelt:
It is because they are not approved by European JAA & US FAA aviation authorities.
That does not mean they cannot be approved but it is very expensive process and for the Russians the market in Europe is simply not big enough to bother.
I have myself flown Russian Mi17 and visited the factory in Kazan. Excellent helicopters and very nice to fly.