Kapten Trumm kirjutas:Ei ole asi nii lihtne.
Ütleme, et viga on suure paarutamisega paar läbipõlenud klappi.
Anna mulle vajalikud tööriistad, varuosad (tihendid, uued klapid, plokikaanetihend), remondi käsiraamat (andmed), töökojas mootor laua peal ning 4 tehnikat jagavat ajateenijat ning alustades peale õhtusööki võid hommikul mootorit peale tõstma hakata. Väga võimalik, et kaant pole isegi lihvida tarvis, läheb uue tihendiga lihtsalt kokku. Ei mingit MTU täisteenust.
Turbiinmootoriga pole antud trikk kuidagi võimalik (matsu jagav kasutaja parandab ise ära).
Mis see turbiini lappamine teisiti on? See, et sinu mõistus sellest üle ei käi, ei tähenda, et minu mõistus sellest üle ei käiks.
Hetkel sa siis asendasid täisteenusest ainult mutrikeeramise osa (professionaalse mehaaniku endaga), kõike ülejäänut (tööriistad, varuosad (tihendid, uued klapid, plokikaanetihend), remondi käsiraamat (andmed), töökoda) sa ju ikka tahad saada. Seega ühe komponendi asendamisega oleks see sääst kui suur?
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.