II Grupikas. Karbivirna vähendamine.

Militaartehnika mudelitest. Tehnoloogiad ning mõõtkavad ei ole piiratud.
Vasta
frd
Liige
Postitusi: 49
Liitunud: 19 Mär, 2016 13:27
Kontakt:

Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.

Postitus Postitas frd »

Kuna tegelikult sai valmis ka minu jaoks teiseks hääletatud mudel, siis panen selle siia välja.

Tegu siis jälle 1/48 Tamiya toodetud mudeliga. Seekord JGSDF Type 10 tanki.
Mudel nagu ikka Tamiyale omaselt väga korralik toodang. Lausa lust on selliseid teha kuna kokku panemisel pahtlit (je sellest tulenevalt ka lihvimist) peaaegu vaja ei lähe ja ka detailsus on piisav, et ilma lisadeta teha ehk ka see mudel sai kokku pandud otse karbist. Ainuke asi mida muutsin olid esituled, mis õpetuse järgi pidid olema valgeks värvitud aga asendasin need hoopis AK toodetud tuledega.

Rohkem pilte leiab siit: https://www.irista.com/gallery/hxzvzgmj12gp
IMG_1344_01.JPG
IMG_1359_01.JPG
Toomas Väli
Liige
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Apr, 2016 16:27
Kontakt:

Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.

Postitus Postitas Toomas Väli »

Hommik,

Suured õppused selja taga. Saab tegeleda. Pisut kehvapoolne pilt Tu-144 Charger´i hetkeolukorrast.

Tervitades,

VT
19339843_439804439726171_33620109_o.jpg
Kasutaja avatar
scout22b
Liige
Postitusi: 372
Liitunud: 06 Veebr, 2007 18:33
Kontakt:

Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.

Postitus Postitas scout22b »

Eks minu töö kah vaikselt edene...

Pilt

Pilt
Fortes fortuna adjuvat
Kasutaja avatar
kalle
Moderaator
Postitusi: 1239
Liitunud: 17 Aug, 2005 21:23
Kontakt:

Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.

Postitus Postitas kalle »

Kuulge..väga äge ju!:) Kes meil veel puudu on.. teeme ikka lõpuni. Ise olen ka pildid võlgu veel, aga see juba peale jaane.

Kk
Toomas Väli
Liige
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Apr, 2016 16:27
Kontakt:

Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.

Postitus Postitas Toomas Väli »

Head kindral Põdderi päeva kõigile!

Sain oma Tu-144 enamvähem 99% valmis. Revelli komplekt (mille restidel küll sisse pressitud ICM) on täitsa tipp-topp...vähemalt minu jaoks. Pisut segased olid teatud "ehitussõlmede" joonised...st raske oli aru saada, kuidas mootorite järelpõletid (?) siis kerega suhestuvad...kuid internetist näpuga järge ajades...ilmselt sain enamvähem õige tulemuse. Ja tiivaotstes olevad pisikesed antennijupid...läksid kõige liha teed. Pean nad taastama (vähemalt on mul selleks materjal ja idee juba olemas). Kabiini peal olev antennijupats läks ka kõige liha teed...tegin uue teeküünla alumiiniumist, sai pisut liiga suur. Eks kärbin lühemaks. Akende osas... jah, kuna kabiini klaasi teibiga kattes lõikasin kogemata suure kriipsu millimeetri võrra valesti, tuli kabiini klaasid teha lõpuks ikkagi dekaali versioonis. Üldiselt on Revelli õpetuslehekeselt võimatu aru saada, kuidas ja kuhu dekaalid täpselt lähevad. Rääkimata sellest mootorite värvilahendist- ehk kust see metallik ja valge värvi piirjoon siis jookseb. Dekaalide osas- no mina rumala inimesena ei saa näiteks aru, kuidas ma pean aru saama sellest, et dekaal nr 36 (pagasiruumi luuk? paremas poordis) tuleb panna enne dekaal nr 2-te (ehk see sinine joon kere peal). Ja kuhu täpselt siis pannakse dekaalid nr 10 (ilmselt väiksed aknakesed uste peal?) ja osade suurenumbriliste dekaalide asukohad on mulle endiselt müsteeriumiks...

Aga siin siis paar telefonipilti.

Ja nüüd siis Paravozi tellitud FW-200 Condor´i kallale. Hm...ootamas on muidugi ka kirves ja puudehunnik, murutraktor ja mootorsaag. Rasked valikud?

VT

PS Ja algaja mudeliehitajana panin veel kõrva taha, kui mudel valmis, siis ei maksa teda maha pillata eks ole? Superliimiga saab küll murdunud telikujupid tagasi kleepida, kuid ikkagi. Ei ole ilus. Õnneks esimese iseseisva lennu sooritas minu Tu-144 ca 20 cm kõrguselt...
19457670_442726142767334_390838670_o.jpg
19457603_442726022767346_715659921_o.jpg
19250086_442726042767344_2082911760_o.jpg
Kasutaja avatar
scout22b
Liige
Postitusi: 372
Liitunud: 06 Veebr, 2007 18:33
Kontakt:

Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.

Postitus Postitas scout22b »

Mina keerasin oma mudeli vist tiba peeti. Vindine mina otsustas, et õhtul pole veel und ja kiire õlidega mökerdamine kulub mudelile marjaks ära. Ja mittevindine mina sellest asjast väga palju ei arva, kuna valgus polnud piisav ja õlivärvi sai veidi paksult peale. Aga ilmselt annab midagi veel timmida ja hilisema toonimisega pulbritega parandada ja ühtlustada :D
Fortes fortuna adjuvat
Immelmann
Liige
Postitusi: 343
Liitunud: 04 Sept, 2005 14:55
Kontakt:

Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.

Postitus Postitas Immelmann »

Lõpuks võin LeO-451 valmis saanuks lugeda. Tähtaegadest pole vist enam viisakas rääkida. Võiks ju kurta kõverate tiibade ja murdunud teliku ja muu üle, aga eks see on mudeliehituse argipäev. Lennuk on ju ilus. Kuigi 20-mm kahur näeb välja, nagu pärineks teisest mõõtkavast.
leo3.jpg
leo2.jpg
leo1.jpg
Kasutaja avatar
scout22b
Liige
Postitusi: 372
Liitunud: 06 Veebr, 2007 18:33
Kontakt:

Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.

Postitus Postitas scout22b »

Minu projekt peaaegu valmis. Tiba veel võibolla sinna-tänna erinevat tooni juurde lisada vaja, piltide pealt muidugi tundub veidi üheülbalisem. Ilmselt pritsmete tegemisega läks tiba lappama muidugi :P

Pilt

Pilt

Pilt

Alusele ka plaan lisada tiba muru külgedele mingi aeg.
Fortes fortuna adjuvat
zkaff
Liige
Postitusi: 128
Liitunud: 24 Veebr, 2011 18:30
Kontakt:

Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.

Postitus Postitas zkaff »

Mul siis selline olukord. võimalik, et veel kauaks.
Manused
DornierDo24.JPG
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Ja tiivaotstes olevad pisikesed antennijupid...läksid kõige liha teed
Saluut!

Need antennijupid on tegelikult umbes nagu antistaatiku sabad olid vanasti autodel - nende kaudu jookseb lennuki pinna kogutav staatiline elekter õhku.
Uuematel ja tundliku elektroonikaga masinatel on nad enamasti küljes - näiteks Su-27, F-16 jne.

Neid saab edukalt valmistada insuliinisüstla (või muu 0,4 mm nõelaga) süstla nõelast. Nõela ots on ka juba terav, et see torgata kahe tiivapoole vahele.
Süstla nõelast saab üllatavalt palju asju valmistada - kuna ma kasutan aerograafi jaoks värvi segamiseks tavaliselt süstalt (kust lasen siis jupphaaval aerograafi nõusse), siis jääb neid nõelu tavaliselt kõvasti üle. Nendest saab vajadusel teha "orke" reaktiivlennuki ninas, kuulipildujatorusid jne.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Toomas Väli
Liige
Postitusi: 79
Liitunud: 01 Apr, 2016 16:27
Kontakt:

Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.

Postitus Postitas Toomas Väli »

Tere,

Nüüd läks viltu. Soovitud Condor istub endiselt karbis. Avastasin, et tellitud peenike plekk on Revelli uuele Condor mudelile ette nähtud. Seega on ilmselt mõistlik need plekitükid ka uut tüüpi Condorile külge panna? Seega läheb veel aega. (Vabandust Paravoz).

Võtsin seega puuriida ladumise kõrvalt ette oma ühe absoluutse lemmiku: DH Vampire. Sai tehtud vanast FROG restist (ca 1975?) siis midagi lennukilaadset Rootsi kuningriigi värvides. (Eneseõigustuseks niipalju, et valiku tegemiseks esitletud karpides oli DH Vampire FB5 esindatud- Revelli toodanguna).

Lisatud said: uus piloot (ühest DH Vampire T11 versioonist üle jäänud- FROGi originaal nägi välja nagu Golem Kettamaailma lugudest); õhu sissevõtu avadesse "restid"; esiteliku auk sai plekiga kinni kaetud (FROGi originaalversioonis oleks esitelikust sisse piiludes piloodi jalgu näinud); telikute katteid peenemaks lihvitud (FROGi ettekujutus neist võrdus raske soomusplaadiga).

Jänni jäin vanade koltunud dekaalidega. Dekaalide pehmendamine (kasutasin mingit spets vedelikku) ja pleegitamine õnnestus osaliselt. Kleepsud, mis piloodikabiini ümbrust peaksid ilmestama...no ei näe mitte kuidagi moodi mingi tekstitaolise asja moodi välja. Ilmselt tuleb nad ikka maha kraapida...

Panin siis ühele pildile ka oma senise DH Vampire 1/72 kollektsiooni. Inglise, Prantsusmaa, Uus-Meremaa, Iiri, ja Rootsi värvides. Neid on ikka viimaste aastate jooksul vaikselt juurde tekkinud.

Ja proovin ennast Condori osas siis käsile võtta. Kuidagi distsiplineerida...kätekõverdused vms?

Tervitades,

VT

PS Ja tänud Trumm´ile. Hakkasin neid Sinu soovitatud otsikuid ühest laborist sebima. Eks saab need Tu-144 tiivaotsad siis jonksu.
21056899_471084639931484_288157269_o.jpg
21081863_471084593264822_1372831571_o.jpg
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Taoline Vampire mudel 1:72 oli müügil ka NSVL ajal, kust piloodi jalad esiteliku august paistsid. Tundub siis, et tegu on enamvähem sama mudeliga, sest FROG-i mudeleid toodeti ka NSVL-s ja siseriiklikult müüdi anonüümselt - Vampire oli ka seal hulgas. Hawker Hunter, Spitfire, reaktiiv-Lightning ja nii edasi. Lääne masinatel tegelikku marki ei avalikustatud - oli vaid mingi udune nimi "frontovõi istrebitel" (Spitfire mudelil oli selline).

Nende antennide otsimisega pole väga suurt vaeva mõtet näha, sobiv nõel on 1 ml süstla (kutsutakse ka insuliinisüstlaks) komplektis ja see maksab suvalises apteegis suurusjärgis 10 senti.
Mina olen praktiseerinud Apotheka apteegist terve 100-se karbi ostmist, sest aerograafiga värvimisel kulub neid mudeli peale 5-10 tükki. Karbitäis maksis vist mingi sümboolne 12 eurot.

Pärast imestasid, et mis kuradi pärast on vaja narkomaanidele tasuta süstlaid jagada, kui doos on 20 eurot, süstal aga 8 senti.

Kui on vaja jämedamaid torusid, nt kahuriteks, siis tasub külastada Västriku tn asuvat veterinaarapteeki, nt 2,2 mm läbimõõduga ja 100 mm pikad nõelad polnud eriliseks probleemiks ja ei maksnud ka suurt midagi.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
scout22b
Liige
Postitusi: 372
Liitunud: 06 Veebr, 2007 18:33
Kontakt:

Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.

Postitus Postitas scout22b »

No ma ei tea. Aega võttis aga sain vist valmis oma võistlustöö :)

Pilt
Fortes fortuna adjuvat
Kasutaja avatar
Sho
Liige
Postitusi: 2908
Liitunud: 26 Jaan, 2009 18:45
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.

Postitus Postitas Sho »

Kaugel me oma grupikaga oleme?
Kas on aeg juba kokkuvõtteid tegema hakata?
Võtke teed ja tulge homme jälle..
zkaff
Liige
Postitusi: 128
Liitunud: 24 Veebr, 2011 18:30
Kontakt:

Re: II Grupikas. Karbivirna vähendamine.

Postitus Postitas zkaff »

Üks õnnetu mudel oli see. Küll kadus ja tuli tagasi nii juppe kui motivatsiooni. Siis vaja hakata elamist remontima ja mida kõike veel.
Valmis sai ta mul juba septembris (seega aega kulus alla aasta), millele järgnes ebaõnnestunud esmalend (elik kukkus maha). Seejärel teostati kodune sabotaaž.
Nüüd jälle kõik ühes tükis ja tegin kiirelt telefoniga olematus valguses pildi (eks muudan kunagi parema vastu).
Manused
Do-24 T.JPG
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist