Venemaa majandus ja sanktsioonid I
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
USA "praktiliselt lõpetas" venemaalastele viisa väljastamise.
Üks moskal uppus USA-s ära ja omaksed ei saa surnukehale järgi minna.
https://lenta.ru/news/2018/08/30/stop/
Üks moskal uppus USA-s ära ja omaksed ei saa surnukehale järgi minna.
https://lenta.ru/news/2018/08/30/stop/
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Nisu hinnad hakkasid nädala keskel tõusma, sest kardetakse, et koristusperioodil Venemaad ja Ukrainat tabanud vihmasajud mõjutasid teraviljade kvaliteeti negatiivselt.
Analüütikud ja kauplejad: „See võib omakorda tähendada, et riigid hakkavad oma eksporti piirama.“
Kiiev ja Moskva: „Praegu pole vaja eksporti piirata, aga hoiame olukorral silma peal.“
Nädala teises pooles hakati spekuleerima selle üle, et Venemaa võib välismaale müümise maksustada.
Venemaa põllumajandusminister kohtub eksportijatega 3. septembril, et turuolukorda arutada. Venemaa konsultatsioonifirma IKAR vähendas riigi 2018. aasta nisutoodangu prognoosi 70,8 miljonilt tonnilt 69,6 miljoni tonnini.
http://www.pollumajandus.ee/uudised/201 ... ti-piirama
Eesti Raudtee juht Erik Laidvee: „Venemaa Raudteed üritab takistada Hiina kaubarongide liikumist Eestisse, kuid see pole pikaajaliselt võimalik, sest rahvyusvahelised lepingud ei võimalda kolmandatest riikidest pärit transiiti piirata. Nad lihtsalt ei kinnita rongide sõidugraafikuid. Praeguste Venemaa ja Hiina ühiste sõjaväeõppuste foonil tundub vähetõenäoline, et Eesti suunalise raudteeveo blokeerimine võiks kaua kesta. Pole võimalik, et nad oma sõprade ja liitlaste eksporti saavad kuigi kaua takistada. Me saame need rongid käima.“
Konteinerterminali Transiidikeskus juht Vladimir Popov: „Pole võimalik, et Venemaa Raudteed keelab otsesõnu transiidi läbi Eesti, mis oleks seadusevastane. Transiidiplaanidest keeldumiseks leitakse tehnilised ettekäänded nagu näiteks marsruutide ülekoormatus. Kellelegi pole saladuseks peamised põhjused: esmalt poliitilised ja seejärel majanduslikud, sest Hiina rongid sõidaksid sama edukalt Loode-Venemaa sadamatesse. Siit tulenevad ka lahendused. Poliitiliste suhete parandamine kujutab endast mitmetahulist ja väga pikaajalist ülesannet, kui see üldse seisab päevakorras. Teine lahendus on Venemaa raudteeoperaatorite kaasamine Eestit oodatavalt läbivasse transiidiärisse.“
https://majandus24.postimees.ee/6167963 ... eelt-valja
Analüütikud ja kauplejad: „See võib omakorda tähendada, et riigid hakkavad oma eksporti piirama.“
Kiiev ja Moskva: „Praegu pole vaja eksporti piirata, aga hoiame olukorral silma peal.“
Nädala teises pooles hakati spekuleerima selle üle, et Venemaa võib välismaale müümise maksustada.
Venemaa põllumajandusminister kohtub eksportijatega 3. septembril, et turuolukorda arutada. Venemaa konsultatsioonifirma IKAR vähendas riigi 2018. aasta nisutoodangu prognoosi 70,8 miljonilt tonnilt 69,6 miljoni tonnini.
http://www.pollumajandus.ee/uudised/201 ... ti-piirama
Eesti Raudtee juht Erik Laidvee: „Venemaa Raudteed üritab takistada Hiina kaubarongide liikumist Eestisse, kuid see pole pikaajaliselt võimalik, sest rahvyusvahelised lepingud ei võimalda kolmandatest riikidest pärit transiiti piirata. Nad lihtsalt ei kinnita rongide sõidugraafikuid. Praeguste Venemaa ja Hiina ühiste sõjaväeõppuste foonil tundub vähetõenäoline, et Eesti suunalise raudteeveo blokeerimine võiks kaua kesta. Pole võimalik, et nad oma sõprade ja liitlaste eksporti saavad kuigi kaua takistada. Me saame need rongid käima.“
Konteinerterminali Transiidikeskus juht Vladimir Popov: „Pole võimalik, et Venemaa Raudteed keelab otsesõnu transiidi läbi Eesti, mis oleks seadusevastane. Transiidiplaanidest keeldumiseks leitakse tehnilised ettekäänded nagu näiteks marsruutide ülekoormatus. Kellelegi pole saladuseks peamised põhjused: esmalt poliitilised ja seejärel majanduslikud, sest Hiina rongid sõidaksid sama edukalt Loode-Venemaa sadamatesse. Siit tulenevad ka lahendused. Poliitiliste suhete parandamine kujutab endast mitmetahulist ja väga pikaajalist ülesannet, kui see üldse seisab päevakorras. Teine lahendus on Venemaa raudteeoperaatorite kaasamine Eestit oodatavalt läbivasse transiidiärisse.“
https://majandus24.postimees.ee/6167963 ... eelt-valja
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Hyperloop ja sanktsioonid.
https://www.thedailybeast.com/putins-fi ... -come-truePutin’s Financial ‘Consigliere’ Is Trying to Make Elon Musk’s Dream Come True.
A sanctioned Russian fund managed to invest in Hyperloop. And now, U.S. officials and lawmakers are taking a fresh look at the deal.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Venemaa määras uueks asespordiministriks 55-aastase sambo maailmameistri Igor Sidorkevitši.
Venemaa spordiministeerium: „Igor Sidorkevitši ülesandeks on muuhulgas Venemaa spordis Rahvusliku Dopinguvastase Plaani juurutamine ja elluviimine.“
Venemaa spordiminister Pavel Kolobkov: „Tal on suur vastutus, kuid ta tunneb spordiilma hästi ning olen kindel, et tema abiga saame probleemidest üle.“
https://www.insidethegames.biz/articles ... oping-plan
Venemaa spordiministeerium: „Igor Sidorkevitši ülesandeks on muuhulgas Venemaa spordis Rahvusliku Dopinguvastase Plaani juurutamine ja elluviimine.“
Venemaa spordiminister Pavel Kolobkov: „Tal on suur vastutus, kuid ta tunneb spordiilma hästi ning olen kindel, et tema abiga saame probleemidest üle.“
https://www.insidethegames.biz/articles ... oping-plan
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Lilia Ševtsova: Putini Vene nullpunkt on käes
https://arvamus.postimees.ee/6221510/li ... kt-on-kaes
https://arvamus.postimees.ee/6221510/li ... kt-on-kaes
Politoloog, mõttekodade Brookings Institution ja Chatham House heaks töötav Venemaa ekspert Lilia Ševtsova leiab Ehho Moskvõ blogis, et tänu lääne sanktsioonidele on Putini juhitud Venemaa jõudnud punkti, kust pole enam võimalik edasi liikuda.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Vene blogosfääris valitseb paanika, väidetavalt on USAsse põgenenud Vene keskpankur Nabiullina (keda rahvas hellitavalt ka Najebulinaks kutsub). Kahtlusi süvendab Keskpanga hoones toimunud tulekahju, väidetavalt koguni Nabiullina kabinetis. Kaasa olevat võetud reservfond, mõnede blogerite arvates koguni riigieelarve
Riigimeedia püüdis asja siluda, televiisorisse paisati klipp, kus Nabiullina istub Putini kabinetis ja annab peremehele aru. Paraku jagasid nutikad venelased ära, et saates jooksid paralleelselt valuutakursid, dollari kurss oli 62. See oli ikka päris ammu, hetkel on ta 68 kandis.
Riigimeedia püüdis asja siluda, televiisorisse paisati klipp, kus Nabiullina istub Putini kabinetis ja annab peremehele aru. Paraku jagasid nutikad venelased ära, et saates jooksid paralleelselt valuutakursid, dollari kurss oli 62. See oli ikka päris ammu, hetkel on ta 68 kandis.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Impeeriumid lagunevad siis, kui nälg on majas. Venemaalastel pole elul häda midagi.ambur123 kirjutas:Lilia Ševtsova: Putini Vene nullpunkt on käes
https://arvamus.postimees.ee/6221510/li ... kt-on-kaesPolitoloog, mõttekodade Brookings Institution ja Chatham House heaks töötav Venemaa ekspert Lilia Ševtsova leiab Ehho Moskvõ blogis, et tänu lääne sanktsioonidele on Putini juhitud Venemaa jõudnud punkti, kust pole enam võimalik edasi liikuda.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Eksitav väide. Tegelikult peab kaduma usk oma riigi õigusesse ja ülimuslikusesse või vähemalt suurem osa inimesi hakkab kahtlema selles.Impeeriumid lagunevad siis, kui nälg on majas. Venemaalastel pole elul häda midagi.
(Üli)koolitamata,aga lugeda kirjutada mõistan.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Autor ei väida, et Venemaa praegu lagunema hakkab. Sinna on ilmselgelt veel aega. Autor väidab, et Venemaa on möödas punktist, kust saaks valutult normaalsuse juurde naasta. Sellega ma olen nõus.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Levada-Keskuse uuringu järgi rohkem kui pooled elanikest kaaluvad pensionireformi vastasel meeleavaldusel osalemist. Arvatavasti Levada- Keskuse tüüpi uuringufirmad väga pikalt enam ei kägise.
https://www.levada.ru/2018/09/03/refere ... -vozrasta/
https://www.levada.ru/2018/09/03/refere ... -vozrasta/
- Manused
-
- Levada.PNG (11.4 KiB) Vaadatud 5709 korda
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Tundub et ehitavad juba:
https://www.err.ee/859035/soome-lahes-a ... igaldamine
https://www.err.ee/859035/soome-lahes-a ... igaldamine
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Kas oli põhjuseks nüüd GRU agentide globaalne sissekukkumine (GB, Eesti, Poola), aga igatahes löödi ruublikul põhi alt ja üle hulga aja murti €/RU graafikul 80 piir. Kl 16:00 sai euro eest 80,365 rubla.
https://www.gazeta.ru/business/charts/?updated
https://www.gazeta.ru/business/charts/?updated
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40208
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Tüüpne näide bürokraatlik-nurgelisest mõtlemisest, mille tulemuste kasutamine on venelaste kohta ekslik.Eesti Raudtee juht Erik Laidvee: „Venemaa Raudteed üritab takistada Hiina kaubarongide liikumist Eestisse, kuid see pole pikaajaliselt võimalik, sest rahvyusvahelised lepingud ei võimalda kolmandatest riikidest pärit transiiti piirata.
Kui Moskva soovib, et rongid ei liigu, siis nad lihtsalt ei liigu ja kõik. Rahvusvahelised lepped on moskoviitide maailmapildis lihtsalt trikk, mille abil võita aega nt järgmiseks sõjaks valmistumiseks ja neid täidetakse samapalju, kui on Kremlile parasjagu vajalik või kasulik.
Võimalusi lolli mängida on tohult (meenutage kasvõi 01 sept ootamatult "tekkinud" nõuet maksta vene piiril liisinguauto eest obrokit), alates raudtee kulumisest kuni salakaubani Hiina vagunites.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Muidu nõus. Oleneb Hiina operaatorite seljatagusest oma kodumaal. Ei usu, et Hiinaga nugade peale minna julgetakse. See eeldab siiski Hiina valitsuse huvi oma firmade majandustegevuse edendamise kottimist tõkestada.Tüüpne näide bürokraatlik-nurgelisest mõtlemisest, mille tulemuste kasutamine on venelaste kohta ekslik.
Kui Moskva soovib, et rongid ei liigu, siis nad lihtsalt ei liigu ja kõik. Rahvusvahelised lepped on moskoviitide maailmapildis lihtsalt trikk, mille abil võita aega nt järgmiseks sõjaks valmistumiseks ja neid täidetakse samapalju, kui on Kremlile parasjagu vajalik või kasulik.
Võimalusi lolli mängida on tohult (meenutage kasvõi 01 sept ootamatult "tekkinud" nõuet maksta vene piiril liisinguauto eest obrokit), alates raudtee kulumisest kuni salakaubani Hiina vagunites.
(Üli)koolitamata,aga lugeda kirjutada mõistan.
-
- Liige
- Postitusi: 7208
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Vene sooviks Hiina kaubavoo lihtsalt Ust-Luuga sadamasse viia ja teistele mitte kopikatki jätta.teeline35 kirjutas:Muidu nõus. Oleneb Hiina operaatorite seljatagusest oma kodumaal. Ei usu, et Hiinaga nugade peale minna julgetakse. See eeldab siiski Hiina valitsuse huvi oma firmade majandustegevuse edendamise kottimist tõkestada.Tüüpne näide bürokraatlik-nurgelisest mõtlemisest, mille tulemuste kasutamine on venelaste kohta ekslik.
Kui Moskva soovib, et rongid ei liigu, siis nad lihtsalt ei liigu ja kõik. Rahvusvahelised lepped on moskoviitide maailmapildis lihtsalt trikk, mille abil võita aega nt järgmiseks sõjaks valmistumiseks ja neid täidetakse samapalju, kui on Kremlile parasjagu vajalik või kasulik.
Võimalusi lolli mängida on tohult (meenutage kasvõi 01 sept ootamatult "tekkinud" nõuet maksta vene piiril liisinguauto eest obrokit), alates raudtee kulumisest kuni salakaubani Hiina vagunites.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: hjl85 ja 3 külalist