Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

...ja kõik muu sisejulgeolekusse puutuv
Vasta
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Kas siia on streetrace'i tegelased ära eksinud?
Mulle meeldib, et meil on politsei autode riigihanke juurde jõudnud ometi õiged inimesed, kes oskavad näha suurt pilti ja arvestada reaalsete vajadustega patrullautol.
:wall: :wall: :wall:
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
gooligan
Liige
Postitusi: 1248
Liitunud: 23 Veebr, 2012 14:25
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas gooligan »

ma loodan, et tegu on 1. aprilli naljaga -

https://www.err.ee/925781/sojavaepolits ... rmsoidukid

või on keegi käinud siin lõimes streetreisserite kommentaaride pähe autode spekke maha viksimas.

Teisalt küll mõistan frustratsiooni, kus autod ja MPd kogu oma eluea ühtegi päris alarmsõitu ei tee. Kuidagi peab motivatsiooni ju üleval hoidma.
KV "vippide" saatmisel Eesti tingimustes 6,5s kiirendust ja 180+kw mootorit kindlasti vaja ei lähe.

Ühest küljest tegu pole ju suurte summadega, aga väljasaadetav sõnum on tugev. Riigi kaitsmiseks ettenähtähtava raha eest ostetakse kokku edevaid "paraadmänguasju" (tsiteerides Kapten Trummi), mis meie julgeolekut ei paranda millimeetritki.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Teisalt küll mõistan frustratsiooni, kus autod ja MPd kogu oma eluea ühtegi päris alarmsõitu ei tee. Kuidagi peab motivatsiooni ju üleval hoidma.
KV "vippide" saatmisel Eesti tingimustes 6,5s kiirendust ja 180+kw mootorit kindlasti vaja ei lähe.
Kevadtormide ajal saadab vippe ka ajateenijatest SP üksus G-mersudega, mille kapoti all möllab mingi 70 kW jagu jõhkraid saksa hobuseid ja mille kiirendus 0-100.....well, tihti 100 ei saabugi :)

Laaneotsa olen taolise eskordi saatel ise paar korda näinud lähedalt. :)
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
AMvA
Liige
Postitusi: 3529
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas AMvA »

Minu meelest SP-l oli ka enne mingi ports eelmise põlvkonna Passateid?
Pilt
hjl85
Liige
Postitusi: 6367
Liitunud: 16 Mär, 2018 11:29
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas hjl85 »

gooligan kirjutas:ma loodan, et tegu on 1. aprilli naljaga -

https://www.err.ee/925781/sojavaepolits ... rmsoidukid

või on keegi käinud siin lõimes streetreisserite kommentaaride pähe autode spekke maha viksimas.

Teisalt küll mõistan frustratsiooni, kus autod ja MPd kogu oma eluea ühtegi päris alarmsõitu ei tee. Kuidagi peab motivatsiooni ju üleval hoidma.
KV "vippide" saatmisel Eesti tingimustes 6,5s kiirendust ja 180+kw mootorit kindlasti vaja ei lähe.

Ühest küljest tegu pole ju suurte summadega, aga väljasaadetav sõnum on tugev. Riigi kaitsmiseks ettenähtähtava raha eest ostetakse kokku edevaid "paraadmänguasju" (tsiteerides Kapten Trummi), mis meie julgeolekut ei paranda millimeetritki.
Väga tundub, et uued autod on BMW-d
blueant
Liige
Postitusi: 347
Liitunud: 02 Veebr, 2015 23:40
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas blueant »

hjl85 kirjutas:Väga tundub, et uued autod on BMW-d
VIST mahub ka Superb sisse, aga need tingimused on järjekordselt naeruväärsed. Hangib Kaitseinvesteeringute Keskus, niiet vennapojale suunatud hange ei tohiks olla. Võimas mootor on iseenesest normaalne nõue, aga palju ülejäänut...

1.2 Otto-mootoriga alarmsõidukite tehnilised näitajad
1.2.1 Võimsus mitte vähem kui 180 kW ja väändemoment mitte vähem kui 350 Nm.
1.2.2 Kombineeritud kütusekulu ei tohi ületada 8,0 l/100 km NEDC’i järgi.
1.2.3 CO2 heide mitte rohkem kui 180 g/km.
1.2.4 Kiirendus 0–100 km/h peab olema vähem kui 6 sekundit.
1.2.5 Keskklassi sedaan/luukpära, nelja/viieukseline.
1.2.6 Istekohtade arv koos juhiga 5.
1.2.7 Pikkus vähemalt 4700 mm.
1.2.8 Nelikvedu (AWD).
1.2.9 Varustatud vähemalt 6-käigulise topelt siduri või planetaar-tüüpi automaatkäigukastiga (CVT ja variaator ei sobi).
1.2.10 Varustatud vähemalt 17-tolliste kergsulamist velgedega.
1.2.11 Täismõõdus kergsulamist veljega varuratas (sõiduki originaalvelg suverehviga) koos rattavahetuskomplektiga. Varuratta pesa puudumisel kinnitatuna pagasiruumis.
1.2.12 Mootor peab vastama vähemalt euro 6 saastenormidele.
1.2.13 Püsikiiruse hoidja.
1.2.14 Võtmeta avamis/lukustamis- ja käivitussüsteem.
1.2.15 Kaugjuhtimisega kesklukustus ja ärandamisvastane alarmseade.
1.2.16 Küljepeeglid elektriliselt reguleeritavad ja soojendusega ning automaatselt tumenevad.
1.2.17 Automaatselt tumenev salongipeegel.
1.2.18 Vihmasensor.
1.2.19 Elektrilised klaasitõstukid.
1.2.20 Elektrilise soojendusega esiklaas.
1.2.21 Elektrilise soojendusega tagaklaas.
1.2.22 Vähemalt kahetsooniline automaatne kliimaseade, millel on automaatne temperatuuri reguleerimine ja automaatne õhuvoolu tugevuse reguleerimine.
1.2.23 LED või bi-ksenoon esilaternad (kaug- ja lähituled) pesuritega, LED päevasõidutuled.
1.2.24 Elektrilise soojendusega esiistmed.
1.2.25 Tumedat tooni sisustus.
1.2.26 Vähemalt juhiistme elektriliselt reguleerimise võimalus koos mälufunktsiooniga.
1.2.27 Turvapadjad (sh külgmised turvapadjad) juhile ja kaasreisijatele.
1.2.28 Tumedalt toonitud klaasid (külje- ja tagaklaasid) alates B-piilarist tahapoole läbipaistvusprotsendiga 5%.
1.2.29 Täiendava mürasummutusega esimesed külgaknad.
1.2.30 Porivannid salongis.
1.2.31 Poripõlled esi- ja tagaratastele.
1.2.32 Käed-vaba süsteem telefoni kasutamiseks (bluetooth).
1.2.33 Armatuurlauda integreeritud raadio ja navigeerimissüsteemiga (vähemalt Balti riigid).
1.2.34 Parkimisandurid ees ja taga, vähemalt koos tagurduskaameraga.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Sellise hanke "tehnoloogia" on alljärgnev:
1. võetakse otse pakkumised sobivatele autodele
2. valitakse sobivaim (võitja) välja
3. kirjutatakse võitja pakkumisest tingimused, vajadusel neid sätitades

Antud spets näeb välja kui Skoda Superbi pakkumisest võetud - mul on hetkel analoogne laual kogemata :D
Skoda Superb 2.0 TSI TSG 200 kW, vist Ambition Plus varustustase.

Miks ma kirjutan "tehnoloogia" - sest Rahmin mõttehiiglased pole aastaid aru saanud tõsiasjast, et taolisi auto pakkumisest kopeeritud "hankeid" tehakse seepärast, et Eestis pole legaalset võimalust öelda, et tahan osta Superbi, tehke võistlevaid pakkumisi. RHR on taolisi autohankeid täis, mida pole lõpuni vaja lugedagi, aru saamiseks, mis toode on sinna peidetud.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
blueant
Liige
Postitusi: 347
Liitunud: 02 Veebr, 2015 23:40
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas blueant »

KIK tase võiks ehk kõrgem olla. Lõpuks on ju täitsa ükskõik kui Superb ostetakse, nagunii pole suurte summadega tegu. Aga oleks nõme, kui meelega või kogemata Superb välistatakse, sest CO2 heide on 220g või salongipeegel ei tumene ise.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Kapten Trumm »

KIK tase võiks ehk kõrgem olla
KIK taset näitab väga kõnekalt see käsirelvade ümber toimuv. Ja ega siis kamina ja KV logistika tegelastest uus asutus automaatselt mingit uut kvaliteeti tegema ei hakka. Samad inimesed, samad kombed ja harjumused.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
hjl85
Liige
Postitusi: 6367
Liitunud: 16 Mär, 2018 11:29
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas hjl85 »

Kapten Trumm kirjutas:
KIK tase võiks ehk kõrgem olla
KIK taset näitab väga kõnekalt see käsirelvade ümber toimuv. Ja ega siis kamina ja KV logistika tegelastest uus asutus automaatselt mingit uut kvaliteeti tegema ei hakka. Samad inimesed, samad kombed ja harjumused.
Kui lühendites täpne olla siis KIK on ametlik lühend keskkonna investeeringute keskusele
https://kik.ee/et
Riigi Kaitseväeinvesteeringute keskus: lühend RKiK
Ning jah. Superb mahub ka sisse.
hai
Liige
Postitusi: 51
Liitunud: 02 Apr, 2015 16:49
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas hai »

Vist peaks uued olema. Krt eksin vist ikka.
Manused
received_306020260091592.jpeg
richard
Liige
Postitusi: 1088
Liitunud: 28 Sept, 2006 21:59
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas richard »

hai kirjutas:Vist peaks uued olema. Krt eksin vist ikka.
Tegu vana B7 Passatiga mille tootmine lõpetati 2014 aastal.
klemmikas
Liige
Postitusi: 343
Liitunud: 27 Jaan, 2017 20:12
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas klemmikas »

Niisugune võimsus sõjavähepolitseile tekitab ka minus küsimusi, milleks?
Samas ei ole ma kursis, milliste tagaajamistega nad peavad arvestama, mistõttu ma kindlat arvamust ei oskagi öelda.
Igatahes oleks selliseid autosid tavapolitseile vaja, mingis koguses.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
allohvitser
Uudistaja
Postitusi: 24
Liitunud: 31 Okt, 2018 23:18
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas allohvitser »

klemmikas kirjutas:Niisugune võimsus sõjavähepolitseile tekitab ka minus küsimusi, milleks?
Samas ei ole ma kursis, milliste tagaajamistega nad peavad arvestama, mistõttu ma kindlat arvamust ei oskagi öelda.
Igatahes oleks selliseid autosid tavapolitseile vaja, mingis koguses.
Eskortülesannete täitmisel kiirendab eeljulgestus ristmikult ristmikule (vahepeal peatudes). Seal kulub hea arv kw-sid marjaks ära.
Walter2
Liige
Postitusi: 3979
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Phuket
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Walter2 »

klemmikas kirjutas:Niisugune võimsus sõjavähepolitseile tekitab ka minus küsimusi, milleks?
Samas ei ole ma kursis, milliste tagaajamistega nad peavad arvestama, mistõttu ma kindlat arvamust ei oskagi öelda.
Igatahes oleks selliseid autosid tavapolitseile vaja, mingis koguses.
Eks sõjaväepolitsei peab olema suuteline oma valdkonna liikureid taga ajama - CV90, Pasid, Sisud, Unimogid, G-waagenid jne, samuti liitlaste kiiremad sõidukid mis võivad eest ära kihutada. Huvitav palju Abramsi ja tulevase K9 tippkiirus on? :scratch:
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist