IJN Yamato 1/350
IJN Yamato 1/350
Tegemist on siis teise maailmasõja kõige suurema ja teada olevalt tugevama sõja laevaga. Lõpp tulemus tahan, et ta oleks raadio teel juhitav.
Re: IJN Yamato 1/350
Nädalavahetusel Minimaailmale ei tahaks tulla?
Näitama ja rääkima?
Näitama ja rääkima?
Re: IJN Yamato 1/350
Tuleks hea meelega aga ma kahjuks tööl :/Enkus kirjutas:Nädalavahetusel Minimaailmale ei tahaks tulla?
Näitama ja rääkima?
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: IJN Yamato 1/350
No selle valmis mudeli tegemine sõitvaks on paras väljakutse - vajalikud paigaldused tuleb teha enne, kui sa midagi värvid või kokku paned, paljal kerel.
Muidugi 1:350 tegemine on natuke nikerdamine kah (vähemalt 1:350 Bismarck küll eriti hea kandidaat ei tundu). Eelkõige on probleemiks kruvimajandus laeva all - nii väikseid toimivaid kruvisid on raske leida ja mudeli omad ei vea seda edasi. Järgmine probleem on mootorite ja akude mass - mudel kipub uppuma.
Kes tahab sellist asja teha, soovitaksin seda teha Trumpeteri 1:200 lahingulaevadega (nt Iowa).
Ma olen ise sõitma pannud 80-jalase Elco torpeedokaatri 1:35 ja paras väljakutse oli need kolm kruvi ja kolm rooli toimima saada. Mudeliga kaasas olevad sõukruvid olid kasutud, sai võetud Robbe 30 mm kruvid Kullo poest ja need väiksemaks lõigatud. Kuid ikkagi, gaasi põhja pannes jäävad väikeseks ja hakkavad kaviteerima (pöörded kasvavad kõrgeks, aga laev kiiremini ei liigu).
Muidugi 1:350 tegemine on natuke nikerdamine kah (vähemalt 1:350 Bismarck küll eriti hea kandidaat ei tundu). Eelkõige on probleemiks kruvimajandus laeva all - nii väikseid toimivaid kruvisid on raske leida ja mudeli omad ei vea seda edasi. Järgmine probleem on mootorite ja akude mass - mudel kipub uppuma.
Kes tahab sellist asja teha, soovitaksin seda teha Trumpeteri 1:200 lahingulaevadega (nt Iowa).
Ma olen ise sõitma pannud 80-jalase Elco torpeedokaatri 1:35 ja paras väljakutse oli need kolm kruvi ja kolm rooli toimima saada. Mudeliga kaasas olevad sõukruvid olid kasutud, sai võetud Robbe 30 mm kruvid Kullo poest ja need väiksemaks lõigatud. Kuid ikkagi, gaasi põhja pannes jäävad väikeseks ja hakkavad kaviteerima (pöörded kasvavad kõrgeks, aga laev kiiremini ei liigu).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: IJN Yamato 1/350
Mul juba teel vajalik upgrade rc brass kit. YouTube on tutorial ka kuidas seda kõike teha. Eks ta ole ikka ja välja kutse aga sellega saab hakkamaKapten Trumm kirjutas:No selle valmis mudeli tegemine sõitvaks on paras väljakutse - vajalikud paigaldused tuleb teha enne, kui sa midagi värvid või kokku paned, paljal kerel.
Muidugi 1:350 tegemine on natuke nikerdamine kah (vähemalt 1:350 Bismarck küll eriti hea kandidaat ei tundu). Eelkõige on probleemiks kruvimajandus laeva all - nii väikseid toimivaid kruvisid on raske leida ja mudeli omad ei vea seda edasi. Järgmine probleem on mootorite ja akude mass - mudel kipub uppuma.
Kes tahab sellist asja teha, soovitaksin seda teha Trumpeteri 1:200 lahingulaevadega (nt Iowa).
Ma olen ise sõitma pannud 80-jalase Elco torpeedokaatri 1:35 ja paras väljakutse oli need kolm kruvi ja kolm rooli toimima saada. Mudeliga kaasas olevad sõukruvid olid kasutud, sai võetud Robbe 30 mm kruvid Kullo poest ja need väiksemaks lõigatud. Kuid ikkagi, gaasi põhja pannes jäävad väikeseks ja hakkavad kaviteerima (pöörded kasvavad kõrgeks, aga laev kiiremini ei liigu).
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40239
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: IJN Yamato 1/350
Stendimudeli motoriseerimine ja radiofitseerimine eeldab päris mastaapseid ehitustöid laevakere sees. Mida rohkem on mudel valmis, seda raskem on seda teha.
Mina olen teinud nii, et ehitan paljale kerele vajalikud vaheseinad, käiturid, kinnitused jne sisse ära ja alles siis hakkan kerele vidinaid külge liimima ja värvima. Näiteks võib juhtuda, et ei ole sobivaid vinte ja on vaja muuta sõuvõllide asukohta või kaldenurka. Või näiteks roolilabade suurus ja asukoht on selline, et päris laeval töötab ja mudelil mitte eriti. See on tavaline, et veealuses osas tuleb muudatusi.
Oma viimase valmis saanud asja, Italeri 1:35 PT-586 kohta võin kogemusest öelda, et katse hoida sõukruvisid, sõuvõllide kaldenurki ja roolilehti õiges suuruses tõi kaasa kehvad sõiduomadused. Oleks pidanud parema suuremad sõukruvid ja suurema nurga alla (mis tähendas teisi kandureid). PT sõuvõllil on nimelt 2 kandurit.
Mina olen teinud nii, et ehitan paljale kerele vajalikud vaheseinad, käiturid, kinnitused jne sisse ära ja alles siis hakkan kerele vidinaid külge liimima ja värvima. Näiteks võib juhtuda, et ei ole sobivaid vinte ja on vaja muuta sõuvõllide asukohta või kaldenurka. Või näiteks roolilabade suurus ja asukoht on selline, et päris laeval töötab ja mudelil mitte eriti. See on tavaline, et veealuses osas tuleb muudatusi.
Oma viimase valmis saanud asja, Italeri 1:35 PT-586 kohta võin kogemusest öelda, et katse hoida sõukruvisid, sõuvõllide kaldenurki ja roolilehti õiges suuruses tõi kaasa kehvad sõiduomadused. Oleks pidanud parema suuremad sõukruvid ja suurema nurga alla (mis tähendas teisi kandureid). PT sõuvõllil on nimelt 2 kandurit.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: IJN Yamato 1/350
Kapten Trumm kirjutas:Stendimudeli motoriseerimine ja radiofitseerimine eeldab päris mastaapseid ehitustöid laevakere sees. Mida rohkem on mudel valmis, seda raskem on seda teha.
Mina olen teinud nii, et ehitan paljale kerele vajalikud vaheseinad, käiturid, kinnitused jne sisse ära ja alles siis hakkan kerele vidinaid külge liimima ja värvima. Näiteks võib juhtuda, et ei ole sobivaid vinte ja on vaja muuta sõuvõllide asukohta või kaldenurka. Või näiteks roolilabade suurus ja asukoht on selline, et päris laeval töötab ja mudelil mitte eriti. See on tavaline, et veealuses osas tuleb muudatusi.
Oma viimase valmis saanud asja, Italeri 1:35 PT-586 kohta võin kogemusest öelda, et katse hoida sõukruvisid, sõuvõllide kaldenurki ja roolilehti õiges suuruses tõi kaasa kehvad sõiduomadused. Oleks pidanud parema suuremad sõukruvid ja suurema nurga alla (mis tähendas teisi kandureid). PT sõuvõllil on nimelt 2 kandurit.
See kes selle komplekti selle laeva jaoks tegi. Tal on ka instruktsioon video. Kus ta räägib täpselt ja korralikult samal ajal seda ehitades. Jah kõige suurem faktor on tegija ise. Ehk mina ja eksimus ruum on väga väike. Ma saan pealt dekki maha tõmmata. Ta on mul lahtine, sest mootori peab sisse saama
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist