Keda huvitab, siis F-35 lennudemo tiimi juht (kes ka viidatud videos lennukit juhtis), Kapten Andrew "Dojo" Olson, seletab täpsemalt tehtud manöövreid lahti:
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... zbi8FrtczA
Muid uudiseid F-35 teemal:
Lennuvägedele anti üle 400-as toodetud lennuk ja värskelt ületati ka 200 000 lennutunni verstapost. Sealt tuleb ka välja et viimaks on ka USA õhujõududel üksi (arvestamata mereväge ja liitlasi) rohkem F-35A'sid kui F-22A'sid.
The 400th production aircraft is a U.S. Air Force F-35A, to be delivered to Hill Air Force Base, Utah. The production total is comprised of 283 F-35A, 87 F-35B and 30 F-35C deliveries. The 200,000 flight hours includes all F-35s in the fleet comprised of developmental test jets, training, operational, U.S. and international aircraft. Among the three variants, approximately 125,850 hours were flown by the F-35A, 52,410 hours by the F-35B and 22,630 by the F-35C.
Tokyo
lõpetab alla kukkund F-35 otsingud ära. Osad jupid leiti, kuid tundub et põrutas sellise pauguga merepõhja, et isegi mustast kastist olid ainul tükid taga, peamiselt tehakse juurdlust MADL datalink'i kaudu jagatud infost.
Et selline pauk käis võib oletada, et piloodiga juhtus midagi manöövri ajal, kui järelpõleti sees. Kui see tõepoolest juhtus teadvusekao vms piloodipoolse vea tõttu, siis oli see ikka eriliselt halb ajastus, sest mai alguseks lõpetati edukalt uue
maaga kokkupõrkeid vältiva süsteemi Auto-GCAS testid (sama süsteemi täiendatud versioon, mis paigaldati hiljuti F-16ele ja mis on juba elusid päästnud). Lahing-lennukitele hakatakse seda paigaldama suvel (ehk pmts kohe).