Viktoriin
Re: Viktoriin
Lisatud piltidel on üldse hüdrovoolikud küljes - vahest tagavad need et hüdraulika tööle jääks? Kuidas blackouti puhul kui avariigeneraator toodab vaid el. voolu tagatakse hüdraulika hädavajalik töö - kas el. pumpadega?Kapten Trumm kirjutas: Teise küsimuse vastus on natuke keerukam - nimelt on jutt avariigeneraatori ajamist. Ameeriklased kasutasid selleks hüdrasiiniturbiini, mis kasutab mürgist ainet, vajab eraldi tingimusi hoolduseks. Viggenil oli sama probleem lahendatud kerest välja lükatava tuuleturbiiniga (Tartus muuseumis on see ka väljalastud asendis). Kuna reaktiivlennuki generaatorit ajab ringi mootor, siis antud asjandus on seks puhuks, kui mootor vakka jääb - et hädavajalik vool pardal olemas oleks. Või peaks seal ka mingid akud olema...
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Viktoriin
Reisilennukitel harilikult esmane abimees on APU (auxiliary power unit) kui midagi peaks mootoritega juhtuma.Walter2 kirjutas:Lisatud piltidel on üldse hüdrovoolikud küljes - vahest tagavad need et hüdraulika tööle jääks? Kuidas blackouti puhul kui avariigeneraator toodab vaid el. voolu tagatakse hüdraulika hädavajalik töö - kas el. pumpadega?Kapten Trumm kirjutas: Teise küsimuse vastus on natuke keerukam - nimelt on jutt avariigeneraatori ajamist. Ameeriklased kasutasid selleks hüdrasiiniturbiini, mis kasutab mürgist ainet, vajab eraldi tingimusi hoolduseks. Viggenil oli sama probleem lahendatud kerest välja lükatava tuuleturbiiniga (Tartus muuseumis on see ka väljalastud asendis). Kuna reaktiivlennuki generaatorit ajab ringi mootor, siis antud asjandus on seks puhuks, kui mootor vakka jääb - et hädavajalik vool pardal olemas oleks. Või peaks seal ka mingid akud olema...
Ka aga turbiin juba välja lastakse siis primaar tüürpindade (primary flight controls) hüdraulika toodetakse RAT-iga. Samuti on veel lisaks viimase võimalusena süsteemis akumulaatorid, kui rõhk süsteemis puudub või on liiga madal.
Ostan või vahetan kõike, mis puudutab EW lennundusega seonduvat.
Re: Viktoriin
Võin küsida küll.
Ei ole keeruline küsimus, aga viiteid teema kohta foorumist ei leidnud ja arvasin, et võiks huvitav olla.
Niisiis, minu andmetel on tsiklifirma Harley Davidson olnud militaariaga seotud alates aastast 1916, kui vennad Davidsonid ja mr. Harley esimesed mootorrattad sõjaväele üle andsid. HD tootis militaartsikleid rohkemal ja vähemal määral kuni aastani 1999 ning valmistus ka sõjaväele uut pakkumist tegema, välja oli töötatud uus mudel pea hävinematust plastikust raamiga ning lollikindla Rotaxi mootoriga. Teatavasti kasutas Harley Davidson oma militaartsiklitel jõuallikana mitukümmend aastat austerlaste Rotaxi jõuallikat. Sõjameeste poolt väljavalituks osutus aga hoopis ühe Jaapani firma mootorratas, millele jänkid ise ühe täienduse tegid. Peale seda sündmust sai Harley militaartsiklite ajalugu otsa ning firma tegeleb sellega, mida ta kõige paremini oskab - suurekubatuuriliste V2 mootoritega mootorrataste tootmisega.
Millise Jaapani firmaga on tegemist ja milles seisnes ameeriklaste täiendus?
Ei ole keeruline küsimus, aga viiteid teema kohta foorumist ei leidnud ja arvasin, et võiks huvitav olla.
Niisiis, minu andmetel on tsiklifirma Harley Davidson olnud militaariaga seotud alates aastast 1916, kui vennad Davidsonid ja mr. Harley esimesed mootorrattad sõjaväele üle andsid. HD tootis militaartsikleid rohkemal ja vähemal määral kuni aastani 1999 ning valmistus ka sõjaväele uut pakkumist tegema, välja oli töötatud uus mudel pea hävinematust plastikust raamiga ning lollikindla Rotaxi mootoriga. Teatavasti kasutas Harley Davidson oma militaartsiklitel jõuallikana mitukümmend aastat austerlaste Rotaxi jõuallikat. Sõjameeste poolt väljavalituks osutus aga hoopis ühe Jaapani firma mootorratas, millele jänkid ise ühe täienduse tegid. Peale seda sündmust sai Harley militaartsiklite ajalugu otsa ning firma tegeleb sellega, mida ta kõige paremini oskab - suurekubatuuriliste V2 mootoritega mootorrataste tootmisega.
Millise Jaapani firmaga on tegemist ja milles seisnes ameeriklaste täiendus?
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Re: Viktoriin
Firmat ei tea , täiendusena pakun "gaasikäepideme" ümberpaigutust lenksul? Et nagu vasaku käega vunki ja paremaga vajadusel tina....
See kes peale korralikku kaklust veel rusikatega vehib ,on tõenäoliselt võitja.....
Re: Viktoriin
Väga külm. Ümberehitus puudutab mootorit.Mudakoon kirjutas:Firmat ei tea , täiendusena pakun "gaasikäepideme" ümberpaigutust lenksul? Et nagu vasaku käega vunki ja paremaga vajadusel tina....
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Re: Viktoriin
Mootorrataste tootja on Kawasaki, põhineb mudelil KLR650, mis on peale täiendamist M1030M1. Ning täiendus puudutas mootori ümberehitamist, et see oleks võimeline töötama erinevate kütuste, peamiselt diisliga.
Re: Viktoriin
Akf vaoinas saab 9,9 punkti 10-st. 9,9 seepärast, et USA mariinide algne nõue oli, et masin peab töötama JP-8 peal, mis maakeeli tähendab reaktiivkütust ehk lennukipetrooli. Mida tarbib ka kogu ülejäänud US Army ja NATO liikuv ja seisev tehnika, vähemalt meerikamaal, põhjus lihtne - kütuselogistika maksimaalne lihtsustamine. See, et tsikkel edukalt ka diisli ja muude sarnaste kütustega hakkama saab, on teisejärguline. Kodanik nimega Fred Hayes töötas oma firma ja Cranfieldi Ülikooli koostöös KLR 650 mootoril põhineva multifuel mootori välja ja müüb seda edukalt. Sisuliselt jäi algsest mootorist alles korpus ja käigukast, ülejäänu on Hayes Diversified Technologies'i omatoodang. Tsikkel on väga ökonoomne ja on võitnud mitmeid ökonoomsussõidu auhindu, keskmine kütusekulu ca 3l/100km. Kui algselt oli plaanis tsiklist ka tsiviilversioon välja lasta, siis sellest mõttest tuli loobuda, kuna sõjameestele hakkas too tsikkel hirmsasti meeldima ja firmal (sisuliselt väike perefirma) on tõsiselt tegemist, et sõjaväe tellimusi täita. Ning minu andmetel on M1030M1 siiani ainus seeriatootmises diisel/petroolmootorratas.vaoinas kirjutas:Mootorrataste tootja on Kawasaki, põhineb mudelil KLR650, mis on peale täiendamist M1030M1. Ning täiendus puudutas mootori ümberehitamist, et see oleks võimeline töötama erinevate kütuste, peamiselt diisliga.
Akf vaoinas jätkab.
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
Re: Viktoriin
Kuna ma suurem asjatundja mootorrataste osas ei ole, siis vastust teadis Wikipedia ja mina olin vaid sõnumi edastaja.
Ja kuna ühtegi head küsimust ka meeles ei mõlgu, siis ei hoia kaasfoorumlasi selle taga kinni, vaid annan järje vabaks.
Ja kuna ühtegi head küsimust ka meeles ei mõlgu, siis ei hoia kaasfoorumlasi selle taga kinni, vaid annan järje vabaks.
Re: Viktoriin
"Kerge vahepala"
Milline persoon ühendab endaga Nõukogude Liidu kangelase kuldtähe ja Kuuepäevase sõja.
Jätan endale õiguse tunnistada valeks variandid, milliseid küsides silmas ei pea.....
Milline persoon ühendab endaga Nõukogude Liidu kangelase kuldtähe ja Kuuepäevase sõja.
Jätan endale õiguse tunnistada valeks variandid, milliseid küsides silmas ei pea.....
"Vaated ja veendumused pärinevad tunnetemaailma sügavikest ja loogika on enamasti vaid kuuleka intellekti abivalmis instrument põhjendamiseks ja õigustamiseks"
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
Re: Viktoriin
Moše Dajan (müüt)
Gamal Abdul Nasser (tegelikult)
Gamal Abdul Nasser (tegelikult)
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Viktoriin
Härrad on nii lahked ja küsivad...
"Vaated ja veendumused pärinevad tunnetemaailma sügavikest ja loogika on enamasti vaid kuuleka intellekti abivalmis instrument põhjendamiseks ja õigustamiseks"
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
Re: Viktoriin
1500. aastal leiutati Veneetsias uudne tehniline lahendus, mis oleks pidanud muutma kergemaks teatavad sõjaväelised ülesanded, mida oli juba sajandeid vahelduva eduga üritatud. Ideed levitati 19. sajandi lõpus tsirkusenumbrina ning tegelikku kasutusse läks see II maailmasõja alguses.
Millest on jutt?
Millest on jutt?
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
- Che Latino
- Liige
- Postitusi: 589
- Liitunud: 23 Veebr, 2015 0:14
- Kontakt:
Re: Viktoriin
Langevari?
Re: Viktoriin
Ei.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist