Militaartehnilised kurioosumid...

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
Troll
Liige
Postitusi: 3173
Liitunud: 08 Okt, 2004 16:59
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Troll »

Mis seal uurida? Sama 45mm kahur 20K, mis enamusel tolleaegsetel vene tankidel (T-26, BT). 1941 aastal sai see kahur (vähemalt teoreetiliselt) jagu kõigist saksa tankidest v.a T-III ja T-IV viimased mudelid, millel esisoomust oli suurendatud 50mm-ni. Muidugi jäi see alla 76mm F-32 või F-34 kahurile, rääkimata 57mm tankitõrjekahurist ZIS-2, aga T-35 loomise ajal vastas igati tolleaegsetele nõuetele.
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
asjaajaja
Liige
Postitusi: 792
Liitunud: 07 Dets, 2004 16:03
Asukoht: Kuressaare
Kontakt:

Postitus Postitas asjaajaja »

Pöördun tagasi selle reaktiivmootoriga auto juurde. Kiirust 1019 selline atribuut kohe kindlasti arendada ei suutnud. Ka siis mitte, kui tal katsetamise käigus oleksid rattad maast lahti kerkinud ja ajavõtt oleks toimunud niiöelda madallennul.
Esiteks pole selle MAN-i veermik sellisteks kiirusteks arvestatud, teiseks hakkaksid kiirusel umbes 300 km tunnis (või veel varem) tohutu õhutakistuse tõttu auto küljest detailid ära pudenema. Ja kolmandaks - sellised kiirused nõuavad spetsiaalseid teid. Kas sõjaaegse Saksamaa autobahnid sel tasemel ikka olid, kahtlen tugevasti.
Pildiloleva veoauto kiiruseks võis jääda 150-170 kilomeetrit tunnis, võib olla ka veidi rohkem.
Kiirus 1019 kilomeetrit tunnis on reaktiivmootoriga autoga küll alistatud, kuid alles 1983 oktoobris autol Thrust 2. Tänaseks päevaks on see rekord aga ammu ületatud.
Kõik, mis toimub praegu, on minuti pärast juba ajalugu
fossiil
Liige
Postitusi: 3553
Liitunud: 18 Aug, 2005 11:18
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas fossiil »

Ma võtaks veel korra sõna T-35 teemal - see masin ei olnud sugugi seotud ei Budjonnõi ega ka temaaegse ratsaväeromantikaga - tegu on hoopistükkis selle vene delegatsiooni märja unenäoga, kes ammuli sui inglaste Independentit vahtis.
Selline masin ei kõlvanud ei ratsaväe, ega ka jalaväe saatmiseks, ja ega see olnudki konstrueerimisel eesmärgiks, tegu on hoopis raske läbimurdetankiga, mõeldud vastase kindlustatud kaitseliinidest läbi murdmiseks. Ainult et tulemus oli nudivõitu - kujutage ise ette sellise tanki efektiivsust, mis ei suuda ületada suuremat tõusu kui 17 kraadi...
Tarmo Männard
Liige
Postitusi: 1231
Liitunud: 08 Sept, 2005 0:35
Asukoht: Tallinn, Õismäe
Kontakt:

Postitus Postitas Tarmo Männard »

Sel suuremal, 76 mm torul oli mürsu algkiirus soomuse läbistamiseks ilmselt liiga madal.
plekkpea
Liige
Postitusi: 1775
Liitunud: 03 Nov, 2005 21:30
Asukoht: Harju
Kontakt:

Postitus Postitas plekkpea »

Thrust 2 mõtlesingi.
Kasutaja avatar
Würger 190G
Liige
Postitusi: 2039
Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Würger 190G »

http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... 2%8C%A9=ru

Väidab et T-35 sõdis ainult Suures Isamaasõjas.
Before the Great Patriotic War, the T-35 didn't take part in any military conflicts. Any mention in Western (and some Russian) accounts about T-35's that served in the Winter War are false.
Samas aga:
http://milparade.udm.ru/25/100.htm
They fought on the battlefields of the Soviet-Finnish War, the war with Nazi Germany (in the early period) and their combat path came to an end during counter-offensive near Moscow in December 1941.

Ikka huvitav ,et venelased ise ka ei tea, kus nad sõdisid. See vast see kõige suurem kuirioosum!


Ja siin T-35 kaotuste statistikat:
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... 23&lang=en
Viimati muutis Würger 190G, 01 Aug, 2006 13:48, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40072
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Soomusronge ja muid suuremaid soomuskolosse kasutati valdavalt WWII esimeses faasis, kus lennuvägi polnud jõudnud neid veel ära nottida. Tänada tuleb selles peamiselt Stuka konstruktorit, et varsti tankist suurmaid sõjamasinaid maismaal suurt ei kasutatud.
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2180
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Soobel »

See reaktiivauto pilt paistab mingi naljategu olevat, minu mäletamist mööda oli see Opeli reaktiivauto pigem tolleaegsete ringrajavormelite moodi (leivapätsi kujuline kere ja pea kere kõrgused rattad) ja läks ligi 300 välja.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
motofassist
Liige
Postitusi: 314
Liitunud: 30 Mai, 2006 14:20
Kontakt:

Postitus Postitas motofassist »

Reaktiivmootor!!!
Mis on veoki peal oli katseks. Ja mingit unelma kiirust se ei arendanud.
Seal testitakse mootori võimsust näiteks kaalu ja tõukejõu suhet.
Ei mäleta kus ma selle kohta lugesin kuid nii see oli!
Ja mootori katse oli ameerika pommitaja tarvis.

Aga ei suuda hetkel leida neid monstrumeid mida tegid sakslased IMaailmasõja aegu.
Vaat see oli tõeline hiiglane kaal oli vast 166 tonni.
Ja see oli I Maailmasõja aeg!!!!!! :shock: :twisted:
Karuke
Liige
Postitusi: 1445
Liitunud: 12 Veebr, 2006 19:49
Asukoht: Stockholm
Kontakt:

Postitus Postitas Karuke »

Sellise silueti juures ei saa fotol kujutatud reaktiivmootoriga auto küll suuremat kiirust arendada kui 100 - 150 km/h.

Suuremad kiirused oleks aerodünaamikaga väga vastuolus...
Mitte millal vaid miks?
KÕIK KARUKESTEST
motofassist
Liige
Postitusi: 314
Liitunud: 30 Mai, 2006 14:20
Kontakt:

Postitus Postitas motofassist »

Vaadake ja imestage kui arenenud Saksa tehnika oli!
http://www.lostplaces.de/cms/content/view/136/33/
ghost
Liige
Postitusi: 277
Liitunud: 17 Mai, 2006 21:01
Kontakt:

Postitus Postitas ghost »

Üks vene aatomitehnika ime 1961 aastast. http://www.ippe.obninsk.ru/rpr/2-2rpr.php
Oli N-Liidu insenervägede varustuses.
Ei tea ainult kas seda ka kusagil reaalselt on kasutatud.
Öelgu veel keegi et igasse kolkasse ei saa elektrit sisse viia.
Mida paksem ajatolm, seda ilusamad tunduvad selle all olevad asjad.
canislupus
Liige
Postitusi: 1044
Liitunud: 14 Veebr, 2005 13:23
Kontakt:

Postitus Postitas canislupus »

Uitaja kirjutas:Auto peal katsetatakse reaktiivmootorit...
Pilt
Normandia dessandi tarbeks katsetasid inglased ka midagi taolist - mõte oli, et taoline asi suutis ujuda ja siis ka randa veereda. Ehk midagi sellise mõttekäigu viljadest, ent vastaspoolelt?
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2180
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Soobel »

See toru seal otsas muide ei meenuta mulle millegi poolest reaktiivmootorit. Vähemalt mitte klassikalist turboreaktiivi. Äkki on see mingi otsevoolu värk või hoopis mingi järjestikplahvatuse mootor nagu V1 katusel?
Ehk keegi tõlgib ära, mida see stautrahl tähendab üleüldse? Triebverk on veovärk ehk mootor, seda ma tean.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist