Militaartehnilised kurioosumid...
Mis seal uurida? Sama 45mm kahur 20K, mis enamusel tolleaegsetel vene tankidel (T-26, BT). 1941 aastal sai see kahur (vähemalt teoreetiliselt) jagu kõigist saksa tankidest v.a T-III ja T-IV viimased mudelid, millel esisoomust oli suurendatud 50mm-ni. Muidugi jäi see alla 76mm F-32 või F-34 kahurile, rääkimata 57mm tankitõrjekahurist ZIS-2, aga T-35 loomise ajal vastas igati tolleaegsetele nõuetele.
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
Pöördun tagasi selle reaktiivmootoriga auto juurde. Kiirust 1019 selline atribuut kohe kindlasti arendada ei suutnud. Ka siis mitte, kui tal katsetamise käigus oleksid rattad maast lahti kerkinud ja ajavõtt oleks toimunud niiöelda madallennul.
Esiteks pole selle MAN-i veermik sellisteks kiirusteks arvestatud, teiseks hakkaksid kiirusel umbes 300 km tunnis (või veel varem) tohutu õhutakistuse tõttu auto küljest detailid ära pudenema. Ja kolmandaks - sellised kiirused nõuavad spetsiaalseid teid. Kas sõjaaegse Saksamaa autobahnid sel tasemel ikka olid, kahtlen tugevasti.
Pildiloleva veoauto kiiruseks võis jääda 150-170 kilomeetrit tunnis, võib olla ka veidi rohkem.
Kiirus 1019 kilomeetrit tunnis on reaktiivmootoriga autoga küll alistatud, kuid alles 1983 oktoobris autol Thrust 2. Tänaseks päevaks on see rekord aga ammu ületatud.
Esiteks pole selle MAN-i veermik sellisteks kiirusteks arvestatud, teiseks hakkaksid kiirusel umbes 300 km tunnis (või veel varem) tohutu õhutakistuse tõttu auto küljest detailid ära pudenema. Ja kolmandaks - sellised kiirused nõuavad spetsiaalseid teid. Kas sõjaaegse Saksamaa autobahnid sel tasemel ikka olid, kahtlen tugevasti.
Pildiloleva veoauto kiiruseks võis jääda 150-170 kilomeetrit tunnis, võib olla ka veidi rohkem.
Kiirus 1019 kilomeetrit tunnis on reaktiivmootoriga autoga küll alistatud, kuid alles 1983 oktoobris autol Thrust 2. Tänaseks päevaks on see rekord aga ammu ületatud.
Kõik, mis toimub praegu, on minuti pärast juba ajalugu
Ma võtaks veel korra sõna T-35 teemal - see masin ei olnud sugugi seotud ei Budjonnõi ega ka temaaegse ratsaväeromantikaga - tegu on hoopistükkis selle vene delegatsiooni märja unenäoga, kes ammuli sui inglaste Independentit vahtis.
Selline masin ei kõlvanud ei ratsaväe, ega ka jalaväe saatmiseks, ja ega see olnudki konstrueerimisel eesmärgiks, tegu on hoopis raske läbimurdetankiga, mõeldud vastase kindlustatud kaitseliinidest läbi murdmiseks. Ainult et tulemus oli nudivõitu - kujutage ise ette sellise tanki efektiivsust, mis ei suuda ületada suuremat tõusu kui 17 kraadi...
Selline masin ei kõlvanud ei ratsaväe, ega ka jalaväe saatmiseks, ja ega see olnudki konstrueerimisel eesmärgiks, tegu on hoopis raske läbimurdetankiga, mõeldud vastase kindlustatud kaitseliinidest läbi murdmiseks. Ainult et tulemus oli nudivõitu - kujutage ise ette sellise tanki efektiivsust, mis ei suuda ületada suuremat tõusu kui 17 kraadi...
-
- Liige
- Postitusi: 1231
- Liitunud: 08 Sept, 2005 0:35
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
- Kontakt:
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2039
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... 2%8C%A9=ru
Väidab et T-35 sõdis ainult Suures Isamaasõjas.
Before the Great Patriotic War, the T-35 didn't take part in any military conflicts. Any mention in Western (and some Russian) accounts about T-35's that served in the Winter War are false.
Samas aga:
http://milparade.udm.ru/25/100.htm
They fought on the battlefields of the Soviet-Finnish War, the war with Nazi Germany (in the early period) and their combat path came to an end during counter-offensive near Moscow in December 1941.
Ikka huvitav ,et venelased ise ka ei tea, kus nad sõdisid. See vast see kõige suurem kuirioosum!
Ja siin T-35 kaotuste statistikat:
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... 23&lang=en
Väidab et T-35 sõdis ainult Suures Isamaasõjas.
Before the Great Patriotic War, the T-35 didn't take part in any military conflicts. Any mention in Western (and some Russian) accounts about T-35's that served in the Winter War are false.
Samas aga:
http://milparade.udm.ru/25/100.htm
They fought on the battlefields of the Soviet-Finnish War, the war with Nazi Germany (in the early period) and their combat path came to an end during counter-offensive near Moscow in December 1941.
Ikka huvitav ,et venelased ise ka ei tea, kus nad sõdisid. See vast see kõige suurem kuirioosum!
Ja siin T-35 kaotuste statistikat:
http://www.battlefield.ru/index.php?opt ... 23&lang=en
Viimati muutis Würger 190G, 01 Aug, 2006 13:48, muudetud 1 kord kokku.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
See reaktiivauto pilt paistab mingi naljategu olevat, minu mäletamist mööda oli see Opeli reaktiivauto pigem tolleaegsete ringrajavormelite moodi (leivapätsi kujuline kere ja pea kere kõrgused rattad) ja läks ligi 300 välja.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
-
- Liige
- Postitusi: 314
- Liitunud: 30 Mai, 2006 14:20
- Kontakt:
Reaktiivmootor!!!
Mis on veoki peal oli katseks. Ja mingit unelma kiirust se ei arendanud.
Seal testitakse mootori võimsust näiteks kaalu ja tõukejõu suhet.
Ei mäleta kus ma selle kohta lugesin kuid nii see oli!
Ja mootori katse oli ameerika pommitaja tarvis.
Aga ei suuda hetkel leida neid monstrumeid mida tegid sakslased IMaailmasõja aegu.
Vaat see oli tõeline hiiglane kaal oli vast 166 tonni.
Ja see oli I Maailmasõja aeg!!!!!!
Mis on veoki peal oli katseks. Ja mingit unelma kiirust se ei arendanud.
Seal testitakse mootori võimsust näiteks kaalu ja tõukejõu suhet.
Ei mäleta kus ma selle kohta lugesin kuid nii see oli!
Ja mootori katse oli ameerika pommitaja tarvis.
Aga ei suuda hetkel leida neid monstrumeid mida tegid sakslased IMaailmasõja aegu.
Vaat see oli tõeline hiiglane kaal oli vast 166 tonni.
Ja see oli I Maailmasõja aeg!!!!!!
-
- Liige
- Postitusi: 314
- Liitunud: 30 Mai, 2006 14:20
- Kontakt:
Vaadake ja imestage kui arenenud Saksa tehnika oli!
http://www.lostplaces.de/cms/content/view/136/33/
http://www.lostplaces.de/cms/content/view/136/33/
Üks vene aatomitehnika ime 1961 aastast. http://www.ippe.obninsk.ru/rpr/2-2rpr.php
Oli N-Liidu insenervägede varustuses.
Ei tea ainult kas seda ka kusagil reaalselt on kasutatud.
Öelgu veel keegi et igasse kolkasse ei saa elektrit sisse viia.
Oli N-Liidu insenervägede varustuses.
Ei tea ainult kas seda ka kusagil reaalselt on kasutatud.
Öelgu veel keegi et igasse kolkasse ei saa elektrit sisse viia.
Mida paksem ajatolm, seda ilusamad tunduvad selle all olevad asjad.
-
- Liige
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 14 Veebr, 2005 13:23
- Kontakt:
See toru seal otsas muide ei meenuta mulle millegi poolest reaktiivmootorit. Vähemalt mitte klassikalist turboreaktiivi. Äkki on see mingi otsevoolu värk või hoopis mingi järjestikplahvatuse mootor nagu V1 katusel?
Ehk keegi tõlgib ära, mida see stautrahl tähendab üleüldse? Triebverk on veovärk ehk mootor, seda ma tean.
Ehk keegi tõlgib ära, mida see stautrahl tähendab üleüldse? Triebverk on veovärk ehk mootor, seda ma tean.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist