Eespool käis vaidlus tulesektsioonide, elektrikilpide jms üle, ning otsiti seadustest viiteid ja pidepunkte...
Enamus spetsiifilisi nõudeid on sätestatud EVS ja/või EVS-EN standardites, mis on üldjuhul tasulised.
Spetsialistid kellel vaja, need ostavad ja tegutsevad vastavalt standarditele.
Nt. EVS 812 seeria "Ehitiste tuleohutus" (
EVS 812-1 ;
812-2 ;
812-3 ;
812-4 ;
812-5 ;
812-6 ;
812-7 ;
812-8 )
Kogu EVS-HD 60364 sari (EVS-HD 60364-1:2008 kuni EVS-HD 60364-8-2:2019)
Nt.
EVS-HD 60364-7-710:2012 "Madalpingelised elektripaigaldised. Osa 7-710: Nõuded eripaigaldistele ja -paikadele. RAVIPAIGAD."
Nt. EVS-EN 50110-1 "Elektripaigaldiste käit. Osa 1: Üldnõuded" ja
EVS-EN 50110-2:2010 "Elektripaigaldiste käidu lisastandard"
jne.
Mõned asjad on vahel saadaval ka tasuta, kuid võivad olla juba aegunud (uued standardid on peale tulnud).
https://www.digar.ee/arhiiv/et/search/s ... Bscope%5D=
https://www.digar.ee/arhiiv/et/search/s ... =%E2%9C%93
* see kõik oli lihtsalt niisama, vahemärkusena ja avaliku ressursi jagamiseks, kellel vaja.
* * * *
Leo kirjutas:Sellel kaardil, kus on peotäis autonoomseid tanklaid Tallinna kandis ja siis igas maakonnas 1, on tõsine viga, nimelt ei arvestata seal reaalse elanike arvuga.
Leo, selle "kaardi" tegin mina ja just selleks, et ilmestada, kui palju tühja maad ja "valgeid laike" jääks kaardile juhul, kui igas maakonna keskuses oleks ainult sellised ETO tanklad. Tallinna ümbrusesse panin kaheksa, kuna kehtiv määrus kohustab igat ETO tanklaketti ühe sellise rajama just sinna ja neid ETO tanklakette on MKM jutu järgi meil kaheksa. Selle pärast ma tõingi eraldi välja ka vahemaad maakonna keskuste vahel ja elanike arvud, et tekiks arusaam, millest jutt käib.
IMHO ongi kogu see praegune ETO tanklate süsteem üks "tõsine viga". Ja oleks ka juhul, kui need ETO tanklad oleksid lisaks Harjule ainult igas maakonna keskuses.
Aga seda viga ei taha ja ei tõtta keegi parandada/parandama. Mul on tunne, et sellest veast pole isegi mitte aru saadud.
* * * *
Kriku kirjutas:
aht0 kirjutas:Kui sõda peaks puhkema, on linnad surmalõksud..
Kand ja varvas aitavad.
Mul on tunne, et mitte ainult linnad vaid ka suuremad maanteed ja linnadest/asulatest väljuvad suuremad kohalikud teed.
Ilmselt oleksid umbes ka enamus sellistest teedest väljaspool asulaid + kui kaitsejõud lähevad samuti liikvele, siis nende liikumisel on proiriteet ja osad teed kas suletakse või piiratakse seal liiklust miinimumini.
Tapa linna elanikel võimalus linnast väljudes Sõmeru-Rakvere-Pärnu maanteed kasutada on ilmselt vägagi piiratud. Samal ajal tõenäoliselt käib veel ka just Tapa linna tümitamine. Tõenäoliselt tümitab vastane lisaks just kaitseväe peamiste liikumissuundade teed tsivilistidest sihilikult umbe (annab paar koondmatsu piirkondade suuremate inimasustuste pihta).
* Mul läks filmilint silme ees käima kohe
....ja siis lendavad teedele need populaarsuse tippu pürgivad võrrimootoriga pisikünad, mille tippkiirus on 50km/h ja roolis on juhilubadeta bronebaabad või parimal juhul 3 kuulise väljappega A/B lubadega "Markomärtinid"
See oli nali. Tegelikult on asi naljast kaugel