Olen mõelnud, et kaugjuhitavad võiks olla iseliikuvad suurtükid. Side on ehk veidi vähem kriitiline (või vähemalt lihtsam), kui IFVdel. Soomust võiks panna oluliselt vähem. Selline süsteem oleks mõnes mõttes "kuluartikkel", erinevalt mehitatud masinast. Juhtimiskeskus mõningasel kaugusel 'torudest', suhtelises ohutuses. Üksuse suurus võiks ehk olla väiksem, kui mehitatutel.Leo kirjutas:Iseenesest huvitav mõte, et IFV oleks vajadusel kaugjuhitav .... Kaugjuhitavuse puhul tekib esimene küsimus, kui segamiskindel on raadioside juhi ja masina vahel? Meenutame venelaste paljuhaibitud kaugjuhitavaid tanke, mis mõnesaja meetri läbimisel side kaotasid. Äkki paneme kindluse mõttes kaugjuhitavale masinale 100 m armeeritud kaablit järgi lohisema? .
Ma ei tea, et sellist asja tehtud oleks. Kindlasti on seal miljon pisiasja, mis pole lihtsad lahendada. Ja võibolla hea ongi, et pole tehtud, üks samm killerbot helli suunas veel astumata.