www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 18 Juun, 2019 14:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 725 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Natuke nuputamist tehnikameestele.
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2010 22:45 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2216
Kuna siin tehnikamehi erinevas tugevusastmes, siis üritan natuke teie silmaringi avardada ja hallidele ajurakkudele natuke tegemist anda :wink:
Palun autufoorumist mitte spikerdada, küsige vihjeid.

Esimene juhtum minu kogemustest: Bmw E 28 varajane mudel, sel oli veel nö. mehaaniline sissepritse, st. ilma elektriliste pihustiteta. Mingil ajahetkel loobus see pöördesse minemast, kõrgematel pööretel käitus nagu karpaga masin, mis kütet kätte ei saa korralikult.
Mis seda võis põhjustada?

Teine mis kohe meelde tuli, oli Jawa 350-634, lõin vändast käima, nagu selga istusin, nii kohe vait jäi ja niimoodi korduvalt, lükates läks kah käima, nagu selga hüppasin, nii jälle vaikus .
Mis sellist asja võis põhjustada?

Kui viitsite, siis ragistage natuke ajusid (siis on hea erinevates teemades vaielda) :mrgreen:

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2010 23:14 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 20 Juun, 2008 11:54
Postitusi: 51
Autoasja ei jaga, aga Jawal võis selline asi olla, et kompressioon puudus.
Kunagi sai sõbra punnil nii tehtud. Võtsimesilindri maha, kolvirõngad maha ja siis panime silindri tagasi. Käima läks ilusti, ja ka pöördesse paremini kui muidu aga nii kui selga hüppas suri välja :D


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2010 23:17 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2216
SoeSai kirjutas:
Autoasja ei jaga, aga Jawal võis selline asi olla, et kompressioon puudus.
Kunagi sai sõbra punnil nii tehtud. Võtsimesilindri maha, kolvirõngad maha ja siis panime silindri tagasi. Käima läks ilusti, ja ka pöördesse paremini kui muidu aga nii kui selga hüppas suri välja :D

Eip, viga tekkis äkki ja lahendus palju lihtsam :wink:

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2010 23:19 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Mär, 2007 16:15
Postitusi: 79
Asukoht: Riihimäki, Soome
BMW puhul võib olla tegu k-jet pritsega. alusta õhulugeja hoova-värginduse kontrollimisest, seejärel vaata "kolus" üle ülemist ja alumist kambrit eraldav membraan... aga kõigepealt vaata ega bensufilter umbes pole

_________________
olgem inimesed mitte lambad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2010 23:25 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2216
urmas kirjutas:
BMW puhul võib olla tegu k-jet pritsega. alusta õhulugeja hoova-värginduse kontrollimisest, seejärel vaata "kolus" üle ülemist ja alumist kambrit eraldav membraan... aga kõigepealt vaata ega bensufilter umbes pole

Noh, tegelikult sai kõike neid vigureid aastaid tagasi näpitud, filter vahetatud jne. Sai ka pump maha kakutud ja surve kontrollitud.
Viga oli kaudselt pumbaga seotud, kui oleksime kütusesurvet pumba peal olles mõõtnud, siis oleksime pumba vahetanud aga ikka sama targad olnud. Järgmist pakkumist ma vist juba tean :), aga polnud see :mrgreen:

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2010 23:36 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr, 2005 13:20
Postitusi: 1699
Asukoht: Dorpat
Viga oli sellest, et kompressioon mässis ümber väntvõlli. Vanad tehnikamehed teadsid rääkida 8)

_________________
Kui on probleem, tõmba lõuga


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2010 23:47 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Mär, 2006 14:52
Postitusi: 362
Bemaril võis viga olla kütusesurve regulaatoris. Kui E34-l sai mootorit vahetatud, siis selgus, et doonormootoril oli just see tükk katki.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2010 23:49 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2216
speedsta kirjutas:
Viga oli sellest, et kompressioon mässis ümber väntvõlli. Vanad tehnikamehed teadsid rääkida 8)

Tegelikult oli säde tagumise keskmise ratta ventiili sisse hüpanud :D.
Tekkis lihtsalt väike huvi, kui kõvad tehnikamehed meil siin on, lahatakse ju tankimootoreid-veermikke keerme suuna tasandil.

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2010 23:52 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2216
lamjak kirjutas:
Bemaril võis viga olla kütusesurve regulaatoris. Kui E34-l sai mootorit vahetatud, siis selgus, et doonormootoril oli just see tükk katki.

Eip, ka see viga polnud, palju lihtsam aga raskemini avastatav, lausa absurdsuseni lihtne viga oli, äratabamine aga sigakeeruline.

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2010 0:03 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 30 Dets, 2004 13:19
Postitusi: 1975
Asukoht: Tallinn
Kondensaatori, süütepooli ja kõrgepingejuhtmestiku seisukord?

_________________
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
Pilt


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2010 0:08 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Mai, 2008 15:56
Postitusi: 897
Asukoht: Teises kohas
Tsiteeri:
Teine mis kohe meelde tuli, oli Jawa 350-634, lõin vändast käima, nagu selga istusin, nii kohe vait jäi ja niimoodi korduvalt, lükates läks kah käima, nagu selga hüppasin, nii jälle vaikus .
Mis sellist asja võis põhjustada?


Aku lasid lühisesse istmega.

_________________
Mul pole midagi mõistlikku öelda.../ ███████████]98% fucked up


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2010 0:12 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Veebr, 2006 20:49
Postitusi: 1445
Asukoht: Stockholm
Huvitav, huvitav.
Siit ehk leiab mõne hea mõtte, omal sarnane, aga mitte sama probleem
(sorry, ma tean vastust juba - aga pean ilusasti suu :D )

_________________
Mitte millal vaid miks?
KÕIK KARUKESTEST


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2010 0:15 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Juul, 2008 21:30
Postitusi: 188
jackpuuk kirjutas:
lamjak kirjutas:
Bemaril võis viga olla kütusesurve regulaatoris. Kui E34-l sai mootorit vahetatud, siis selgus, et doonormootoril oli just see tükk katki.

Eip, ka see viga polnud, palju lihtsam aga raskemini avastatav, lausa absurdsuseni lihtne viga oli, äratabamine aga sigakeeruline.


Bensiininäidik valetas? :lol:


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2010 0:29 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2216
Feeliks_Jalgraud kirjutas:
Tsiteeri:
Teine mis kohe meelde tuli, oli Jawa 350-634, lõin vändast käima, nagu selga istusin, nii kohe vait jäi ja niimoodi korduvalt, lükates läks kah käima, nagu selga hüppasin, nii jälle vaikus .
Mis sellist asja võis põhjustada?


Aku lasid lühisesse istmega.

Jalgraud ten points, juhe oli istme alt katki jah :wink:
Krt. uskumatult palju huvilisi on, proovin ülejäänud postitustele vastamise järgmisse posti koondada.

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2010 0:40 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2216
Soobel kirjutas:
Kondensaatori, süütepooli ja kõrgepingejuhtmestiku seisukord?

Ei midagi nendest ja ka bena oli paagis piisavalt, on üks detail mis on pumbaga seotud ja mõjutab otseselt selle tööd kuid pole pumbas endas, ka mitte nimetatud surveklapp.
Otsimine ajas suht meeleheitele, nii lihtsat-totrat viga ei osanud aimatagi.

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 725 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 49  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: maxi, VanaUnt ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt