Sakslaste UFO
Sakslaste UFO
Kas kellelgi on rohkem infot Sonderbüro-13 kohta? Oli salastatud SS-i struktuuri üksus, mis allus otse Himmlerile. Tegelesid ka paranormaalsete nähtustega.
Kes vene keelega hakkama saab, siis ka üks link omaaegse sakslaste UFO teemal.
http://krieg.wallst.ru/disks/ballenzo.html
Kes vene keelega hakkama saab, siis ka üks link omaaegse sakslaste UFO teemal.
http://krieg.wallst.ru/disks/ballenzo.html
-
- Liige
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 14 Veebr, 2005 13:23
- Kontakt:
Minu teada tehti vähemalt lendavate taldrikute kohapealt mõttetuid käkke, mis vahel ka lendasid. Sõjamasinatega polnud neil midagi ühist.
Ufo ufoks - ent võtaks midagi maisemat vahelduseks.
Horten IX
http://www.ipmsstockholm.org/magazine/1 ... l_hoix.htm
VÄIDETAVALT ka toonastele radaritele nähtamatu (kogemata välja tulnud kõrvalefekt, sest palju oli puitosi)
Niisiis - sarnasust B2 ga pole vist vaja rõhutada, pealegi tassiti kogu kraam koos inseneridega USAsse.
Ufo ufoks - ent võtaks midagi maisemat vahelduseks.
Horten IX
http://www.ipmsstockholm.org/magazine/1 ... l_hoix.htm
VÄIDETAVALT ka toonastele radaritele nähtamatu (kogemata välja tulnud kõrvalefekt, sest palju oli puitosi)
Niisiis - sarnasust B2 ga pole vist vaja rõhutada, pealegi tassiti kogu kraam koos inseneridega USAsse.
-
- Liige
- Postitusi: 371
- Liitunud: 16 Veebr, 2004 15:30
- Asukoht: siin-seal
- Kontakt:
ka venelastel oli selline prototüüp, mudeli number ei meenu,
kutsuti seda lahendust vist vaidtiivaks. edgar preemani raamatus "300 tundmatut" on ka sellest kirjutatud. minu arvates oli venelastel selline olemas '20mnendatel.
see on vaid üks aerodünaamiline lahendus. Horten ainult selliseid tiibasid vahepeal projekteeriski, näit http://www.luft46.com/horten/ho18b.html
BMW STRAHLBOMBER II ja I
FW 1000x1000x1000 B,
gotha GO P.60 B kuni C
olid ka sarnased prototüübid,
samuti uuri HE "WESPE"
ja HE "LERCHE II" prototüüpe.
minu arvates oli saksa konstruktoristest vaieldamatult
geniaalseim Dr. Alexander Lippisch, näit
http://www.luft46.com/lippisch/lip13a.html
kutsuti seda lahendust vist vaidtiivaks. edgar preemani raamatus "300 tundmatut" on ka sellest kirjutatud. minu arvates oli venelastel selline olemas '20mnendatel.
see on vaid üks aerodünaamiline lahendus. Horten ainult selliseid tiibasid vahepeal projekteeriski, näit http://www.luft46.com/horten/ho18b.html
BMW STRAHLBOMBER II ja I
FW 1000x1000x1000 B,
gotha GO P.60 B kuni C
olid ka sarnased prototüübid,
samuti uuri HE "WESPE"
ja HE "LERCHE II" prototüüpe.
minu arvates oli saksa konstruktoristest vaieldamatult
geniaalseim Dr. Alexander Lippisch, näit
http://www.luft46.com/lippisch/lip13a.html
Viimati muutis sturmkommando, 02 Mär, 2005 17:09, muudetud 1 kord kokku.
-
- Liige
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 14 Veebr, 2005 13:23
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 14 Veebr, 2005 13:23
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 371
- Liitunud: 16 Veebr, 2004 15:30
- Asukoht: siin-seal
- Kontakt:
saksa ufo-projekte on muuseas mitmeid,
palju müüte on alguse saanud järgmistest projektidest:
The Flieger von Huth of 1912, the Arthur Sack’s aeromodel of 1939.
The Arthur Sack’s “Fliegenden Bierdeckel” AS.6 V1. Brandis 1944
Dr. Miethe’s team and the BMW aaerodynes
Design no.1 Prag/Gbell August 1943, Design No. 2 Prag/Gbell May 1945, Design No. 3 and other projects.
Henri Coanda’s aerodyne, Heinrich Focke aerodyne
The “Omega Diskus” of Andreas Epp
Focke Wulf “Triebflügel” and the “Flakmine V-7”
palju müüte on alguse saanud järgmistest projektidest:
The Flieger von Huth of 1912, the Arthur Sack’s aeromodel of 1939.
The Arthur Sack’s “Fliegenden Bierdeckel” AS.6 V1. Brandis 1944
Dr. Miethe’s team and the BMW aaerodynes
Design no.1 Prag/Gbell August 1943, Design No. 2 Prag/Gbell May 1945, Design No. 3 and other projects.
Henri Coanda’s aerodyne, Heinrich Focke aerodyne
The “Omega Diskus” of Andreas Epp
Focke Wulf “Triebflügel” and the “Flakmine V-7”
-
- Liige
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 14 Veebr, 2005 13:23
- Kontakt:
Tõsiselt lahr masin, kahjuks ei jõudnud paberitelt edasi:
http://s96920072.onlinehome.us/Fea1/001 ... Fea072.htm
http://s96920072.onlinehome.us/Fea1/001 ... Fea072.htm
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
- Kirveraidur
- Liige
- Postitusi: 110
- Liitunud: 22 Mär, 2005 9:44
- Asukoht: Emajõe delta
- Kontakt:
Keegi kiitis siin LippischP13, mul on mudel olemas. Niipalju sain aru, et tegu oli otsevoolu-reaktiivmootori ehk siis SCRAM-mootori projektiga. Poleks sellest niikuinii asja saanud, nagu me teame, õnnestus Pentagoni juhatuse all tõeline SCRAM-lend vaid loetud kuud tagasi. Teisest küljest, kui sellele oleks tavalise JUMO sisse pannud, oleks ka toreda wolksjägeri saanud.
Tulles E555 juurde tagasi, siis pidi lennuk valmis saama 1948.aastaks, lennukõrgus oli ulmeline 16km ja tegevusraadius üle Atlandi (mudeli karbi peal oligi pilt, kuidas need masinad Manhattani pilvelõhkujate vahel toimetasid)
Tulles E555 juurde tagasi, siis pidi lennuk valmis saama 1948.aastaks, lennukõrgus oli ulmeline 16km ja tegevusraadius üle Atlandi (mudeli karbi peal oligi pilt, kuidas need masinad Manhattani pilvelõhkujate vahel toimetasid)
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
P13: http://album.ee/?o=208151877
ja sõja ilusaim lennuk AradoAR234Blitz: http://album.ee/?o=208151864
ja sõja ilusaim lennuk AradoAR234Blitz: http://album.ee/?o=208151864
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Peab su juurde CDde järele tulema, tahaks proovida, kui´s Go229 lendab.
Pentagoni kolast on mul muidu poogen.
Pentagoni kolast on mul muidu poogen.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist