-- lõppeks ütles too vorst, et sellest (ilmselt juba kuu aega kehtivast) piirangust said nemad "teada" möödunud reedel - no tase
Ega USPS ei viska oma postikotti üle lennukiukse mingisugusele esimesele Kükametsa Kollale, kes juhuslikult lennuki juures juhtub vastu jalutama, vaid annab üle ikka lepingulistele partneritele.
Peab saadet järgi vaatama, aga selle viimase lause eest tuleks see tegelane lahti lasta, mismoodi nemad ei tea ja alles nüüd "juhuslikult" said infot. USPS oli neid suure tõenäosusega informeerinud, tegu on ikkagi mingis vormis lepingulise suhtega, eriti kui juba aprillis hakkasid tellitud pakid tagasi põrkama. Kindlasti said nad juba varem kätte kohalike Eesti klientide sõimulaviini.
Huvitav on osade ametite või ettevõttete puhul see, et keegi nagu ei tea, mis tema valdkonnas tegelikult toimub. Ega ei tunne ka huvi. Sama Terviseametiga, kes ei jälgi ei kohalike lehti(Postimehes ja Delfis https://forte.delfi.ee/news/teadus/uus- ... d=88669423 oli artikkel Hiina viirusepuhangust 16.01.2020), ega oma ülevaadet Internetis levivast infost mitmeid kuid, et mingi viirusepuhang Hiinas lahti ja Omnivaga, kes ei tea, milline on olukord postiturul, et info transpordikatkestuste või nende põhjuste osas, tuleb välja alles mõne artikli järgi. Arvestades, et nüüd lähevad ka postiteenused kallimaks siis peaks ja võiks selle osas ka kvaliteeti veidi juurde tulla.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
See on nüüd pastakast välja imetud oletus - aga arvestades et Omniva tõstab kirjade saatmise hinda ja sellega seoses
Eesti Posti juhatuse esimees Ansi Arumeel ütles ja Postimees kirjutas:Kuna riigisisesest hinnast sõltuvad rahvusvahelised tasud, võimaldab hinnamuudatus küsida ka teistelt riikidelt õiglasemat hinda sissetulevate saadetiste käitlemise eest.
siis ilmselt sellise teenuse muutuse kavatsusest teatatakse eelnevalt ette ka partneritele ja võibki olla põhjus miks osad on teenuse külmutanud esimesel ette juhtuval sobival põhjusel, teised aga, nagu siit eelnevatest postitustest lugeda võib, küsivad saatmise jaoks lisaraha...
Kindlasti said nad juba varem kätte kohalike Eesti klientide sõimulaviini.
Seejuures USPS-i võib mõista - täiesti ilmaasjata kahjustavad Eesti pakke vastu võttes enda mainet, sest nagu näitas mu mõne paki teekonna uurimine, siis koroonast vaevatud USA-s polnud USPS-ile operatiivsuses midagi ette heita, probleemi tekitajad on Hollandi vorstid Amsterdamis (kus lennuki tühjaks laadimine ja tollitempli saamine võtab 3-4 päeva) ja sealt edasi ilmselt Poola vorstid - logistiline teekond, mis peaks normaaloludes saama läbitud max 48 tunniga, läheb praegu nädal+.
Kuna Amsterdamist siia otselende ei käi, siis liiguvad pakid autoga ja see tähendab Poola probleemi (kus valitsev korralagedus on eriolukorras ennegi tähelepanu äratanud).
Ega muidugi keegi ei keela ka toetusest elaval Nordical visata salongist istmed välja ja kärutada üks lennuk ülepäeva mõnda suurte transpordisõlme, kus tegelikult lende praegu ei käi ja kõik oleksid rahul.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
DHL Saksamaalt on Smartposti või Omniva. Sõltub vedajast. Mingitel juhtumitel on Omniva ja mingitel juhtudel Smartpost(viimane on parem). Viimasel ajal on rohkem Smartpostiga tulnud. USPS on alati Omniva(eks näeb see nädal tulevate USA pakkide pealt, kui peaks kätte saama-olid Rootsis). Loodan, et ei pea neid Omnivast 2 nädalat ootama. UPS on puhtalt kohaliku UPS-i või Eesti DPD teema.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Tundub, et Eesti on tarneraskustega riikide nimekirjast pääsenud. Antud nimekirjas oli korraks ka Iisrael, kuid see muudeti kiirelt.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Some kirjutas:Postipakid toob alati Omniva, olgu nood siis postitatud DHL-is Saksamaal või USPS-is USAs. Kullerpakid liiguvad oma esinduste kaudu.
Vale. DHL (trackitavad) pakid toob Itella, Deutsche Post (mittetrackitavad) pakid toob Omniva. DHL Express on veel eraldi.
Viimased paar DHL pakki ja korra ka FedEx meerikamaalt on toonud mingi suvaline eraauto täiesti suvalise tölliga roolis - tea kas kasutavad allhanget? Ma siin mingit korda ja seaduspära küll ei näe.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Ega mis värvi auto sulle paki ukse taha toob või mis "töll" selle sulle üle annab ei oma mingit tähtsust, näiteks teostas TNT jaoks väga pikka aega Eestis vedusid (võib olla teeb tänaseni) kohalik firma Elstera. Oluline on, kelle terminali pakk tuleb, kes tagab paki trackingu ja kelle terminalist pakk kättesaaja jaoks peale võetakse. DHL Paket on juba vähemalt viimased 10 aastat kasutanud Itella teenust Eestis. Näiteks hetkel teel oleva DHL Paketi tracking. Kuna Itella on Suomen Posti tütarfirma, siis rahvusvahelised trackinglehed ei tunnista Itellat ja peab kasutama Suomen Posti vedajana.
ruger kirjutas:Tundub, et Eesti on tarneraskustega riikide nimekirjast pääsenud. Antud nimekirjas oli korraks ka Iisrael, kuid see muudeti kiirelt.
Mulle näib, et peale telefonikõnede Washingtoni Eesti saatkonnast alanud asjade arengu kiirus, et tegemist oli vast mõne geograafiavaegusega USPS ametniku üliagarusega? Kel oli raskusi Etioopia ja Eesti paigutamisega õigetesse maailmajagudesse...?
Minu 29.04 Californiast USPS kulleri peale võetud pakk jõuab DPD kulleriga minuni lähima tunni jooksul, seega jämedalt 2 nädalat. Vähemalt SMS teade tuli.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Vale. DHL (trackitavad) pakid toob Itella, Deutsche Post (mittetrackitavad) pakid toob Omniva. DHL Express on veel eraldi.
DHL (ilma Ekspressita) ongi tegelikult Deutsche Post, mis Saksamaalt tilgub siia nädal aega. Olen autoosasid selle kaudu tellinud, kõik müüjad saksas seda miskipärast kasutavad. Kätte saabki tavalisest Omniva postkontorist.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Vale. DHL (trackitavad) pakid toob Itella, Deutsche Post (mittetrackitavad) pakid toob Omniva. DHL Express on veel eraldi.
DHL (ilma Ekspressita) ongi tegelikult Deutsche Post, mis Saksamaalt tilgub siia nädal aega. Olen autoosasid selle kaudu tellinud, kõik müüjad saksas seda miskipärast kasutavad. Kätte saabki tavalisest Omniva postkontorist.
Sa mu ekraanitõmmist ei vaadanud? Mul on pakkide jälgimissüsteemis vanad saadetised arhiveerituid, ma võin sulle veel neid siia postitada, kõik on Eesti kätte toimetanud Itella (Posti FI).
Neil on seal Saksamaal mingi jaotus, et pakk (sks. keeles Paket) kulgeb marsruudil DHL>Itella ja siis on pakike (sks. keeles Päckchen), mis liigub marsruudil Deutsche Post (DHL)>Omniva ja mille tracking numbrit ei ole võimalik DHL lehelt jälgida.
Ma asjatasin Saksamaaga mõni aasta tagasi, ju vist oligi see "pakike", 6-sil mootori nukkvõll, 70 cm pikk ja 3 kg raske pakk. Tuli tavalisse postkontorisse.
Aga minu aprilli paki kronoloogia, sain täna lubatud ajal kätte kenasti. Kuna nädalavahetus oli vahel, siis oli liikumine USA-s USPS-i kohta isegi aeglane (olen seal 48 h sooritusi näinud ka). See Independence, Kentucky näib olevat mingi rahvuslik kogumiskeskus ja Erlanger, Kentucky on see koht, kust asi lennukile läheb. Kõik taolised pakid on tulnud Amsterdami. Nagu näha, antud kohast läbis pakk 6 osariiki, sh Arizona ja New Mexico. Algpunkt oli Pitney Bowes, California. Järjekord on tagurpidi - lugeda tuleb alt üles:
2020-05-13 06:30
Out for Delivery
2020-05-12 23:22
In Transit with Destination Carrier
2020-05-12 20:18
In Transit with Destination Carrier
2020-05-11 21:24
In Transit with Destination Carrier
2020-05-08 17:34
In Transit with Destination Carrier
2020-05-04 19:23
Erlanger, Kentucky, US, Processing at the Global Shipping Center
2020-05-04 15:59
Erlanger, KY, Arrived at the Global Shipping Center
2020-05-03 16:34
INDEPENDENCE, KY, In Transit
2020-05-02 15:07
INDEPENDENCE, KY, In Transit
2020-05-02 03:10
INDEPENDENCE, KY, In Transit
2020-05-02 01:11
WALTON, KY, In Transit
2020-05-01 11:33
RANSOM, IL, In Transit
2020-04-30 23:33
WELLINGTON, KS, In Transit
2020-04-30 11:28
BELEN, NM, In Transit
2020-04-29 23:28
KINGMAN, AZ, In Transit
2020-04-29 11:23
ANAHEIM, CA, In Transit
2020-04-29 02:01
ANAHEIM, CA, In Transit
2020-04-29 00:43
ANAHEIM, CA, In Transit
2020-04-28 22:41
Tracking Details Uploaded
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.