Paki saatmine ja saamine

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40167
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Paki saatmine ja saamine

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Sakslased müüvad tääke ingliskeelses ebays nagu murdu - lihtsalt otsisõnaks tuleb panna saksapärane "bajonett".
Aga rahvusvahelist mitte saamist või Eesti boikotti vähemalt taoline kuulutuste vaatlemine ei kinnita.
Eestisse mittesaatjad on vähemalt kuulutuste arvu hulgas väga väike erand. Samade günterite hulgas ei paistnud ühtegi sellist.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kasutaja avatar
Tundmatu sõdur nr. 4
Liige
Postitusi: 10495
Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
Asukoht: Siilis

Re: Paki saatmine ja saamine

Postitus Postitas Tundmatu sõdur nr. 4 »

Su jutt ei vasta tõele, Trumm..
Asi on (ilmselt) selles, et kui logid ebay-sse oma Eesti aadress-kontoga ning kasutad märksõna bayonet, siis süsteem presenteeribki sulle kõigepealt need vähesed müüjad, kes "allows international shipping" - ja keda on ikka krdma vähe..
Ja mis võibki jätta pettemulje, et tääke on nagu muda ja kõik müüvad rõõmsalt Eestisse..
Piisab sellest, et muudad valikut (näit newly listed items) ja sa näed, et abs. enamus pakutavast ei ole sulle sinu "eestikontoga" üldse kättesaadav..
Veel - veendumaks, et kaup ei ole raffusvaheliselt saadetav, tuleb iga müügikuulutus ka eraldi lahti võtta - seal on see kirjas..

Niiet nõrk, Trumm - valearvamust levitad :|
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40167
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Paki saatmine ja saamine

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Küsimus oli selles, kas USPS shipib Eestisse või mitte.
Kui ma leian kiirelt 5-10 müüjat, kes shipivad rahvusvaheliselt, siis ei ole see USPS bänn lihtsalt õige.

Ma vaatasin eile päris mitut autojuppi, mis mul wishlistis palgapäeva ootavad.
Polnud ühegi shippimisega USA-st probleemi ja kirjete järgi on tegemist täpselt sellesama USPS teenusega, mis DPD-ga koju tuuakse.

Sega info, et USA-st USPS ei saada Eestisse on otse öeldes jama. Kui ei saadaks, keerataks ju kõigepealt kinni kallimad, kulleriga teenused (mida ma kasutan), sest seal õiendatakse rohkem (maksad rohkem, olgu kiiresti olla kah).

Tuleks esmalt kontrollida, mis probleem saatjal selle Eestiga on ja kas see probleem pole äkki aegunud. Arvestades, millise kirvemeetodiga USPS Eesti sinna keelunimekirja pani (Estonia või Etioopia, who the f*** cares), ei saa siin välistada ka muid põhjuseid (kuni sinnani, et müüjad lihtsalt ei teagi, et USPS piirang on juba lõpetatud ja kuulutus on uuendamata.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Roamless
Liige
Postitusi: 3809
Liitunud: 22 Okt, 2005 20:57
Kontakt:

Re: Paki saatmine ja saamine

Postitus Postitas Roamless »

-- peale seda, kui Eesti sattus US Posti "no-go listi", on just nende raffusvahelist saatmist viljelenud müüjate kuulutustele ilmunud rasvases punases kirjas does not ship to Estonia - ja ma arvan, et süsteem lisab selle kirje automaatselt
Kinnitan Borja juttu, ma ei telli küll USA-st tääke, aga täpselt nii on, mingi üüratu kirves shipping USA-st toimib, kuid see odavam variant on kinni. Kui üldpildis pakub isegi tarne hinda, siis avades konkreetset lehte, on koheselt silt does not ship to Estonia. Mis puutub Trummi juttu, siis võib seal tõetera sees olla ehk kui müüjal on punane mittetarnimise silt väljas, siis eraviisiliselt ühendust võttes, äkki tarne toimib, kuid üldiselt paistab et E-bay ei tea midagi sellest, et meid enam no-go listis USPS kohapealt pole.
Unforeseen consequences
Kasutaja avatar
ruger
Liige
Postitusi: 19518
Liitunud: 04 Juul, 2009 12:29
Kontakt:

Re: Paki saatmine ja saamine

Postitus Postitas ruger »

Pigem on USA müüjate jaoks probleem, kus eelnevatel kuudel saadetud kaubad on jäänud kuskile vaheladudesse kinni. Nende jaoks on mitme kuu tellimused osutumas puhtaks kahjumiks. Enne koroonakriisi oli põhimõte, et 2 kuuga peaks kaup tarnitud olema. Nüüd ei ole osa asju 3 kuuga kuhugi jõudnud. Selge, et müüjad ei taha endale kahjumit juurde teha, kuna eelmised tellimused lihtsalt pole kohale jõudnud. Kliendid aga küsivad massiliselt raha tagasi ja selleks on neil ka täielik õigus. Iga selline kauba mitte kohale jõudmine mõjub aga müüja reitingule, mida tema kuidagi muuta ei saa, kui postifirmad kaupa kohale ei toimeta. Nende jaoks on lihtsam kõik need riigid lihtsalt kinni panna, kuni postiteenus jälle normaalselt tööle hakkab.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Kasutaja avatar
Tundmatu sõdur nr. 4
Liige
Postitusi: 10495
Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
Asukoht: Siilis

Re: Paki saatmine ja saamine

Postitus Postitas Tundmatu sõdur nr. 4 »

Postivahetus USPS-OMNIVA ei tundu jätkuvalt toimivat..

Pildilolev pakk pandi USAs Eesti poole teele 22 APR ning läbis siis tee saatja juurest New Yorki raffusvahelise lennujaama suurde postikeskusse..
New Yorkis ilmus trackingule 03 MAY seisuga kirje "tagastada saatjale"..
Peale mida seikles pakk veel 2-3 nädalat mööda kirdeosariikide suuremate linnade postikeskusi kuni maandus eile 22 MAY saatja kodutrepile..

Pakk oli oma "ringmarsruudill" täpselt kuu aega..
OMNIVA möla kohaselt on meil "USA suunaga" kõik Ok :mrgreen:
Manused
a.jpg
b.jpg
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Walter2
Liige
Postitusi: 4001
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Phuket
Kontakt:

Re: Paki saatmine ja saamine

Postitus Postitas Walter2 »

Lihtsalt soovituseks - USA -st tulnud saadetistele on tungivalt soovitatav lisaks Estonia peale lasta kirjutada ka EU - see on kindlustanud koroonaeelsel ajal asjade kohalesaabumise ning võib seda teha ka nüüd isegi kui sealpool lompi istub postiteenistuses mõni mõttehiiglasest amööb, kes ei erista Estoniat Eritreast.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Kasutaja avatar
Tundmatu sõdur nr. 4
Liige
Postitusi: 10495
Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
Asukoht: Siilis

Re: Paki saatmine ja saamine

Postitus Postitas Tundmatu sõdur nr. 4 »

Walter2 kirjutas:Lihtsalt soovituseks - USA -st tulnud saadetistele on tungivalt soovitatav lisaks Estonia peale lasta kirjutada ka EU - see on kindlustanud koroonaeelsel ajal asjade kohalesaabumise ning võib seda teha ka nüüd isegi kui sealpool lompi istub postiteenistuses mõni mõttehiiglasest amööb, kes ei erista Estoniat Eritreast.
Olen USAst "corona-eelsel" ajastul saanud sadu pakke(-ja ilma "EU"-ta :lol: ) - probleeme pole kunagi olnud..

Jutt, et USPS-is saavad palka "amööbid", kes "esstooniat eeritreast ei erista", ongi vaid lapsik väljamõeldis - võimalik, et saamatu OMNIVA enda poolt ringlusse lastud..
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
diesel
Liige
Postitusi: 637
Liitunud: 20 Jaan, 2011 20:47
Kontakt:

Re: Paki saatmine ja saamine

Postitus Postitas diesel »

mismoodi see postisisteem tegelikult toimib?
ma olen siiamaani arvanud, et eesti post tegeleb eesti sees posti liigutamisega.
aga kui nüüd ep süüdi on, et usa-st asjad siia ei jõua, siis vist saadetiste siia jõudmine
on lähteriigist alates ep korraldada. selgitage palun, kes asja tunnevad.
plekkpea
Liige
Postitusi: 1775
Liitunud: 03 Nov, 2005 21:30
Asukoht: Harju
Kontakt:

Re: Paki saatmine ja saamine

Postitus Postitas plekkpea »

Kuidas liigub pakk Moskva-Ivangorod vöi Moskva-Tallinn? Kuidas tõenäolisem? Paki väärtus 200 eurot.
Huvitun maisest rasketehnikast.
Kasutaja avatar
Tundmatu sõdur nr. 4
Liige
Postitusi: 10495
Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
Asukoht: Siilis

Re: Paki saatmine ja saamine

Postitus Postitas Tundmatu sõdur nr. 4 »

Pole õrna aimugi..
Vene totalitaarriigis on tääkide // terarelvade postis saatmine keelatud(-irrrmus ohtlik ju :mrgreen: ) - mistap minul isiklikult puudub ka vähemgi kogemus...


NB!
aga näit Ukrainast osta mida iganes - ka korona tippajal liikus tavapost Eesti vahet 2 x nädalat nigu niuhti // nüüd liigub üks nädal :wink:
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4085
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Re: Paki saatmine ja saamine

Postitus Postitas Some »

plekkpea kirjutas:Kuidas liigub pakk Moskva-Ivangorod vöi Moskva-Tallinn? Kuidas tõenäolisem? Paki väärtus 200 eurot.
Mina sain DHLiga paki järgmisel tööpäeval kätte. Gorka 3 kostüüm.
Kasutaja avatar
Svejk
Liige
Postitusi: 3758
Liitunud: 13 Jaan, 2010 18:32
Asukoht: Põllul
Kontakt:

Re: Paki saatmine ja saamine

Postitus Postitas Svejk »

Mul endal on juhtum, kus kohalikud röövkapitalistid tahtsid teatud vasest toote eest kolmekordset hinda pluss käive.
Samas sain jälile, et kolleegid Karjalas kasutavad teatud Moskva tehase toodangut ja hakkasin asja uurima.
Otse Eestisse tellides oleks mega kalliks läinud - tehase miinimumkogus oli 30 kg - ja siinkohal tuligi appi üks eestis sündinud ukrainlane, kes mulle kõik ära korraldas -
paki saatmise Piiterisse, mis vene siseriiklike tariifidena suht odav ja vene passiga eestimaalase, kes niikuinii Piiteri vahet käis ja asja füüsiliselt üle tõi.... :) '
Kuigi maksin osa sõidukuludest, siis sääst oli ikkagi sadades eurodes.
"Vaated ja veendumused pärinevad tunnetemaailma sügavikest ja loogika on enamasti vaid kuuleka intellekti abivalmis instrument põhjendamiseks ja õigustamiseks"
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
Kasutaja avatar
Fucs
Liige
Postitusi: 15562
Liitunud: 12 Dets, 2006 21:43
Asukoht: retired
Kontakt:

Fucs palub abi Ebay asjatundjatelt

Postitus Postitas Fucs »

Et siis siin ilmselgelt on kasutajaid, kes on täpsemalt kursis Ebay tellimuste jms seonduvaga.

Vajan veits abi :?

Tellisin JUBINA. Homme on viimane päev millal peaks kohal olema.
Jubinat aga pole ja "tracking code" on vigane (13 sümboli asemel on seal 12 - avastasin selle väikese nüansi alles eile)
Ebay näitabki ainult seda, et "Tracking code" on kaubale antud. Edasi ei ole mittemidagi toimunud (Tracking provided -> In transit (ei ole toimunud) -> Out for delivery (ei ole toimunud) -> Estimated delivery Fri, Sep 24Fri (ei ole veel saabunud ega saabugi) )

Võtsin müüjaga läbi Ebay E-kirja teel otse ühendust (mitte läbi selle mingi "Conflict Resolution Center"-i) ja küsisin, et mis toimud, kas pani kauba teele ja kus see on ?
Müüja vastas, et saadetis on kaduma läinud..... ja pakkus, et saadab uue JUBINA.

Nüüd põhimõtteliselt ma olen nõus, et saadab uue JUBINA, aga olen siin lugenud tonnide viisi Ebay inglisekeelset teksti ja ei saa paarist asjast aru.

Kui ma tahaksin raha tagasi saada ja poleks nõus asendusJUBINAGA siis ma peaksin avama pärast homset (enne kauba viimast saabumispäeva ei saa) nn "Item Not Received Case".

Aga kui ma olen nõus asendusJUBINAGA, siis kas ma pean pärast homset (enne ei saa) avama/saatma läbi selle mingi "Resolution Center"-i kõigepealt "taotluse" (send a request) ja siis müüja läbi selle avatud taotluse peab tegema mulle ametlikult selle asendusJUBINA saatmise pakkumise -> mina omakorda kinnitama, et olen nõus... VÕI piisabki sellest, et olen müüjat läbi Ebay tavalise postkasti teavitanud, et kaupa pole ja tema seal tehtud pakkumine ongi n.ö. ametlik?

Et siis juhul kui müüja ei saada ka asendusJUBINAt siis on mul 30 päeva, mille jooksul mul on õigus avada kas "Item Not Received request" või "Item Not Received Case" ammu möödas ja mingit raha ma ka enam Ebay abil tagasi taotleda ei saa. Kuna ma ei saa enne ülehomset seal midagi katsetamiseks avada, siis ma ei kujuta ette, mida seal üldse teha saab või eisaa ja kuidas süsteem töötab.

Loogika ütleb, et peaksin nagu avama siiski ametlikult "Item Not Received request" millele on müüjal kohustus 3 tööpäeva jooksul vastata (maksta raha tagasi või pakkuda asendusJUBINAT) ja kui müüja seda ei tee, siis ma saan selle "Item Not Received request"-i pöörata "Item Not Received Case" -iks ja Ebay võtab ise müüja kontolt raha ja maksab mulle tagasi. Ja siis kui müüja pakub asendusJUBINAt ja ma olen nõus, siis seal kusagil peaks müüja andma kaubale uue jälgimiskoodi (Tracking number) ja seal kusagil peaks siis olema ka ametlikult kirjas Estimated delivery date.

Kui ma praegu üritan seal avada seda "Item Not Received request"-i , siis tuleb ette leht järgmise tekstiga:
Your item is on its way

It looks like the item is on its way and should arrive by Sep 24, 2021. If you don't receive it by then, please contact the seller or come back to us so we can help you.

What happens if an item doesn't arrive by the estimated delivery date?

If your item doesn't arrive by the estimated delivery date, you're protected by the eBay Money Back Guarantee and can ask the seller for a refund. Some sellers may also be able to send you out a replacement item, if they have one.

You'll need to wait for your estimated delivery date to pass before you can ask the seller for a refund or replacement.

How long should I wait before I send a request?

You'll need to wait for your estimated delivery date to pass before you can ask the seller for a refund. You have 30 days from the estimated delivery date to let the seller know that you didn't receive your item.

How do I track my package?

You can keep an eye on your item's delivery status in your Purchase history. If your seller is using a tracked shipping service, you'll see the item's tracking number as a link next to the item, and you'll be able to view carrier information as well as your order's current location. If your item isn't sent with tracking, you'll be able to see the expected delivery date for your package in your Purchase history.

How can I get a replacement item for an item I have not received?

Not all sellers offer replacement items, but you can contact the seller and ask them if they’d be willing to offer a replacement instead of a refund.



Noja see muu jutt siis ka...
What are the cases on eBay?

Cases are a way to communicate and resolve a dispute between buyer and seller when they have a problem with a transaction. This may include, for example, situations when the buyer has not paid for the items or has not received them.

TIP

Communication with the buyer before he or she asks eBay to open a case is the best way to try to resolve the issue. So keep an eye out for messages from your buyers and respond promptly.

It is important to distinguish between a request and a case. When a buyer (or a seller) notifies the second member of the transaction through the Conflict Resolution Center that there is a problem, a request is opened. A request becomes a case when a member (seller or buyer) asks eBay to step in and help.

There are situations where both the seller and the buyer can open a request.

A Buyer can open a request if:

He or she hasn't received item yet.
He or she has received an item that does not match the seller's description.

How Item not received cases are managed:

1. The Buyer opens a request — he or she notifies the seller that they haven't received the item they purchased.

2. The Seller has to resolve the issue within three business days. There are a number of ways you can respond to the buyer’s request. You can:

Provide tracking (An Item not received case will auto-close after 24 hours once tracking shows valid delivery).
Issue a full refund.
Send a message.
Offer to send a replacement item.

3. If the buyer can't reach a resolution with the seller, they can ask eBay to step in and help. A request becomes a case.

4. eBay reviews the transaction and makes a decision. In these cases, there are 3 possible outcomes:

Buyer fault.
Seller fault.
eBay Makes it Right (buyer wins, no seller fault, case is not eligible for appeal, buyer received both a refund and the item). This outcome is usually possible in situations when the buyer has not received the item but it is not the seller's fault. In this case, eBay resolves the issue itself by refunding the buyer.

5. If the member who lost the Item not received case disagrees with the outcome, they can appeal the decision. The appeal is reviewed by eBay to determine if the original case adjudication was correct.

If a buyer doesn't receive an item, the eBay Money Back Guarantee ensures they receive the item or a refund.....


Tänulik iga abi ja tarkusetera eest !
AMvA
Liige
Postitusi: 3540
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Fucs palub abi Ebay asjatundjatelt

Postitus Postitas AMvA »

Mõistlik on asja läbi Resolution Centre ajada.

Kuidas maksid?
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: kalju ja 18 külalist