Venemaal hukkus Poola president
Nagu ma kartsiningi, siis rikutigi armees levinud tava.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=30364801
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=30364801
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40208
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Kui Poola sai kätte esimesed F-16'd, siis olid nad mõnda aega f16.net'i "mishap"'ide pingereas esikohal erakorraliste lennujuhtumite poolest.
Kultuuri küsimus
Kultuuri küsimus
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Netist on läbi jooksnud mõlemad Smolenski lennuväljad. Algul tsiviillennuväli linna lõunaosas ja siis Smolensk Air Base (Northern Airport).
Kohaliku ilmajaama raport: 07:00Z (10am) Temp 1°C Dew 1°C Humidity 98% QNH 1026 hPa Visibility 0.5 kilometers Winds SE 10.8 km/h / Heavy Fog
Seega tihe udu, nähtavus pool kilomeetrit, mõõdukas kagutuul.
The runway of Smolensk Air Base (Northern Airport, no IATA code, ICAO XUBS) with the orientation of about 09/27 is 2500 meters/8200 feet long, the runway 08/26 of the civil Airport in the south of Smolensk (IATA LNX, no ICAO code however often referred to as UUBS) is 1600 meters/5250 feet long). Russian route charts suggest, that the northern airport features a NDB (310kHz identifier BU), but no ILS, LOC or VOR.
Ühesõnaga on mõlemad lennuvälja rada ida-lääne suunaline. Militaarlennuvälja raja pikkus on 2500 m, tsiviillennuvälja oma 1600 m.
Ainus raadionavigatsiooniseade on militaarlennuvälja ringsuunaline raadiomajakas. Lihtsustatult võttes näitab lennuki raadiokompass suunda sellele majakale ja ei midagi muud. Muidugi võivad lennukil olla inertsnavigatsioonisüsteem, GPS jne,, mis lennuvälja seadmetest ei sõltu, kuid...
Kohaliku ilmajaama raport: 07:00Z (10am) Temp 1°C Dew 1°C Humidity 98% QNH 1026 hPa Visibility 0.5 kilometers Winds SE 10.8 km/h / Heavy Fog
Seega tihe udu, nähtavus pool kilomeetrit, mõõdukas kagutuul.
The runway of Smolensk Air Base (Northern Airport, no IATA code, ICAO XUBS) with the orientation of about 09/27 is 2500 meters/8200 feet long, the runway 08/26 of the civil Airport in the south of Smolensk (IATA LNX, no ICAO code however often referred to as UUBS) is 1600 meters/5250 feet long). Russian route charts suggest, that the northern airport features a NDB (310kHz identifier BU), but no ILS, LOC or VOR.
Ühesõnaga on mõlemad lennuvälja rada ida-lääne suunaline. Militaarlennuvälja raja pikkus on 2500 m, tsiviillennuvälja oma 1600 m.
Ainus raadionavigatsiooniseade on militaarlennuvälja ringsuunaline raadiomajakas. Lihtsustatult võttes näitab lennuki raadiokompass suunda sellele majakale ja ei midagi muud. Muidugi võivad lennukil olla inertsnavigatsioonisüsteem, GPS jne,, mis lennuvälja seadmetest ei sõltu, kuid...
Näib, et sisepoliitikas kasutatakse seda edukalt ära...По мнению Эдварда Мижиковского, бывшего польского военнослужащего и близкого друга погибшего в авиакатастрофе под Смоленском президента Польши Леха Качиньского, рассказал, что незадолго до трагедии в правительстве обсуждался вопрос закупки новых самолётов, однако премьер-министр Дональд Туск денег на них не выделил.
По словам Мижиковского, Туск тогда сказал, что покупка новой авиатехники для президентского парка воздушных судов - нерациональная трата, а государственные деньги лучше потратить на поддержку социально незащищенных граждан.
http://lifenews.ru/news/20340
terv
o
http://www.postimees.ee/?id=248638
Lotman sai veel viimasel hetkel keele hammaste taha
Lotman sai veel viimasel hetkel keele hammaste taha
Nüüd on siin paar päeva jälgitud uudiseid sellest õnnetusest aga eile õhtul tekkis mul üks küsimus. Loetakse ikka ja jälle hukkunute nimesid ja auastmeid. Aga kus kuradi kohas olid sel hetkel nende isiklikud turvamehed? Selle seltskonna peale pidi olema neid rohkem kui üks. Kas nemad lendasid siis teise lennukiga või mida iganes? Pole ju kuskil nendest ühtegi sõna mainitud.
Võrdle lennukis olnute üldarvu ja inimeste arvu näiteks selles nimekirjaswyrd kirjutas:Nüüd on siin paar päeva jälgitud uudiseid sellest õnnetusest aga eile õhtul tekkis mul üks küsimus. Loetakse ikka ja jälle hukkunute nimesid ja auastmeid. Aga kus kuradi kohas olid sel hetkel nende isiklikud turvamehed? Selle seltskonna peale pidi olema neid rohkem kui üks. Kas nemad lendasid siis teise lennukiga või mida iganes? Pole ju kuskil nendest ühtegi sõna mainitud.
http://www.postimees.ee/?id=248215
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Noh, praeguseks tundub, et tegu halbade asjaolude kokkusattumistega nagu suuremat sorti õnnetustega ikka: ilm oli räigelt udune, president manitses pilooti, et jumala eest hiljaks ei jää, venelasest lennujuht aga kurtis, et poolakast kapten ei osanud piisavalt vene keelt ja ta ise muidugi oskas aint joptvajut. Jne.
” Aga miks on Eestis praegu päris palju paremäärmust? Lahendus lihtne: NSVL lipukiri oli: sisult sotsialistlik, vormilt rahvuslik ja nii see NSVL sõna otseses mõttes natsionaalsotsialiste kasvataski. ” Sirje Kingsepp.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist