World of Tanks
World of Tanks
Kuna militaarteemaline foorum ning noorem kasutajaskond mõnikord ka mõnda mängu näpib, siis mõtlesin, et panen siia ühe mängu lingi ning lühitutvustuse.
http://www.worldoftanks.com/screenshots.html
Tegemist Venelaste poolt tehtud Multiplayer mänguga kus sõdid oma tankiga vastaste tankide vastu. Lahingud toimuvad 10vs10 tanki. Mäng on tasuta ning hetkel beta staadiumis. Tegu igati hea mänguga, kuid kuna see pole arvutimängude foorum, siis sellel teemal pikemalt peatuma ei hakka, antud postitus sai siia esmajoones selle pärast tehtud, et mängus on väga detailsed ~WW2 aegsed tankid mida on juba niisama ilus vaadata
http://www.worldoftanks.com/screenshots.html
Tegemist Venelaste poolt tehtud Multiplayer mänguga kus sõdid oma tankiga vastaste tankide vastu. Lahingud toimuvad 10vs10 tanki. Mäng on tasuta ning hetkel beta staadiumis. Tegu igati hea mänguga, kuid kuna see pole arvutimängude foorum, siis sellel teemal pikemalt peatuma ei hakka, antud postitus sai siia esmajoones selle pärast tehtud, et mängus on väga detailsed ~WW2 aegsed tankid mida on juba niisama ilus vaadata
O: Vanemat mil tehnikat
Ise olen seda mänginud juulist saadik. Mäng on tehtud valgevenelaste poolt.
Kui keegi loodab sellest mängust head tankisimulaatorit siis eksitakse rängalt. Mängu promotakse kui tankisimulaatorit, kuid seda ta ei ole.
Mängu eelised:
Mängida saab prototüüp tankidega ja isegi nendega, mis olid ainult paberil. Nt Maus, Panther II, T30 jne. Palju on antud kavandatud uuendusi. Uuendada saab torne,kahureid,linte,raadioid ja mootoreid. Meeskonna liikmed saavad vigastada ja surma, moodulid saavad kahjustada ning tank saab isegi maha põleda . Rasketankide kiirusi on suurendatud. Kasutusel on erinevad mürsud (HE,AP, APCR). Samuti on võimalik teha platoone (3 tanki) ja kompaniid (15 tanki), kus saab sõpradega koos mängida. Kasutada saab ka häälvestlust, mis annab hea efekti (võrreldav ühistranspordis kõlavate segaste teadaannetega)
Mängu miinused:
Tankid on jagatud klassidesse(tierid 1-10) olenemata, mis ajal nad valminud on, mis annab tunda.
Saksa tehnikat on kõvasti nerfitud. Alandatud on kiirust, relvade täpsust. Samuti on võimalik saksa soomust paremini läbistada (ei tulene soomusest vaid kuidas arendajad on soomusele väärtuse andnud). Kõiki uuendusi ega võimalusi pole saksa tankidele antud. Mausil töötab ainult 128mm kahur (75mm kahur ei tööta), samuti on võimalik Mausi linte maha sõita(mausil on ka lindid kaitstud soomusplaadiga). Rääkimata sellest, et Mausi on võimalik hävitada 20mm automaatkahuriga. Rammida saab, kuid tankide vrakke eest ära ei saa lükata (Maus ei lükka isegi MS-1 eest ära). Need on ainult paar suuremat miinust.
Suur rõhk on nõukogude tankide peal. Näiteks kui neil esinevad mingid probleemid, kõrvaldatakse need kiiresti. Kui räägitakse Tiigri ja Tiiger II maksimumkiirustest siis "mõeldakse" selle peale (9 kuud juba mõtlevad). Kuidas jagatakse raha ja kogemuspunkte, nendest ma parem ei räägi. Nõukogude tankidega on lihtne mängida. Ameeriklastega vähe raskem ja kes valib saksa tankid siis tugevat närvi (nendega peab mängima õppima).
Lõbus on mängida Tier 1-6 tankidega, sest siis pole märgatavat ülekaalu ühegi maa tankil.
Parema ülevaate mängust saate, kui ise mängite ja loete foorumeid.
Mängus sees olles otsige kindlasti üles eestlaste kanal "Eesti Eest Edasi".
Kasutaja Metsavend.
Kui keegi loodab sellest mängust head tankisimulaatorit siis eksitakse rängalt. Mängu promotakse kui tankisimulaatorit, kuid seda ta ei ole.
Mängu eelised:
Mängida saab prototüüp tankidega ja isegi nendega, mis olid ainult paberil. Nt Maus, Panther II, T30 jne. Palju on antud kavandatud uuendusi. Uuendada saab torne,kahureid,linte,raadioid ja mootoreid. Meeskonna liikmed saavad vigastada ja surma, moodulid saavad kahjustada ning tank saab isegi maha põleda . Rasketankide kiirusi on suurendatud. Kasutusel on erinevad mürsud (HE,AP, APCR). Samuti on võimalik teha platoone (3 tanki) ja kompaniid (15 tanki), kus saab sõpradega koos mängida. Kasutada saab ka häälvestlust, mis annab hea efekti (võrreldav ühistranspordis kõlavate segaste teadaannetega)
Mängu miinused:
Tankid on jagatud klassidesse(tierid 1-10) olenemata, mis ajal nad valminud on, mis annab tunda.
Saksa tehnikat on kõvasti nerfitud. Alandatud on kiirust, relvade täpsust. Samuti on võimalik saksa soomust paremini läbistada (ei tulene soomusest vaid kuidas arendajad on soomusele väärtuse andnud). Kõiki uuendusi ega võimalusi pole saksa tankidele antud. Mausil töötab ainult 128mm kahur (75mm kahur ei tööta), samuti on võimalik Mausi linte maha sõita(mausil on ka lindid kaitstud soomusplaadiga). Rääkimata sellest, et Mausi on võimalik hävitada 20mm automaatkahuriga. Rammida saab, kuid tankide vrakke eest ära ei saa lükata (Maus ei lükka isegi MS-1 eest ära). Need on ainult paar suuremat miinust.
Suur rõhk on nõukogude tankide peal. Näiteks kui neil esinevad mingid probleemid, kõrvaldatakse need kiiresti. Kui räägitakse Tiigri ja Tiiger II maksimumkiirustest siis "mõeldakse" selle peale (9 kuud juba mõtlevad). Kuidas jagatakse raha ja kogemuspunkte, nendest ma parem ei räägi. Nõukogude tankidega on lihtne mängida. Ameeriklastega vähe raskem ja kes valib saksa tankid siis tugevat närvi (nendega peab mängima õppima).
Lõbus on mängida Tier 1-6 tankidega, sest siis pole märgatavat ülekaalu ühegi maa tankil.
Parema ülevaate mängust saate, kui ise mängite ja loete foorumeid.
Mängus sees olles otsige kindlasti üles eestlaste kanal "Eesti Eest Edasi".
Kasutaja Metsavend.
Selline mõte siis minu poolt.
Mausi roomikukaitsed (otse eest siis) on vist siiamaani "parandamisel". Ehk siis, 80 mm plaadikesed, mida lastes saab Hiireke täismatsaka.
Ise mängin saksa tankidega, paras jubedus on, kui KV asetseb tier 5-el kahuriga, mis tapab peaaegu kõik ühe litakaga, samas sul on kasutada tank, millega tuleb KV-d lasta na 6-7 korda (küljelt pihta siis) (räägin siis P IV-st kõige karmima kahuriga). Muidugi on saksa tankidel tavaliselt nõrk soomus võrreldes venelastega ja kõrged tornid (kasvõi nt Panzer IV mis näeb oma torniga välja, nagu ee...). SU-85-st pole parem mõtet rääkida. (nagu ka SU-26 -est) Saksa tankid on muidugi ebatäpse kahuri ja aeglasemad kui päriselt olid. Lisaks, saksa tankidega olen saanud
läbistavaid tabamusi täiesti võimatute nurkade alt. (ükskord oli veerand torni külge täis tabamuse jälge (kui õieti mäletan siis Panzer III/IV puhul)).
Närvidele käib ka muidugi see, et pärast tanki hävinemist ei näe tabamuse jäljed näha. Mistõttu ei saagi analüüsida, et mida täpselt valesti tegid. (hetkel tier 6-es ja ei ütleks, et just väga lõbus on vaadata pidevat vene tankide domineerimist, HK 3601-e soomus on suht koht jube võrreldes T-34-85 ga millega ta kokku topitakse ning muidugi on tollel ka parem kahur ja kiirus.)
Üldiselt tundub mulle üldse, et ma olen masohist, et sakslastega mängin.
Edit: lisaks veel, et ameeriklased on üldiselt kah suht kasutud (või vähemalt on mulle siuke mulje jäänud), sest nendega võib vabalt ronida 1 vs 1 ja nood pilbasteks lasta (neil on tavaliselt nõrk soomus ja relv), venelaste eest on aga targem ronida tõkke taha ja siis pavetada, et teine mängija on kohutavalt koba ja ei suuda sihtida.(enda üks parimaid tulemusi oli üksi võtta P III-ga maha 152mm KV)
Afco on vene tankidel kahurid, mida neile kunagi ei monteeritudki (nt pikaraudne 152mm KV-l)
Minu väike vingumine mängu kallal siis praeguseks läbi.
Edit2: Aa, lisaks veel et kõik saksa tankihävitajad on oluliselt nähtavamad kui vene analoogid (eriti karm on see Jagdtigeri ja Jagdpantheri puhul), lisaks kõigile muudele neil esinevatele puudustele. Hetzeri kiirusest ennem updatet parem ei räägigi...
Ise mängin saksa tankidega, paras jubedus on, kui KV asetseb tier 5-el kahuriga, mis tapab peaaegu kõik ühe litakaga, samas sul on kasutada tank, millega tuleb KV-d lasta na 6-7 korda (küljelt pihta siis) (räägin siis P IV-st kõige karmima kahuriga). Muidugi on saksa tankidel tavaliselt nõrk soomus võrreldes venelastega ja kõrged tornid (kasvõi nt Panzer IV mis näeb oma torniga välja, nagu ee...). SU-85-st pole parem mõtet rääkida. (nagu ka SU-26 -est) Saksa tankid on muidugi ebatäpse kahuri ja aeglasemad kui päriselt olid. Lisaks, saksa tankidega olen saanud
läbistavaid tabamusi täiesti võimatute nurkade alt. (ükskord oli veerand torni külge täis tabamuse jälge (kui õieti mäletan siis Panzer III/IV puhul)).
Närvidele käib ka muidugi see, et pärast tanki hävinemist ei näe tabamuse jäljed näha. Mistõttu ei saagi analüüsida, et mida täpselt valesti tegid. (hetkel tier 6-es ja ei ütleks, et just väga lõbus on vaadata pidevat vene tankide domineerimist, HK 3601-e soomus on suht koht jube võrreldes T-34-85 ga millega ta kokku topitakse ning muidugi on tollel ka parem kahur ja kiirus.)
Üldiselt tundub mulle üldse, et ma olen masohist, et sakslastega mängin.
Edit: lisaks veel, et ameeriklased on üldiselt kah suht kasutud (või vähemalt on mulle siuke mulje jäänud), sest nendega võib vabalt ronida 1 vs 1 ja nood pilbasteks lasta (neil on tavaliselt nõrk soomus ja relv), venelaste eest on aga targem ronida tõkke taha ja siis pavetada, et teine mängija on kohutavalt koba ja ei suuda sihtida.(enda üks parimaid tulemusi oli üksi võtta P III-ga maha 152mm KV)
Afco on vene tankidel kahurid, mida neile kunagi ei monteeritudki (nt pikaraudne 152mm KV-l)
Minu väike vingumine mängu kallal siis praeguseks läbi.
Edit2: Aa, lisaks veel et kõik saksa tankihävitajad on oluliselt nähtavamad kui vene analoogid (eriti karm on see Jagdtigeri ja Jagdpantheri puhul), lisaks kõigile muudele neil esinevatele puudustele. Hetzeri kiirusest ennem updatet parem ei räägigi...
Mina ei saa ühegi mängu nn "adekvaatsust" uskuda ennem kui saadakse aru , et soomuse mm on erinevad.
Folframgarbiit-teras on ligilähedane tugevuselt teemantile, mitte mingile sellisele terasele, millest punaarmee ja Usa oma tanke vorpisid. Ligilähedaselt peaks 10 cm folframgarbiid-terasele vastama läbitavuse poolest umbes 2,7 kordne paksus vastaspoolelt. Saksa tankide (mitte tankettide mark I, Mark II ja algsete Mark III, mis polnud tankid vaid soomukid/tanketid) soomuse teras oli tugevam kui vastasel ja see lähtunud mm-test vaid iga mm oli tugevam kui vastase millimeeter.
Folframgarbiit-teras on ligilähedane tugevuselt teemantile, mitte mingile sellisele terasele, millest punaarmee ja Usa oma tanke vorpisid. Ligilähedaselt peaks 10 cm folframgarbiid-terasele vastama läbitavuse poolest umbes 2,7 kordne paksus vastaspoolelt. Saksa tankide (mitte tankettide mark I, Mark II ja algsete Mark III, mis polnud tankid vaid soomukid/tanketid) soomuse teras oli tugevam kui vastasel ja see lähtunud mm-test vaid iga mm oli tugevam kui vastase millimeeter.
Ikka vastupidi. Saksamaal leidus küll rauamaaki ja sütt, kuid mitte niklit, mis teeb soomusterase sitkeks. Imporditi küll näiteks Rootsist ja isegi Ameerikast toodi allveelaevadega nikkelmünte, kuid ikka ei jätkunud.
Rabedal soomusel aga lööb mürsk sisepinnalt kilde lahti ka siis kui ei läbi soomust. Seda võid katsetada, võttes paksema klaasi tüki ja tulistades sada õhupüssist või visates kivikesega.
Ja just seetõttu olid Saksa tankid sõja lõpu poole küll tehniliselt üha täiuslikumad, kuid soomuse kvaliteet muutus aina viletsamaks. Ja kuna taganeti, jäi ka purustatud tehnika vaenlasele ja selle metalli ei saanud kasutada uute masinate valmistmisel.
Muuseas volframkarbiid on küll väga kõva, kuid rabe. Kasutatakse näiteks treiterade lõikeplaatide valmistamiseks.
Rabedal soomusel aga lööb mürsk sisepinnalt kilde lahti ka siis kui ei läbi soomust. Seda võid katsetada, võttes paksema klaasi tüki ja tulistades sada õhupüssist või visates kivikesega.
Ja just seetõttu olid Saksa tankid sõja lõpu poole küll tehniliselt üha täiuslikumad, kuid soomuse kvaliteet muutus aina viletsamaks. Ja kuna taganeti, jäi ka purustatud tehnika vaenlasele ja selle metalli ei saanud kasutada uute masinate valmistmisel.
Muuseas volframkarbiid on küll väga kõva, kuid rabe. Kasutatakse näiteks treiterade lõikeplaatide valmistamiseks.
Olen ka asja natukene näpinud, tundub et mäng on mõeldud pigem e-spordiks, mitte täpse ajaloo rekonstruktsiooni jaoks
Näiteks, USA plaanide järgi tankid üldse ei pidanud teiste tankidega võitlema, ainult jalaväega ja kaistes
Nii et mõni masina effektiivsus ei ole tähenda effektiivsust tankilahingus.
Tankide parameetritest rääkides, on nad mängus päris täpsed
T34-85 kere soomus mängus 45mm ja torn kuni 90mm, vk3601 - 100/60/80
KV-1 saab ainult üks 152mm kahur, lühike M-10
http://wiki.worldoftanks.eu/Main_Page
Ja Tiger näiteks on minu lemmikmasin mängus, võidab 55% lahingutest, keskmise kogemusega üle 500
Näiteks, USA plaanide järgi tankid üldse ei pidanud teiste tankidega võitlema, ainult jalaväega ja kaistes
Nii et mõni masina effektiivsus ei ole tähenda effektiivsust tankilahingus.
Tankide parameetritest rääkides, on nad mängus päris täpsed
T34-85 kere soomus mängus 45mm ja torn kuni 90mm, vk3601 - 100/60/80
KV-1 saab ainult üks 152mm kahur, lühike M-10
http://wiki.worldoftanks.eu/Main_Page
Ja Tiger näiteks on minu lemmikmasin mängus, võidab 55% lahingutest, keskmise kogemusega üle 500
Re: World of Tanks
Kas mitte lahingus ei olnud 15vs15qwerty009 kirjutas:Kuna militaarteemaline foorum ning noorem kasutajaskond mõnikord ka mõnda mängu näpib, siis mõtlesin, et panen siia ühe mängu lingi ning lühitutvustuse.
http://www.worldoftanks.com/screenshots.html
Tegemist Venelaste poolt tehtud Multiplayer mänguga kus sõdid oma tankiga vastaste tankide vastu. Lahingud toimuvad 10vs10 tanki. Mäng on tasuta ning hetkel beta staadiumis. Tegu igati hea mänguga, kuid kuna see pole arvutimängude foorum, siis sellel teemal pikemalt peatuma ei hakka, antud postitus sai siia esmajoones selle pärast tehtud, et mängus on väga detailsed ~WW2 aegsed tankid mida on juba niisama ilus vaadata
Re: World of Tanks
olen ka seda mänginud (hetkel neti ühendus ei kannata).
tegelt ennem kui seda maha teha tooge ka möni konkureeriv II MS tanki mäng välja,
ma küll ei tea ühtegi asjaliku II MS tanki "simi" kus oleks nii suur tanki valik.
tegelt ennem kui seda maha teha tooge ka möni konkureeriv II MS tanki mäng välja,
ma küll ei tea ühtegi asjaliku II MS tanki "simi" kus oleks nii suur tanki valik.
-
- Uudistaja
- Postitusi: 16
- Liitunud: 10 Mai, 2006 10:18
- Kontakt:
Re: World of Tanks
Tere!
Kuna siin liigub ikka sõjandusega/lennundusega rohkem kokku puutunud rahvast, siis võite teada anda mis vajaks sisuliselt tõlkes parandamist. Eestikeelne tõlge on küll olemas olnud juba pikemat aega kuid siiski... Olen üks mängu tõlkijatest ning sooviks natuke tagasisidet "eriala" inimestelt
Ühtlasi lõpetasime just sama firma poolt loodud mängu "World of Warplanes" tõlkimisega: http://worldofwarplanes.eu/
Eestikeelne versioon peaks lähiajal uuendustega saadavale tulema. Kui mäng meeldib, siis võite ka selle kohta tagasisidet jagada!
Mänguõnne soovides!
Kristjan
Kuna siin liigub ikka sõjandusega/lennundusega rohkem kokku puutunud rahvast, siis võite teada anda mis vajaks sisuliselt tõlkes parandamist. Eestikeelne tõlge on küll olemas olnud juba pikemat aega kuid siiski... Olen üks mängu tõlkijatest ning sooviks natuke tagasisidet "eriala" inimestelt
Ühtlasi lõpetasime just sama firma poolt loodud mängu "World of Warplanes" tõlkimisega: http://worldofwarplanes.eu/
Eestikeelne versioon peaks lähiajal uuendustega saadavale tulema. Kui mäng meeldib, siis võite ka selle kohta tagasisidet jagada!
Mänguõnne soovides!
Kristjan
Re: World of Tanks
Päris hea mäng on ka T-34 vs Tiiger.Roco kirjutas:olen ka seda mänginud (hetkel neti ühendus ei kannata).
tegelt ennem kui seda maha teha tooge ka möni konkureeriv II MS tanki mäng välja,
ma küll ei tea ühtegi asjaliku II MS tanki "simi" kus oleks nii suur tanki valik.
Re: World of Tanks
Kõige parem tanki sim on vast Iron Front. Valikus T 34, T 34-85, JS, SU-85. Saksa poolelt Panzer IV , Panther, Tiger II ja Stug III .
Ilusad tabamused , torne loopivad tankid , tabamuse tõttu juhitavuse kaotanud tankid . Igati muhe .eriti hea on ju see ,et saad ise endle lahingu luua .
Ilusad tabamused , torne loopivad tankid , tabamuse tõttu juhitavuse kaotanud tankid . Igati muhe .eriti hea on ju see ,et saad ise endle lahingu luua .
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: _dumbuser_, Peeter ja 34 külalist