Castellum kirjutas:Saarema puhul pole keskkonnaaspekt ka olnud eriti tungivalt esil. Kui laevad vuhiks sadama vahet sõita ja autod Kuressaare ning mandri vahet, oleks ehk teine asi.
Saarema süvasadama puhul oli just keskkonnaaspekt see miks sjast sai kruiisi- mitte aga kaubasadam. Loomulikult oleks majanduslikult mõttekas teha see ümber kaubasadamaks, koos raudtee ja silla rajamisega Muhult mandrile, aga kuna omal ajal see sadam põhimõtteliselt pettusega läbi suruti siis las jääb kilplasliku lolluse monumendiks.
Mis puutub Kriku poolt mainitud tasuta ühistransporti siis 5 aastaga on kasvanud nii palgad kui kütuseaktsiis, minu teada ka parendatud bussiparki. Lisaks ei pea end valideerima pensionärid, kes seda palju kasutavad ja vaevalt Lasnamäelt Kanutisse sõitjad ka sellega väga vaevuvad tegelema.
ps. Tallinna eelarve tulude pool 2013 oli 442M, 2018 aga 648M, seega kasv 206M, sellest siis 16M vaid lisati ühistransporti...
Lisaks - Tallinn on teinud ära ühe suurepärase asja - trammiühenduse Lennujaama.