Veljo63 kirjutas:Vaga tore, et see viimasel pildil olev auk tana pressikonverentsil taustaks voeti. Nimelt on kuidagi arutelust valja jaanud tosiasi, et see on ainus auk mis on avalikkusega jagatud, kus on laeva kere/augu umbruse servad musta varvi. Igal pool mujal - rebenditel, molkidel, rambil jne on metalli servad harilike vee-aluse setete all hallid, heledad, tavalised metalsed.
https://youtu.be/jYlz1HMUsxY?t=29
alates 30.sek - valjapoole kaardus must metall. Samuti on juhuslikult selle augu taga autodekk.
Video oma mustade servadega laheb vaga hasti kokku kogu 1. deki rahva jutuga, mil argati paugu peale ja Mr. Skylight tulekahju haire.
Samuti tehti Estoniale eelmine paev enne hukkumist pommiahvardus. T6lgendatuna - vaid m6ned paevad peale ametlikult kinnitatud sojavae vedu (rootslaste riiklik ulestunnistus).
Pommid ja 90'd on kui sukk ja saabas mis kaivad uheskoos. Ei saa valistada ka mitut kellapommi, iga natukese aja tagant pauk.
Et mitte liialt pommiteooria fanatina tunduda, siis minu meelest oluline kysimus - kuigi laeva kyljel on augud, siis miks ikkagi visiir eemaldus?
Pommiplahvatus autotekil võiks sprinklerid tööle panna küll. Aga samas, kui see oli nii tugev, et laevakeresse suur auk tekitada, oleks ka kaamerapildis (kus nähti sissetungivat vett) kindlasti midagi sellele viitavat silma hakanud. Võibolla suits, aga väga tõenäoliselt plahvatuse tagajärjel tekkinud segadus - vigastatud autod ja laiali lennanud kõikvõimalikud asjad autode küljest, salongidest ja koormatest. Hädasti oleks vaja leitud auke ka seestpoolt uurida, on seal läheduses mingeid plahvatusele viitavaid kahjustusi. Metalliproovid aukude servadest näitaks, kas metalli struktuuris on muutusi, äkki oleks võimalik isegi lõhkeaine jälgi leida.