www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 26 Okt, 2021 3:16

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1255 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 84  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 18 Okt, 2016 20:34 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2237
Siin varemalt mainitud turboCivic müügis, kogu tehtud tööde leht kah olemas. Ikka ulme kõvasti liigub see.
Eelmise omaniku poolt on selle alla pandud 300 000 Eesti krooni + praeguse omaniku "eurokopikad" :twisted:.
Auto andmed siis:Autol on hetkel 354hp/300nm rattast 0,95bar turborõhu juures.
Auto24ringil on auto sõitnud 1.26.582

Autot kaalusäästu eesmärgil autot lõigatud ei ole. Küljes on carbon kapot, orig. kapoti saab kaasa. Küljes on kergeks lõigatud ja polükarbonaat klaasiga tagaluuk, orig. luugi saab kaasa. Pigimatt on autost eemaldatud (nii palju, kui seda seal oli).

Mingi võrdlus ka juurde, et kui kiire see auto on sirgel. Need ajad on sõidetud vana tänavarehviga, mis kuni 100km/h ei saa jõudu maha. Sooja R888 rehviga saab ka 2. käiguga (60-100km/h) ilusti jõu maha, siis on numbrid kindlasti väiksemad aga seda ei ole jõudnud mõõta.
0-100km/h ~5,9sek
0-200km/h ~15,2sek
100-200km/h ~9,3sek

Võrdluseks 100-200km/h:
Honda Civic Type-R 07' (201hp) 23.0sek
Mitsubishi Evo XI (290hp) 14,9sek
BMW E46 M3 (343hp) 12,4sek
Audi R8 06' (420hp) 10,6sek
Porsche 996 GT3 (360hp) 10,2sek
Nissan GT-R 08' (480hp) 8.7sek

Spec list on inglise keeles, andke andeks. Auto läheb müüki ka väljapoole Eestit.
Praeguse seisuga on auto juba talveund magamas aga soovikorral saab veel ta garaashist välja tuua ja tõsisele huvilisele näidata.

Auto hind: 12 900€
Kontakt: 50 40 174

Engine/Gearbox
Engine management Hondata S300
Sleeved block
Blockguard
CP pistons
Eagle rods
Cylinder head ported
Cranecams cams, springs, retainers
Integra Type-R valves
Precision turbo
Integra Type-R intake manifold
Custom made exhaust manifold
3" exhaust
Innovate wideband lambda
AEM fuel rail, 750cc injectors
Bosch 044 fuel pump
Hasport engine mounts
Ingalls Engine Torque Damper
Cusco Master Cylinder Brace
Koyo aluminium radiator
Tenzo R covers
Lithium battery (1,9kg)

Fidanza lightweight flywheel
ACT clutch
Quaife differential (LSD)
Tenzo R Quick shifter

Brakes/Suspension
4-pod front brakes + Ferodo DS pads
Tenzo rear Big Brake kit + EBC green pads
Liqui Moly Racing Brake Fluid
Cusco 24mm sway bar (rear)
DC Sports strutbar (front, rear)
Z10 traction bar
Energy suspension bushing kit
Koni adjustable coilovers
Blox Competition Front Camber Kit
ASR rear subframe brace
D2 Racing rear camber kit
D2 Racing rear lower control arms

Interior
RRS steering wheel
Sparco Pro 2000 competition seats (front)
RRS 6-point harness (driver)
RRS 4-point harness (passenger)
Integra Type-R rear seats
AutoMeter Pro-Comp oil pressure, oil temp, turbo gauge
Innovate wideband gauge
Cusco 4-point roll cage (bolt-on)

Exterior
Angel eye front headlights
Carbon bonnet
Civic Type-R (EK9) rear wing
17" Velox PG-5S forged wheels (~5,7kg/piece)
17" Kosei K1-TS whees for circuit (~6,3kg/piece)
205/40 17" Toyo R888 competition tires
Buddy Club bodykit

Power
261kw / 354whp / 300nm @ 0,95 bar
(original 118kw / 160hp / 150nm)

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 11 Jaan, 2020 9:47 
Eemal
Liige

Liitunud: 19 Mai, 2015 14:01
Postitusi: 830
Asukoht: "Põhi ja lõuna"
Ei hakanud uut teemat tegema.
Ehk keegi teab kas Eestis müüakse uut Venemaa autotoodangut? UAZ patriot vms.
Googeldasin aga ei leidnud , ehk ei oska otsida... :dont_know:

_________________
See kes peale korralikku kaklust veel rusikatega vehib ,on tõenäoliselt võitja.....


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 11 Jaan, 2020 11:06 
Eemal
Liige

Liitunud: 24 Okt, 2014 21:33
Postitusi: 987
Asukoht: Pärnu
Lada- Catwees Pärnus ja Tartus (Ehk lohistavad ka Uaz-i kohale :) )
Gaz, Kamaz, Ural- Rebella


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 28 Jaan, 2020 5:04 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 09 Jaan, 2007 1:05
Postitusi: 4428
Asukoht: Tartu
maksipoiss kirjutas:
Lada- Catwees Pärnus ja Tartus (Ehk lohistavad ka Uaz-i kohale :) )
Gaz, Kamaz, Ural- Rebella

Huvitav, Catweesi kodulehelt ma küll sellekohast infot ei leidnud. Võibolla siis ehk eritellimusena neile, kes küsida oskavad. Vaatasin huvi pärast http://www.lada.ru lehte ja seal on nii mõndagi huvitavat. Kõige odavama Lada 4x4 (olemuselt Niva, aga kuna selle nimetuse kasutamise õigus müüdi Chevrolet'le omal ajal maha, siis venelased ise seda enam kasutada ei saa) hind on eurodesse ümber arvestatult nt. 7188,06€. Selle raha eest oleks maasturit küll ja veel. Ainult see õnnetu 83hj mootor... Kusagil poriaugus esimese-teise käiguga roomamiseks vast enam-vähem kõlbaks, linnasõiduga poleks ka veel probleeme, aga maanteel mõnest rekkast möödasõiduvõimalust võib tihedama liikluse korral kaua oodata. Granta sedaanide hind al. 5462,09€. Kui on lihtsalt vaja mingit suvalist tranduletti kulgemiseks, siis selle raha eest võiks juba võtta küll. Iseasi, kuidas venelastel toodangu kvaliteediga nüüdsel ajal lood on. 20 aastat tagasi Lada 110-d olid kohati küll parajad "tööõnnetused" - küll olevat mõnel esi- või tagaklaas lihtsalt eest ära kukkunud, vihma ajal tilkunud vesi salongi ja roostetama kippusid ka kurjal kombel. Lisaks läksid ruttu koledaks, omandasid sellise luitunud, kulunud ja rääbaka välimuse.

_________________
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!

"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 28 Jaan, 2020 10:08 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Aug, 2008 10:25
Postitusi: 2944
Eestisse tuues lisandub veel tollimaks + käibemaks. Kahtlustan, et esinduse puudumise tõttu tuleks garantiiremondiks Venemaale sõita ja ei usu, et praegused varuosade müüjad Ladale juppe sees hoiavad. Odava maasturi otsingul vaataks pigem kas Suzuki Jimny või Dacia Dusteri poole, arvan et peavalu märgatavalt vähem.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 28 Jaan, 2020 22:19 
Eemal
Liige

Liitunud: 24 Okt, 2014 21:33
Postitusi: 987
Asukoht: Pärnu
Manurhin kirjutas:
maksipoiss kirjutas:
Lada- Catwees Pärnus ja Tartus (Ehk lohistavad ka Uaz-i kohale :) )
Gaz, Kamaz, Ural- Rebella

Huvitav, Catweesi kodulehelt ma küll sellekohast infot ei leidnud..

Ladade müügiks oli ikka eraldi ettevõte ,mis tegutseb Catweesiga ühe katuse all. Ladakeskus oli vist, aga praegu on koduleht maas.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 29 Jaan, 2020 19:35 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33451
Kergekaalulisel masinal pole muidu mingeid hüper-super lukke ja difreid väga tarvis, sestap ronib ka Dacia Duster rohkem, kui keskmisel juhil julgust jagub.
Pehmetel nõlvadel on veojõu mahapaneku võimalus piiratud, sestap difrivaba pargimaastur võib seal olla paremgi kui ülekaaluline Land Cruiser.

Dacia Duster peab muidugi olema neliveoline (enamik neist on esiveolised, mis müüakse) ja kasutatud kujul peaks veenduma, et need "lülitatavad neliveod" kõik korralikult töötaks, sest need pole üldiselt tõsisele offroadile mõeldud ja kui seda on tehtud, võib asi suht küpse olla.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2020 13:07 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33451
Torude kvaliteedist.
Olen kohtunud mehega, kes on liikunud vene gaasimaardlate piirkonnas (kust siis torud igasse ilmakaarde laiali lähevad), igasugu propelleriks keeratud torusid ja kahjustusi ümberringi, mis viitavad suurele, kõrge temperatuuriga tulekerale, pidi seal igal sammul kohtama. Neid ilmkärakaid on olnud küllalt, inimohvritega kaasa arvatud.

Vene tööstuse uudiste juurde - Eestis pidi olema nüüd müügis Venes toodetud ATV-d, paljulubava nimega "Stels".
Autoleht katsetas ja leidis, et on umbes võrreldav Hiina ATV-dega, korralikke tootjate omad aga on, nagu hindki, nendest tasemelt veel kaugel ees.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2020 15:29 
Eemal
Liige

Liitunud: 17 Mär, 2005 0:15
Postitusi: 958
Siin sa Trumm eksid, venelaste Stelsid on hinna poolest täitsa võrreldav Suzuki, Honda jne. Hiinlased on umbes poole odavamad ja seal kvaliteet ka täitsa normaalne, mul endal on küll UTV ja ei saa midagi halba öelda kvaliteedi poole pealt. Mul muidugi ta rohkem selline transpordivahend - lumelükkaja kui mudaralli vahend.

Vene asjade konkurentsivõime on viimasel ajal kukkunud külltki madalale - pmt küsivad lääne hinda asjade eest, mille kvaliteet on sittem kui Hiinal.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2020 15:36 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33451
Korralikud ATV-d maksavad ikkagi viiekohalist, mitte neljakohalist summat.
http://polaris.ee/atv/

Ise küsimus nende tundmata loomadega on, palju peab juurdehindlust lisama kohalik maaletooja, juhuks kui tehas ütleb, et sorry, garantii lõppes piduritulede kadumisega silmapiirilt, ostjatele on aga lubatud teatud asju välja.

Üks asi tuli veel meelde. Nüüd on võimalik osta sellist imeasja nagu automaatkäigukastiga Lada. Tegu siis ilmselt Renault juurtega variaatorkastiga, mitte hüdromehhaanilisega.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2020 16:03 
Eemal
Liige

Liitunud: 17 Mär, 2005 0:15
Postitusi: 958
Honda, Suzuki jne pole korralikud? Polaris on veidi teine klass ka juba. See oleks umbes sama, et öelda, et korralik auto pole Honda Accord vaid MB S klass ja hakkata seda siis Ladaga võrdlema.

Mis puutub hindadesse, siis kohalik maaletooja ei keevita midagi eriti otsa Tootja leht

Varuosade puhul paistab, et kõike on võimalik osta (korralik kataloog lihtsa otsinguga) aga väljaspoole venemaad ei saadeta.

Igal juhul, on selle vene ime peamiseks probleemiks hind. Tegelane kes on nõus välja käima 10000 eurot ATV eest saab sama raha eest või veidi juurde pannes juba väga korraliku lääne masina.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2020 18:48 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33451
Tegelikkuses maksavad need Stelsid mitte 10 000, vaid pigem 8000. Ja ka Suzuki masinad, mil on vähemalt 650 cc mootor, on tavahinnaga ikka 11 000 ja ülespoole. Ja mis on juba 1000 cc mootoriga, kipuvad sinna 15 000 kanti. Stels oma 800 cc mootoriga on kuskil kahe vahel. Siin on terve kolmandik hinnavahet ikkagi.

Loomulikult ei tasu neid vene asju osta, kui pole väga kaalukat eripõhjust. Ka siis, kui ta poole odavam on.

Poole odavamad pole vene asjad juba hulk aastaid. Näiteks Lada Vesta, mis näpuga katsudes on juba täitsa auto moodi (Renault aitas), maksab sõltuvalt mudelist Saksamaal 12,5-19 tuhat eurot. See on hinnalt pigem Skoda klass. Aga probleem on ka selles, et sellist 110 stiilis käkki ei osteta isegi kodus enam, rääkimata Saksamaast. ATV-d pole kahjuks katsunud oma käega, aga üldine vene autode trend on parem kvaliteet/teostus ja kõrgemad hinnad, nõuka lõpuperioodi käkke ei õnnestu kuskil müüa, ükskõik kui odavalt.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
PostitusPostitatud: 19 Veebr, 2020 23:06 
Eemal
Liige

Liitunud: 24 Okt, 2014 21:33
Postitusi: 987
Asukoht: Pärnu
Xender kirjutas:
Siin sa Trumm eksid, venelaste Stelsid on hinna poolest täitsa võrreldav Suzuki, Honda jne. Hiinlased on umbes poole odavamad ja seal kvaliteet ka täitsa normaalne,
.

See Stels peakski ju suuresti hiinlaste Dinli olema


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2020 8:23 
Eemal
Liige

Liitunud: 23 Nov, 2014 21:42
Postitusi: 166
Vesta on Dacia Sandero platvormil, mootor uuendatud Samara. See automaat peaks olema tegelikult robot, Samara kast + automaatsidur. "Puhtad" käsikastid vist on Renault omad. X-Ray vist oli üldse Renault B0 jne.

110 edasiarendus oli Priora, mille tootmine on nüüd lõpetatud. Nissani abiga on nad mudinud Kalina -> Granta.

Ega nad kõik on ikkagi parajad vene imed. Ma kujutan ette, et Patriot või Niva(d) võiks iseehitajale alusmaterjalina huvi pakkuda, aga valmistoodet sealmaalt vast siiski ei ostaks... :roll:

Enda jaoks on ainuke vene sõiduauto, mis üldse huvi pakuks, Volga Sibir. Noh, "vene" ....


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 20 Veebr, 2020 9:26 
Eemal
Liige

Liitunud: 25 Mär, 2016 22:16
Postitusi: 6572
Tsiteeri:
Enda jaoks on ainuke vene sõiduauto, mis üldse huvi pakuks, Volga Sibir. Noh, "vene" ....

Nojah, aga see auto polnud isegi oma algupärases variandis eriti hea ja tänu sellele kukkusid müüginumbrid kolinal.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1255 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 84  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt