Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
Kasutaja avatar
skulmars
Liige
Postitusi: 252
Liitunud: 06 Veebr, 2007 17:57
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas skulmars »

kuldar81 kirjutas:Muide, kuna see juba auto teema on siis kas keegi oskaks ehk minu autole diagnoosi panna? Autoks on teise generatsiooni Infiniti FX37, peale aku vahetust ei tööta raadio, st. raadio töötab aga häält ei ole. Ehk oskab keegi midagi soovitada?


meediamängija töötab aga raadio mitte?
vaata, ega pole mingi Traffic Announcement (TA) funktsioon peale läinud..mul selle peale jääb raadio vait :P
Alati võib pakkuda Eesti üliõpilasorganistasioonide sümboolikat, fotosid 2MS eelsest ajast
kuldar81
Liige
Postitusi: 198
Liitunud: 19 Mär, 2021 22:50
Asukoht: Poola
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas kuldar81 »

skulmars kirjutas:
kuldar81 kirjutas:Muide, kuna see juba auto teema on siis kas keegi oskaks ehk minu autole diagnoosi panna? Autoks on teise generatsiooni Infiniti FX37, peale aku vahetust ei tööta raadio, st. raadio töötab aga häält ei ole. Ehk oskab keegi midagi soovitada?


meediamängija töötab aga raadio mitte?
vaata, ega pole mingi Traffic Announcement (TA) funktsioon peale läinud..mul selle peale jääb raadio vait :P


Ei ole, raadio, CD, telefon bluetoothi kaudu, miski ei tööta. Näen et raadio on õigel sagedusel ja CD sekundid jooksevad ka, aga häält ei ole. Kas võibolla on võimendis mingi probleem?
mongol
Liige
Postitusi: 1303
Liitunud: 13 Aug, 2008 21:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas mongol »

Kõlab nagu (odav lahendus) võimu kaitse on läbi. Tõenäolisem on aga, et (suht kallis lahendus), et võim ise läks läbi.
professional retard
kuldar81
Liige
Postitusi: 198
Liitunud: 19 Mär, 2021 22:50
Asukoht: Poola
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas kuldar81 »

mongol kirjutas:Kõlab nagu (odav lahendus) võimu kaitse on läbi. Tõenäolisem on aga, et (suht kallis lahendus), et võim ise läks läbi.


Tänud, vist on võimendi jah. Kaitset kontrollisin ja see on ok, ehk siis ilmselt võim läks.
OLAVI
Liige
Postitusi: 1661
Liitunud: 31 Juul, 2014 0:49
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas OLAVI »

kuldar81 kirjutas:
mongol kirjutas:Kõlab nagu (odav lahendus) võimu kaitse on läbi. Tõenäolisem on aga, et (suht kallis lahendus), et võim ise läks läbi.


Tänud, vist on võimendi jah. Kaitset kontrollisin ja see on ok, ehk siis ilmselt võim läks.

Mõistlik on spetsialisti poole pöörduda, sest autosse integreeritud meediakeskus pole mitte "lihtsalt vahetatav karp" vaid erinevatest moodultest koosnev kompleks, mille originaaltöökorda saamine võib ületada auto enda turuväärtust.
Infiniti FX35, 2005 meediakeskuse skeem:
Pilt
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40142
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Tundub, et probla on selles, et toide on ära käinud ja sellega mingit settingud paigast läinud.
Keerukatel autodel võiks vahetada akut sedasi, et ühendada auto akujuhtmete külge nt käivitusjuhtmete abil teine aku ja alles siis eemaldada klemmid autol oleva aku küljest, vahetada aku, ühendada klemmid ja alles siis võtta täkujuhtmed lahti. Muidugi pidada silmas, et pluss ühendada ikka plussiga ja miinus miinusega :D

Tolle ajastu autod, kus eri plokid omavahel suhtlevad, vajavad mõnikord tööle panekuks restarti, see kipub olema ka selline kasuaalne, et mõnel läheb ise tööle ja mõnel tuleb jamada-installida.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Walter2
Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 27 Okt, 2012 22:11
Asukoht: Phuket
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Walter2 »

Vahel tuleb autole ka öelda läbi kaabli, et tal on nüüd uus aku peal (ning vahel ka parameetrid sisestada).
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
kuldar81
Liige
Postitusi: 198
Liitunud: 19 Mär, 2021 22:50
Asukoht: Poola
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas kuldar81 »

Kapten Trumm kirjutas:Tundub, et probla on selles, et toide on ära käinud ja sellega mingit settingud paigast läinud.
Keerukatel autodel võiks vahetada akut sedasi, et ühendada auto akujuhtmete külge nt käivitusjuhtmete abil teine aku ja alles siis eemaldada klemmid autol oleva aku küljest, vahetada aku, ühendada klemmid ja alles siis võtta täkujuhtmed lahti. Muidugi pidada silmas, et pluss ühendada ikka plussiga ja miinus miinusega :D

Tolle ajastu autod, kus eri plokid omavahel suhtlevad, vajavad mõnikord tööle panekuks restarti, see kipub olema ka selline kasuaalne, et mõnel läheb ise tööle ja mõnel tuleb jamada-installida.


Samas jäid mul peale aku vahetust isegi salvestatud raadiokanalid ja istme mälud paika. Midagi ei pidanud uuesti seadistama.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40142
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Osadel asjadel on varutoide sees, sestap seal säilib seting tükk aega ilma vooluta.
Mulle on elu õpetanud, et kui enne polnud ja nüüd on pekkis, siis meenuta, mida viimati tegid.
Otsi asjatundjat, on ka minu soovitus.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
AMvA
Liige
Postitusi: 3539
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas AMvA »

OLAVI kirjutas:

Mõistlik on spetsialisti poole pöörduda, sest autosse integreeritud meediakeskus pole mitte "lihtsalt vahetatav karp" vaid erinevatest moodultest koosnev kompleks, mille originaaltöökorda saamine võib ületada auto enda turuväärtust.
Infiniti FX35, 2005 meediakeskuse skeem:


Ei näe küll antud skeemil ühtegi erinevatest moodulitest koosnevat kompleksi vaid täiesti tavaliselt eraldatud dipleiga ressiiiverit.
Tegelane5
Liige
Postitusi: 799
Liitunud: 07 Veebr, 2009 12:28
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Tegelane5 »

AMvA kirjutas:
OLAVI kirjutas:

Mõistlik on spetsialisti poole pöörduda, sest autosse integreeritud meediakeskus pole mitte "lihtsalt vahetatav karp" vaid erinevatest moodultest koosnev kompleks, mille originaaltöökorda saamine võib ületada auto enda turuväärtust.
Infiniti FX35, 2005 meediakeskuse skeem:


Ei näe küll antud skeemil ühtegi erinevatest moodulitest koosnevat kompleksi vaid täiesti tavaliselt eraldatud dipleiga ressiiiverit.

Tundub nii ning miskipärast põles lõppvõimu kivi maha nähtavasti. Sama aja Chrysleritel on raadio ning võimendi osa eraldi kusagil taguratta juures. Kui tahta seal raadio välja vahetada siis on sellega tükk tegemist. Aga japsid on alati asju lihtsa(ma)na hoidnud.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
AMvA
Liige
Postitusi: 3539
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas AMvA »

Tegelane5 kirjutas:

Tundub nii ning miskipärast põles lõppvõimu kivi maha nähtavasti. Sama aja Chrysleritel on raadio ning võimendi osa eraldi kusagil taguratta juures. Kui tahta seal raadio välja vahetada siis on sellega tükk tegemist. Aga japsid on alati asju lihtsa(ma)na hoidnud.


Tänapäevastel asjadel on jah kahjuks see viga, et terve lõppaste on ühe kivi peal ja lõputransse, mis tavaliselt läbi lähevad, eraldi vahetada ei saa.
Aga miks võim pelgalt akuvahetuse peale läbi läks on suht arusaamatu. Täiesti tavaline tegevus iseenesest.
OLAVI
Liige
Postitusi: 1661
Liitunud: 31 Juul, 2014 0:49
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas OLAVI »

AMvA kirjutas:
OLAVI kirjutas:Nagu näha ei viitsita oma postitatud linke läbilugeda või saada aru nendes kirjutatust.
https://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification , kirjutatakse:
"Valitsused ja eraorganisatsioonid on välja töötanud autode klassifitseerimise skeemid, mida kasutatakse erinevatel eesmärkidel, sealhulgas autode reguleerimiseks, kirjeldamiseks ja liigitamiseks .
Rahvusvaheline standard ISO 3833-1977 Maanteesõidukid-tüübid-Mõisted ja määratlused määratleb ka autode klassifitseerimise mõisted."

https://www.wikiwand.com/es/Clasificaci ... C3%B3viles
Rahvusvaheliselt kasutatakse kõiki igat tüüpi sõidukite eeskirju (välja arvatud Austraalias, Indias ja Ameerika Ühendriikides), näiteks ISO 3833-1977.
Selle ebaselguse vältimiseks kehtestas Euroopa Liit 2018. aastal fikseeritud kategooriad.

Ehk igaüks võib kasutada oma klassifikatsioone aga rahvusvaheline standart on hetkel EUs ISO 3833-1977 tuginev ja EUs hetkel kehtiva klassifikatsiooni määrab see dokument (Eesti keeles):
https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 58&from=EN
C osa, 2. tabel: M1-kategooria sõidukid
(Kes ei viitsi kerida, siis siin on Belgia leht eraldi tabeliga: https://www.homologation.be/fr/home/types-koetswerk/ )

Dokumendi: "ISO 3833:1977 Road vehicles — Types — Terms and definitions" saab osta näiteks siit: https://www.iso.org/standard/9389.html

Igasugused muud (netis leitavad) klassifikatsioonid (USA, Inglise, Austraalia, Aafrika, jne.) on meie oludes ainult informatiivse tähtsusega ega pole EUs ametlikud.
Täpselt sammuti nagu ei osta me galloniga bensiini ega naelte eest vorsti.

(Ei see pole minu asi, et kuidas keegi oma masinaid jaotab, vaid lihtsalt infoks jagan et kuidas on seaduse järgi, sest nagu näha siis paljud ei tea kuidas toimub EUs seaduseloome hierarhia ja seega ei saa aru et kuidas need meid mõjutavad.)

OLAVI, ma esitan sulle otsese küsimuse - kas sa oled veidi kohtlane?

Kes siin teemas on üldse rääkinud mingist "seaduslikust" kategoriseerimisest? Selle tõid sina sisse, täiesti arusaamatul põhjusel.

PS. See, et sa ei tea neid üldkasutatavaid autode kategooriaid, näitab minu jaoks vaid ühte - sa oled tegelikult autondusest väääga kaugel seisev isik, sest neid teavad kõik, kes vähegi autode müügi- ja hoolduettevõtetes töötavad. Seda üteln ma sulle oma üle 10 aastase kogemusega autoärist.


Just täpselt sellepärast tõin siia, kui konkreetsust nõudvasse ja täpsete terminite kasutamist vajavasse tehnilisse teemasse, viited ainukesele standartiseeritud klassifikatsioonile, et humanitaarid ei saaks solkida tehnilist keelt. (Et ei juhtuks nii: viewtopic.php?f=76&t=26662&p=683795#p683795 )
Isegi kui "luuletaja" on 10 aastat edukalt rooli keeranud ei anna see talle õigust keelt solkida funktsionaalse lugemisoskuse puudumise tõttu.
Müügimehed on läbi aegade, igasuguste luuleliste epiteetidega, püüdnud lihtsameelsele ostjale oma "hobust" kaunimaks manada.

Liiklusvahendeid võib vägagi mitmel moel klassifitseerida, kas turvavööde arvu, spoilerite suuruse või adrahõlmade järgi aga need ei ole üldkasutatavad, kui neid kuulutavad välja kitsas ring müügist huvitatud isikud ja kitsama silmaringiga albid kohe tormavad neid "püha tõena" omaks võtma.

Kui vaadata SuureRiigi automüügilehelt https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... lse&vc=Car LIMUSIINE, siis näeme et suures pakkumiste hulgas on ka 1562 suurepärast Sandero nimelist limusiini firma Dacia toodangust.

Aga kui vaatame kodumaist LIMUSIINI valikut https://www.auto24.ee/kasutatud/nimekir ... d=26575003 leiame ÜHE auto, seegi on ainult Audi A4.

Nagu näha, et ka erinevad müügiportaalid tõlgendavad autode klasse erinevalt aga kummaski valikus pole "premium" klassi, sest see on müüjate poolt kasutusele võetud "reklaamsõna".
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.
AMvA
Liige
Postitusi: 3539
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas AMvA »

Mina loobun. Kõik maailma autofrimad ja autoesindused on täielikult eksiteel, kuna esitavad ja võrdlevad müügistatistikat mingite stadardiseerimata klasside järgi, mis pole isegi Eesti Standardiameti heakskiitu saanud :wall:

PS. Sulle teadmiseks, et Limousine tähendab saksa keeles igat kõva katusega sõiduautot. Keeli võiks ikka osata.
Kasutaja avatar
Sam Beaver
Liige
Postitusi: 826
Liitunud: 09 Aug, 2017 19:54
Asukoht: Siin & seal, põhiliselt tööl
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Sam Beaver »

Ja väga paljud nimetavad universaalkerega autot pikapiks...
Putin destroyed the pro-Russian lobby in the world with his own hands. Now acting in Putin's interests would mean admitting that you fucked a goat
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist