jackpuuk kirjutas:AMvA kirjutas:jackpuuk kirjutas:Vaat siin olen sunnitud Kapteniherraga nõustuma. Honda puhul on täiesti teine maailm Jaapanis ja inglismaal toodetud autode puhul (erivariant on veel Ameerikas toodetud autod, minu 1996 aasta Aerodeck, nüüd olen sunnitud tagumised tiivaääred ära vahetama, brittide toodetud Accordid on 99% ulatuses juba kaalu peale viidud). W-124 kere on peaaegu üks-ühele üle võetud W-123 pealt, samuti S klassi kere (äkki oli W-126 see nn. tank). 90% klientidest saadan minema, sest põhja asemel on ainult 2 mastiksi kihti ja plekki enam pole. Nagu ise aru saate, siis selle taastamine ületab enamiku inimeste valuläve. Inglismannide juures toodetud Hondad on pehmelt öeldes küsitava kvaliteediga, lasksin esiklaasi Civicul vahetada, töökoja hinnang oli, liiga vähe klaasiliimi, klaas nühkis vastu aknapiita! Ehk siis, kui mersusid toodetaks Jaapanis, siis oleks need ka tänapäeval autod
See on nüüd küll paras jama jutt.
Tootmistehnoloogia määrab autotootja, sõltumata tehase asukohast. See kas seda autot paneb kokku John Suurbritannias või Takeshi Jaapanis, ei oma tähtsust. Tänapäeval on auto tootmine niivõrd robotiseeritud ja automatiseeritud, et see inimese roll seal on viidud täiesti miinimumi. Sellest sõltub võib-olla vaid see, kas mudelitähis tagaluugil on sirgelt liimitud.
Eriti kere koostamine ja värvimine on nii automaatsed, et inimene praktiliselt ei puutu selle protsessiga üldse kokku. Ja arvata, et inglased lasevad lihtsalt kõik üle jala on väga väär, kohapealne juhtkond koosneb jaapanlastest.
Üldiselt oleks kasulik mõne autotehasega tutvusmituur teha.
Ilmselgelt ajab austatud kaasfoorumlane jama! 2007 aasta sedaan Accorditel mädanevad tagasilla talad ära, Jaapanis toodetud universaalidel seda ei juhtu. Nii lihtne ongi.
Ja tõendeid, peale lihtsameelesetele mõeldud Audi reklaamteksti, tal ka pole esitada.