www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 25 Jaan, 2022 16:17

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1833 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 123  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 23 Nov, 2021 14:01 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 34367
Mul on ka kogemata üks Volvo, 2 gen XC70. ABS töötab jällegi auto seismajäämiseni.

Kokkuvõtvalt, siin võivad olla mingid erandid tulenevalt ABS "allutamisest" stabiilsuskontrollile, aga üldreeglina töötab ABS ikkagi kogu aeg ja kõige hädalisemal pidurdusel ka. Ja seismajäämiseni. Väited, et väljalülitatud ABS-ga pidurdab auto paremini, on samuti BS, need kelle käes nii juhtuks, teenivad täna leiba F1 või WRC sarjades, 99,99% juhtidest pidurdab ABS-ga auto paremini ja vähemate põnevate efektideta (nt põigiti minekuta).

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 23 Nov, 2021 15:02 
Eemal
Liige

Liitunud: 19 Veebr, 2006 21:12
Postitusi: 1055
Asukoht: Tartu
Kapten Trumm kirjutas:
Mul on ka kogemata üks Volvo, 2 gen XC70. ABS töötab jällegi auto seismajäämiseni.
Kusjuures kui mälus lapata, siis olen pigem nõus: Jah, ega vist 2.gen tõesti ei saanud ja ka polnud põhjust ABS-i suristamise või mittesuristamise osas midagi erilist meelde jätta. Aga siin on täiesti erinev jutt ABS-i lõpuni suristamisest versus äkkjõupidurdus, milles ABS ei rakendugi. Just nimelt sellist asja pidasin silmas V70P3-ga tehtud äkkpidurdust (olen nõus möönma, et suvisel kuival ja hea pidamisega asfaldil) tehes ja et V70P2-ga sellist asja ei olnud ei põhjust ega ka võimalust fikseerida. Ja ka seda aastatetagust põdraavariid. Ka siis polnud mingit abs-i "tööalustamisemärgetki". Lihtsalt tõsine 2 musta plokijutti asfaldil (samuti suvi ja head kuivad olud) .
Ja veel konkreetselt selle Vadisega STC-ga S70-ga tehtud konkreetsetest pidurdustest. 1) äkkpidurdusest kuival heal asfaldil peale liiklusintsidenti- kuna jälgi polnud (abs toimis kenasti) siis ei saadud tuvastada, vastaspoole väidet, et ma olevat hullult kihutanud ja ka auto peatumiskoht polnud intsidendi kohast ebanormaalselt kaugel st peatumisteekond loeti küllaldaselt lühikeseks ja vastavaks lubatud kiiruselt pidurdamiseks. 2) tunduvalt nõrgemad pidurdamised (aga siiski sportlikum jalg) kruusal tõid selle STC-probleemi ilmnemisel jala all pidurivõimu kadumise tunde ja ka blokeerunud ratta ja kruusale selle laadsed vaod. Konkreetselt sama autoga mõlemad. Ja IA Tartu esinduse töötajategagi enam kui üks kord fikseeritud kruusatestid.


Viimati muutis Peeter, 23 Nov, 2021 15:24, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 23 Nov, 2021 15:14 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 34367
Volvo elektroonika nappi töökindlust (kaasneb keerukusega) arvestades ei imestaks, kui ABS lihtsalt ei töötanud.
Need ABS ajude üle tinutamised on ka kohalike elektroonikute leib.
Minu autol oli selline viga, et ABS hakkas tööle, kui esirataste kiirus natukenegi erines (nt pöördel).

Gen3-ga olen teinud ainult mõnetunnise proovisõidu uue autoga ja seal töötas (oli väga lumine aeg) ABS nagu tavaliselt.
Tõsi, kuna mulle ei meeldi, kui keegi juhib autot koos minuga, siis keskkonsoolilt läks käiku nupp "advanced", mis jättis tööle ainult ABS-i.
Uus proovisõiduauto oli, XC70 D5 Summum automaat.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 23 Nov, 2021 15:32 
Eemal
Liige

Liitunud: 19 Veebr, 2006 21:12
Postitusi: 1055
Asukoht: Tartu
Välja võib lülitada, aga see võib ise taha tulla. Ei mäleta millega see oli võibolla WDB210 ehk või Saab 9-5 ESP-ga, aga kui asi leiab, et lased kohe masina käest, siis veab kontrollid ise aktiivseks taha uuesti. Ei mäleta jah millega see oli, aga nüüd tuleb meelde, et mul vanema poisi õppekoolitust talle tehes oli see probleemiks. Panin ta suurel kinnitambitud lumeplatsil ringe tegema, järjest kiiremaks ja samas ka diameeter järjest väiksemaks ja tuleb meelde, et pidin ekstra autot vahetama ja valima, sest too masin millega teda seda tegema panin, ei lasknudki ka väljalülitatud abidega seda võtet ja küljeajamist harjutada. Lõi lihtsalt abid sisse tagasi ja kõik. Muideks ise tegin seda harjutust öösel peale uisutajaid vabal jääl Tamme staadionil, terve see plats, mis täna on see täismöödus jalka harjutusväljak, terve see plats oli puhas uisujää. Suvekatega seal 86ndal ringe teha oli ikka väga kõva koolitus. 30km/h tunnis kätte saada oli ikka ülikõva. Ja vallist tuli ikka korduvalt välja lükata enne kui auto juhi sõna hakkas kuulama. P.S. Kinni tambitud luni on naljamäng hokiplatsi kõrval


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 23 Nov, 2021 16:01 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 34367
W210-l on selline komme tõesti, et kui peale juhiabide väljalülitamist (mis antud autol on ekstra närvilised) saab masin aru, et auto ei liigu päris ohutult, siis lülitub see jama sisse tagasi.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 24 Nov, 2021 11:26 
Eemal
Liige

Liitunud: 09 Dets, 2018 21:26
Postitusi: 2597
OLAVI kirjutas:
Aga kui vaadata Soome katalooge (külm kliima), siis pakutakse seal samale masinale hoopis erinevaid detaile (erinevad termostaat, starter, genekas, rattalaagrid, jne)
Ehk alati ei saa öelda, et VIN koodi järgne varuosa on antud oludes autole parim lahendus.



Viitsid siis äkki ka mõne konkreetse näite tuua (sama auto, sama modifikatsioon, sama varuosatootja, erinevad koodid)? Ja palun ära hakka jälle aiaaugust rääkima.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 24 Nov, 2021 11:31 
Eemal
Liige

Liitunud: 09 Dets, 2018 21:26
Postitusi: 2597
Kapten Trumm kirjutas:

Gen3-ga olen teinud ainult mõnetunnise proovisõidu uue autoga ja seal töötas (oli väga lumine aeg) ABS nagu tavaliselt.
Tõsi, kuna mulle ei meeldi, kui keegi juhib autot koos minuga, siis keskkonsoolilt läks käiku nupp "advanced", mis jättis tööle ainult ABS-i.
Uus proovisõiduauto oli, XC70 D5 Summum automaat.


Vabanda, KT, aga 3 gen XC70 VOLVO-l ei ole sellist nuppu keskkonsoolis


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 24 Nov, 2021 11:53 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 34367
oli küll, 3 klahvi oli käigukangi ees, kirjed olid mälu järgi "comfort" "sport" ja "advanced" (või midagi analoogselt).

edit: mälu on õnneks korras, pilti kah:
Pilt

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 24 Nov, 2021 12:43 
Eemal
Liige

Liitunud: 09 Dets, 2018 21:26
Postitusi: 2597
KT, need nupud olid Active Chassis (Four-C) varustuspaketiga ning olid mõeldud vedrustuse ja käigukasti seadete muutmiseks. ABS ja muude juhiabidega ei miskit pistmist.


Viimati muutis AMvA, 24 Nov, 2021 12:49, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 24 Nov, 2021 12:44 
Eemal
Liige

Liitunud: 31 Juul, 2014 1:49
Postitusi: 793
AMvA kirjutas:
OLAVI kirjutas:
Aga kui vaadata Soome katalooge (külm kliima), siis pakutakse seal samale masinale hoopis erinevaid detaile (erinevad termostaat, starter, genekas, rattalaagrid, jne)
Ehk alati ei saa öelda, et VIN koodi järgne varuosa on antud oludes autole parim lahendus.



Viitsid siis äkki ka mõne konkreetse näite tuua (sama auto, sama modifikatsioon, sama varuosatootja, erinevad koodid)? Ja palun ära hakka jälle aiaaugust rääkima.

Ei viitsi, sest sellest ajaraiskamisest ei tõuse tulu kellelegi.

Kui sama keremodifikatsiooniga autod on müüdud näiteks Itaaliasse või Soome, siis need autod on erinevad autod detailides ja ei saa olla samad modifikatsioonid sisult.

Näiteks põhjaregiooni toodetud auto originaal salongisoojenduse radiaatori soojusvaheti pindala on suurem kui Itaalia turule toodetud autol ja B-osa võib mõõtudelt sobida mõlemasse aga küttevõimsust ei tea keegi.
Samas näiteks Itaalia turule toodetud auto jahutusseade võib olla palju suurem või koguni topelt ventilaatoritega.
(Näites Itaalia sellepärast, et sealt on ka palju autosid meie maile toodud.)

Kuna metallid omavad soojuspaisumist ja määrdeainetel on oma töötemperatuurid, siis ka -40C töötama pidavad rattalaagrid on erinevad, kuigi mõõdukood on sama.

(Kui Vene riigis otsiti asendust Ladale, et millise lääne firmaga koostööd edasi teha, siis oli üks nõue et auto peab suutma iseseisvalt -45C juures käivituda aga mitmed firmad seda tagada ei suutnud.)


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 24 Nov, 2021 12:53 
Eemal
Liige

Liitunud: 31 Juul, 2014 1:49
Postitusi: 793
AMvA kirjutas:
KT, need nupud olid Active Chassis (Four-C) varustuspaketiga ning olid mõeldud vedrustuse seadete muutmiseks. ABS ja muude juhiabidega ei miskit pistmist.

Tühi jutt.
Esita tõendid! :roll:
Konkreetne mudel, versioon ja väljavõte kasutusjuhendist, näiteks.
Seni pole ühtegi viidet näinud, mis mõndagi kuulutatud väiteid kinnitaks.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 24 Nov, 2021 12:54 
Eemal
Liige

Liitunud: 09 Dets, 2018 21:26
Postitusi: 2597
OLAVI kirjutas:
AMvA kirjutas:
OLAVI kirjutas:
Aga kui vaadata Soome katalooge (külm kliima), siis pakutakse seal samale masinale hoopis erinevaid detaile (erinevad termostaat, starter, genekas, rattalaagrid, jne)
Ehk alati ei saa öelda, et VIN koodi järgne varuosa on antud oludes autole parim lahendus.



Viitsid siis äkki ka mõne konkreetse näite tuua (sama auto, sama modifikatsioon, sama varuosatootja, erinevad koodid)? Ja palun ära hakka jälle aiaaugust rääkima.

Ei viitsi, sest sellest ajaraiskamisest ei tõuse tulu kellelegi.

Kui sama keremodifikatsiooniga autod on müüdud näiteks Itaaliasse või Soome, siis need autod on erinevad autod detailides ja ei saa olla samad modifikatsioonid sisult.

Näiteks põhjaregiooni toodetud auto originaal salongisoojenduse radiaatori soojusvaheti pindala on suurem kui Itaalia turule toodetud autol ja B-osa võib mõõtudelt sobida mõlemasse aga küttevõimsust ei tea keegi.
Samas näiteks Itaalia turule toodetud auto jahutusseade võib olla palju suurem või koguni topelt ventilaatoritega.
(Näites Itaalia sellepärast, et sealt on ka palju autosid meie maile toodud.)

Kuna metallid omavad soojuspaisumist ja määrdeainetel on oma töötemperatuurid, siis ka -40C töötama pidavad rattalaagrid on erinevad, kuigi mõõdukood on sama.

(Kui Vene riigis otsiti asendust Ladale, et millise lääne firmaga koostööd edasi teha, siis oli üks nõue et auto peab suutma iseseisvalt -45C juures käivituda aga mitmed firmad seda tagada ei suutnud.)

Ehk siis tõdeme, et sa kirjutad lihtsalt seda, mis pähe tuleb ja tegelikest teadmisi sul ei ole, kuna ilmselt sa sellise kohta reaalseid näiteid ei suuda tuua.
Mis puudutab neid nn. Itaalia autosid, siis sulle teadmiseks, et Põhja-Itaalia mägedepiirkonnas on ilmaolud talvel põhjamaisemad, kui Lõuna-Soomes, seega see jutt on pehmelt öeldes BS


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 24 Nov, 2021 12:59 
Eemal
Liige

Liitunud: 09 Dets, 2018 21:26
Postitusi: 2597
OLAVI kirjutas:
AMvA kirjutas:
KT, need nupud olid Active Chassis (Four-C) varustuspaketiga ning olid mõeldud vedrustuse seadete muutmiseks. ABS ja muude juhiabidega ei miskit pistmist.

Tühi jutt.
Esita tõendid! :roll:
Konkreetne mudel, versioon ja väljavõte kasutusjuhendist, näiteks.
Seni pole ühtegi viidet näinud, mis mõndagi kuulutatud väiteid kinnitaks.

Manus:
eriti lollile.JPG
eriti lollile.JPG [ 71.11 KB | Vaadatud 425 korda ]


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 24 Nov, 2021 14:18 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Okt, 2012 23:11
Postitusi: 2736
Asukoht: Reval
OLAVI kirjutas:
Tühi jutt.
Esita tõendid! :roll:
Konkreetne mudel, versioon ja väljavõte kasutusjuhendist, näiteks.
Seni pole ühtegi viidet näinud, mis mõndagi kuulutatud väiteid kinnitaks.

OLAVI kirjutas:
Ei viitsi, sest sellest ajaraiskamisest ei tõuse tulu kellelegi.

Ise nõuad tõendeid ja vastupidiste küsimuste peale lased lihtsalt üle? Silmakirjalikkus kuubis...
OLAVI kirjutas:
Kuna metallid omavad soojuspaisumist ja määrdeainetel on oma töötemperatuurid, siis ka -40C töötama pidavad rattalaagrid on erinevad, kuigi mõõdukood on sama.

Ning paluks näiteid Soome kataloogidest, kus on sees põhjamaade tingimustesse sobivad teistsugused rattalaagrid. Ning palun ka täpsustada, mille poolest on need rattalaagrid erinevad (mis sest et sellest ajaraiskamisest ei tõuseks tulu kellelegi...).

_________________
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 24 Nov, 2021 16:16 
Eemal
Liige

Liitunud: 19 Veebr, 2006 21:12
Postitusi: 1055
Asukoht: Tartu
Kas te olete mehed kampas siin lolliks läinud või?
Konkreetsed erinevused mis kohe lennult meelde tulevad on kohe näiteks Volvol, Saabil, VAG-il ja paljudel teistelki tõenäoliselt starteri erinevus. Nt mul endal starterit vahetades panin Euroopa-versiooni 1,9kw starteri asemel 2,2se põhjaversiooni oma külge. Need on täiesti konkreetsed erinevused, mis VIN-i järgi tellides ei kajastu, sest VIN-i järgi taheti ikka 1,9-st sokutada. Lihtsalt kui ise kataloogis surfates tead, et on kaks või kolm versiooni, siis ütled, et võta VIN maha ja telli mulle lihtsalt koodi järgi see võimsam jne. Ja neid erinevusi on ju veelgi. Ja kes külmapiirkonna asjadega tegelevad, need teavad neid veel kuhjaga öelda. Ma siin ükskord juba kirjeldasin, kuidas ma uue Belgia-versiooni BMW-ga mässasin käivituse probleemide pärast talvel, kurat isegi akukaabel tagant ette oli peenem, soojema kliima kaup. jne
Ma arvan, et te vennad panete meelega kelbast praegu siin.

Lisan veel siia: konkreetselt VAG-grupi poolt toodetud 103kw diisel, mis on ka Volvole paigaldatud (see vanakooli diisel). näide erinevustest: sellel mootoril ploki ja jahutusvedeliku vooliku vahel flants, mille külge on võimalusel keeratud lisa jahutusvedeliku soojenduse küünlad. Neid on kolm tükki: üks eraldi ja kaks paralleelis. St valikuastmeteks on 1, 2, või kolm küünalt. Olen ise näinud "lõunaversioonidel" selle kohapeal ainult ühte küünalt või millel pole ühtegi. Flantsil lihtsalt pole auku/auke puuritud ja keermestatud. Koodid on erinevad detailile. Kui sellele autole VIN-i järgi tellida, siis polegi võimalik lisaküünaldega asja tellida.

Teate ma ka ei viitsi neid rohkem otsida. Ja ainult loll saab selle peale öelda, et kui sa neid ei ütle, siis neid erinevusi ei ole. Nii loll ikka kah ei maksa olla.


Viimati muutis Peeter, 24 Nov, 2021 16:40, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1833 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 123  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt