Autotehnikateema
Ei ajanud paake segi. Ja mati alla ka midagi jooksnud polnud. Teatav tosoolilõhn oli jah, aga, nagu juba mainitud, soojenduse radikas väheke lekkis (aga see polnud mingi suur leke, vast kusagil mõned milliliitrid ööpäevas). Iseenesest see pisike leke otseselt süüdi polnud, kaudselt küll.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Eks ta kusagil looduslikus keskkonnas ikka on alles . Ja annan ühe vihje veel: näiteks n.ö. klassikalise Mosse või Lada puhul TÄPSELT sama lugu mitte kuidagi juhtuda ei saaks.jackpuuk kirjutas:Kas tosool oli tegelikult kusagil alles? Hetkel on küll mõistus munadega triiki .
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Ka mootori silindrite asetusel pole siin määravat tähtsust. No võibolla mingil määral ehk, kuna boksermootoril paiknevad igasugu sõlmed ja agregaadid veidi teisiti kui nt. ridamootoril, aga idee poolest võiks samasugust nalja ette tulla ka mistahes teise silindrite paigutuse korral. Vihjeks veel niipalju, et see Subaru on karburaatoriga.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
No... Hakkab juba natuke "soojemaks" minema. Jahutusvedelik jookseb karpa jalast läbi tõepoolest. Aga ära ei nosinud mootor midagi. Kõik lekkis ikka välja. Ainult et kuidas on võimalik, et lekib, aga kuhugi ei kogune ja ei tilgu ka?
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Ju see siis väljalaske torude abil auruks muudeti.Manurhin kirjutas:No... Hakkab juba natuke "soojemaks" minema. Jahutusvedelik jookseb karpa jalast läbi tõepoolest. Aga ära ei nosinud mootor midagi. Kõik lekkis ikka välja. Ainult et kuidas on võimalik, et lekib, aga kuhugi ei kogune ja ei tilgu ka?
No hüva, ma ei piina kaasfoorumlasi seekord rohkem. Nii oligi, et välja pritsinud tosool aurustus ära. Nimelt, termostaadist karpa jalga mineval "automaattooreklapi" voolikul, mis on nii ca. 20 cm pikk, väljastpoolt vaevalt väikese sõrme jämedune ja siseläbimõõdult nii kuskil 5mm, oli külje peal väike pragu, mille ma lõpuks kuidagi pooljuhuslikult avastasin. Ja sealt praost ei tilkunud jahutusvedelik mitte kogu aeg, vaid arvatavasti ainult siis, kui mootoril suuremad pöörded peal, nt. valgusfoori tagant kiirendades. Ja tegelikult ta mitte ei tilkunud, vaid pritsis, umbes nagu süstlast. Ja pritsis suunaga täpselt ettepoole, otse kuuma radiaatori peale, ventilaatorist natuke kõrvale. Ja kuna ühe korraga välja sirtsanud kogus polnud teab mis suur, jõudis see enne alla tilkumist ära kuivada. Aga et linna vahel sõites on selliseid kiirendusi päris palju, siis tunni ajaga võib sedasi arvestatav kogus tosooli kaduma minna. Eks mõni tilgake kukkus kuuma mootori pealegi, aga seegi auras kähku ära. Radika peal ka seda kohta, kuhu vedelik purskas, eriti näha polnud, hoolikal uurimisel siiski võis märgata, et ühes kohas oleks nagu tolmu peal kuivanud täpikesed näha. Mootori tühikäigul töötades polnud aga surve piisavalt suur ja midagi kuskilt välja ei pritsinud. Tosooli lõhn olnuks muidugi tunda, aga tänu väheke lekkivale soojendusradikale oli see salongis kogu aeg permanentselt olemas ja see pettiski ära. Asi oli tõesti täielik müstika alguses ka minu jaoks. Kõik need lahendused, mis siin pakutud, said läbi mõeldud ja mitte ükski ei klapi. Ei ole tilkumist, ei ole loiku salongis ei mati peal ega all, ei ole mootoriõli koorekohvi taoline, käigukastiõli (õnneks on sellel autol ka sellejaoks mõõtevarras) ka nagu korras, ei tule summutist magusat auru, mootor töötab nii nagu ikka... Vot siis. Väike viga, aga üles leidmiseks kulus vist küll oma pool pakki suitsu ja päris palju õlut .
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Nonii, et va Arnold saaks midagi autopedede kohta öelda, siis uus juhtum . Selline juhtum siis, autoks 1985 aasta Civic, seisis aasta garaazis. Panin aku peale, proovisin käivitada, vaikus! Autol oli peal puldiga kesklukk, kuna selle auto tulevane otstarve seda enam pmst. ei nõua, siis lubasin sõbral juhiukse seest keskluku mootori ära võtta. Võttis, isoleeris juhtmed ilusti ära. Kuu aega hiljem proovisin käivitada, säde kadunud ja mitte üks noh. Kiire arutelu ja auto käis peale kümmet sekundit. Juhtmeid kusagilt kokku ei ühendanud. Vaja oli spetstööriista, aga see oli pmst näppude vahel. Mis me tegime?
sitt päev, kellele kurdad
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 25 külalist