Kogu lugupidamise juures kuulutaks selle tsitaadi küll äärmiselt asjatundmatuks, selle põhjal oleks pidanud sel õndsal nõukogude ajal ju kõik kraavid autosid täis olema- tagavedu ja lisaks veel olematu talvekummide olemasolu. Ja talve saabudes on esivedulisi kraavis tänapäeval ikka kordades rohkem kui tollaseid tagaveolisi. Ning ärge nüüd hakake seletama, nagu oleks toona ainus liiklusvahend olnud ratsasiga ja hobune.Keskmine juht (me oleme tegelikult ju kõik superjuhid:D) ajab talvel ilma elektrooniliste abideta auto ruttu kraavi.
Kae nalja, näikse, et isand Schumacher isiklikult meie tagasihoidlikku foorumit väisamas...enesehinnangu järgi otsustades. Või pigem siiski Staumacher? Keda kiirteede "spetsidest" peale järelekatsumist enamus pidi olema.Selle peale ei oska muud öeöda, kui et õpi sõitma.
EDIT:
Et siin juba sõiduoskusele jutt viidi, siis leidsin netiavarustest hea ja sisulise kokkuvõtte...
Ka minu isiklik eelistus on talvel libedaga tagaveoline. Annab suurima sõidumõnu. Paraku on viimased aastad tulnud eduvedulistega majandada...Talvel järjestaks mina asjad nii: nelikvedu, esivedu, tagavedu.
Nelikvedu seepärast, et hea, kindel, saab igalt ristilt minema (ka lükkamata kõrvalteelt lükatud peateele), lisaks hea läbivus ja vähene võimalus kinni jääda tavaoludes. nelikvedu tahab head juhti-kui asi kontrolli all, saab igaüks hakkama, aga kui käest läheb, siis enamikel on ta ka läinud jäädavalt.... Ei ole algajale just parim valik.
Esivedu seepärast, et hea ja lollikindel. Annab juhile enamus eksimusi andeks ja kui läheb käest, on vähemalt juhi ja teise objekti vahel piisavalt metalli koos mootoriga. Ja kui laseb külge ette, tuleb viga otsida kulunud tagarehvidest. Sobilik enamikele inimestele, kindel valik, sobib naistele ning vahtralehtedele hästi. ainukene miinus, et on tihti alajuhitav ehk läheb otse ning paljudelt ristmikelt ei pruugi kiiresti minema saada.
Tagavedu hea seepärast, et on parim autotunnetus. Sobib ainult headele ja osavatele juhtidele või ka algajatele kes tahavad ja oskavad tagavedu ka kasutada. Võib küll kinni jääda paljudesse kohtadesse. Lisaks puksib tihti tagaotsa talvel, isegi el. abimeestega. Aga kui kasutada mõistad, siis ideaalne aparaat.