OLAVI kirjutas:Kahekõne snip-snip
E.T.
Elukutse kohustas.
Kui 2105 jõudis turule, siis seda reklaamiti kui tehnika progressi ja 25000km võrra suurema planeeritud läbisõiduga kui 2101.
Huvitav oleks näha seda arvutust, kuidas ca250eur (rahvapension) kuusissetulekuga osta uut autot.
Sellise pensioniga peaks rahulikult tasuta ühistranspordiga sõitma, mitte autot omama.
Kapten Trumm kirjutas:Käsikastiga sõitmise oskus näitab autojuhtimiskunsti valdamist, ei muud.
On tõsi, et tänapäeval on palju lubadega lambaid, kes seda kunsti ei valda.
Soovitaks osalejal proovida sõita sünkroniseerimata käigukastiga Gaz-52ga (mina sain load just sellisega) Tallinnas tipptunnil, siis selgub see "mõttetuse" suhtelisus.
Ei saa aru, mida Trumm selle näitega mõtles. Kui niisama käsikastiga ummikutes tiksumine on mõttetu, siis seda enam on sünkronisaatorita kassiga ummikus tiksumine mõttetu. Sama hästi võiks öelda, et hakka hobuse ja kaarikuga kaupa vedama. Hobuse ja kaariku kõrval on Ford T ka päris vinge pill. Kõik need ideed kõlavad kui suht lollid mõtted.
Kapten Trumm kirjutas:Üldiselt see "käikude lappamine" on sõitu mitte valdavate pehmikute tihti esinev eneseõigustus - kui oskad sõita, on "lappamist" minimaalselt. Seda just õpetab auto, millel on see "lappamine" väga ebamugavaks muudetud. Siis õpib inimene vaatama kaugemale kui 5 m auto ninast ja planeerima oma tegevusi nii, et seda "lappamist" minimaalselt on.
Eneseõigustus mis mõttes? Kui mina kui pehmik ütlen, et käsikastiga on igapäevaselt suht mõttetu linnas ringi lapata, siis ma otsin eneseõigustust millele? Selgita ära, sest mina küll aru ei saa.
PS! See milline käigukast autol on, et muuda nüüd küll grammi võrra seda kui kaugele sa ette vaatad. See on inimese silmaringis, suhtumises ja hetkeemotsioonis kinni.
Ahjaa. Autojuhtimise kunsti valdav inimene võiks ennast kraavidest eemale hoida.