Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
nuhk.Albert
Liige
Postitusi: 319
Liitunud: 06 Dets, 2007 20:58

Postitus Postitas nuhk.Albert »

Pakuks alumist sarniiri hõõtshoova küljes ( moskvitsiga kargas sõidu ajal välja, vähe puudus et kraavi ei sõitnud. Siis oli kogu auto raskus selle jublaka kanda, nüüd toetab amort ülevalt ja sarniiril kergem).
Lemet
Liige
Postitusi: 19939
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Postitus Postitas Lemet »

Toetas ju mosselgi amort alumist õõtsa ja sellega šarniiri...
Pilt
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
olef
Liige
Postitusi: 111
Liitunud: 18 Dets, 2009 19:49
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas olef »

vaatsin seda videot...nu ikka siuke mulje jääb et rattapoldid,mutrid lahti
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

EOD ütles ära, rooliotsa mutter oli lahti tulnud ja ots koonusest väljas. Kuidas kurat võtaks niimoodi sõidetakse, ilma et aru saadaks (või pigemini huvi tuntaks :evil:). Jutt oli mehel, et midagi kolises seal jah. Krt. paras oleks ikka pea põlvist saadik pooleks lüüa :evil:.
sitt päev, kellele kurdad
Kasutaja avatar
Bomber
Liige
Postitusi: 120
Liitunud: 23 Mär, 2005 9:24
Asukoht: Elva
Kontakt:

Mure & küsimus

Postitus Postitas Bomber »

Luugupeetud kaas foorumlased mul mure selline, et minu omandusesd olev Opel Astra 1,4 66 kw, 1997 aasta ei taha enam käivitud. Õigemini käivitub kuna ise tahab. Aku uus, starter kontrollitud. Arvasin et, ehk jubib süütelukupõhi - sai vahetatud, aga ei miskit. Kui tahab siis käivitub , kui ei siis ei käivitu. Ja puudub igasugune seaduspärasus - vahel toimib mitu nädalat või kuud ja siis hakkab jamama. On ehk kellegil olnud kokkupuudet sama teemaga ja oskab suunata-vihjata millega tegu.
[img]http://xs224.xs.to/xs224/08094/tiger1901.png[/img]

SIC TRANSIT GLORIA MUNDI!
pilgrems
Liige
Postitusi: 68
Liitunud: 19 Sept, 2008 21:46
Kontakt:

Re: Mure & küsimus

Postitus Postitas pilgrems »

Oeh webi kaudu on sellise veateatega muidugi autosid lihtne remontida.
Kõige lihtsam soovitus on et mine teeninduse.

Pakuks et probleemid ilmnevad niiskete ilmadega. Juhtmed ja kontaktid.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Re: Mure & küsimus

Postitus Postitas jackpuuk »

Moded võiksid selle tõsta õigesse teemasse, selline meil täitsa olemas: "natuke nuputamist tehnikameestele". Pakun välja, et siinse taseme juures leitakse paari päevaga lahendus, endalgi oleks paar soovitust.
sitt päev, kellele kurdad
ants431
Liige
Postitusi: 729
Liitunud: 30 Jaan, 2007 21:54
Kontakt:

Re: Mure & küsimus

Postitus Postitas ants431 »

Bomber kirjutas:Luugupeetud kaas foorumlased mul mure selline, et minu omandusesd olev Opel Astra 1,4 66 kw, 1997 aasta ei taha enam käivitud. Õigemini käivitub kuna ise tahab. Aku uus, starter kontrollitud. Arvasin et, ehk jubib süütelukupõhi - sai vahetatud, aga ei miskit. Kui tahab siis käivitub , kui ei siis ei käivitu. Ja puudub igasugune seaduspärasus - vahel toimib mitu nädalat või kuud ja siis hakkab jamama. On ehk kellegil olnud kokkupuudet sama teemaga ja oskab suunata-vihjata millega tegu.
Sellist viga on tõesti raske leida, kui remonti viia siis tõenäoliselt on kõik korras ja kui uuesti ära tuua siis käivitub jälle nii nagu " ise tahab".
Ühel tuttaval proual oli selline juhus ja jäi õhtul pimedas tee peale, kutsus mind appi. Kobasin pimedas juhtmeid ja proua proovis käivitada. Kui kobasin starteri juurest siis käivitus.
Starteri juht-juhtme klemm andis kindlat ühendust ainult siis kui auto oli remondis, väljaspool garaaži ja pimedas--- kuidas ise tahtis.
uusmario
Liige
Postitusi: 1355
Liitunud: 28 Aug, 2005 20:30
Asukoht: järvamaa

Re: Mure & küsimus

Postitus Postitas uusmario »

Seda oled vaadanud, et ega sul võtmesisest immot ei ole.
lamjak
Liige
Postitusi: 483
Liitunud: 27 Mär, 2006 13:52
Kontakt:

Re: Mure & küsimus

Postitus Postitas lamjak »

Kas mittekäivitumise korral oled ka kontrollinud, mille taha asi jääb - tuli, õli või ajastus?
Calibral oli korra nii, et bensiinipumba relee keeldus voolu läbi laskmast. Olla koguni tüüpviga, raviks piisas kergest koputusest süüdlase pihta.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas jackpuuk »

Järjekordselt nuputamist natukene, tegu mu sõbra autoga, vea kirjeldus tema sõnadega.

Autoks Accord Aerodeck `96 2.0 motoga

Võtsin masinal ette plokikaane tihendi vahetamise ja sellega koos kõik rihmad, rullikud veepump, termostaat ja kütuse filter. Kaan käis vahepeal sirgeksfreesimisel ja järgmisel õhtul hakkasime siis kokku lappama. Kõik ilusti koos-korras, panin masina käima. Tööle läks, aga lonkas imelikult. Märgid kontrollisin üle, paigas. Süütejuhtmed kõik korralikult peal, vaakumid seal, kus olema peavad. Pöörde läheb ja kiirendades ei jõnksuta(ainult alguses), aga madalatel jõnksutab ja puterdab. Lisaks veel, et enne kogu seda möllu auto sõitis kenasti, käivitus ja ühtegi probleemi polnud Lahendus tegelikult on väga lihtne ja üldsegi mitte müstiline, aga ajab tagantjärgi naerma, mis mõtted kõik läbi peast käisid, et milles viga võiks olla.

Pange pead tööle, järgmine küsimus juba ootab :wink:.
sitt päev, kellele kurdad
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5209
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas Manurhin »

jackpuuk kirjutas:Järjekordselt nuputamist natukene, tegu mu sõbra autoga, vea kirjeldus tema sõnadega.

Autoks Accord Aerodeck `96 2.0 motoga

Võtsin masinal ette plokikaane tihendi vahetamise ja sellega koos kõik rihmad, rullikud veepump, termostaat ja kütuse filter. Kaan käis vahepeal sirgeksfreesimisel ja järgmisel õhtul hakkasime siis kokku lappama. Kõik ilusti koos-korras, panin masina käima. Tööle läks, aga lonkas imelikult. Märgid kontrollisin üle, paigas. Süütejuhtmed kõik korralikult peal, vaakumid seal, kus olema peavad. Pöörde läheb ja kiirendades ei jõnksuta(ainult alguses), aga madalatel jõnksutab ja puterdab. Lisaks veel, et enne kogu seda möllu auto sõitis kenasti, käivitus ja ühtegi probleemi polnud Lahendus tegelikult on väga lihtne ja üldsegi mitte müstiline, aga ajab tagantjärgi naerma, mis mõtted kõik läbi peast käisid, et milles viga võiks olla.

Pange pead tööle, järgmine küsimus juba ootab :wink:.
Karburaatori magnetklapile jäi juhe külge panemata?
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Kasutaja avatar
Standartenführer
Liige
Postitusi: 156
Liitunud: 09 Juul, 2006 14:43
Kontakt:

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas Standartenführer »

Manurhin kirjutas:
jackpuuk kirjutas:Järjekordselt nuputamist natukene, tegu mu sõbra autoga, vea kirjeldus tema sõnadega.

Autoks Accord Aerodeck `96 2.0 motoga

Pange pead tööle, järgmine küsimus juba ootab :wink:.
Karburaatori magnetklapile jäi juhe külge panemata?
See peaks olema elektroonilise pritsega ju?

Pakuks hoopis, et kütusefilter mingi, panite valepidi vms? A ma ei viitsi mõelda, oleks see putukas silmeall vb siis pakuks pinget...
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas jackpuuk »

Vabandust, et pole vahepeal vastanud, kiired ajad. See on ikka pritsega moto ja viga võis tekkida transpordi käigus (ehkki kaan oli transportimiseks hunniku kaltsu sisse mähitud. Samas võis see tekkida töökojas, kaanega ettevaatamatul ringikäimisel. Viga imelihtne, ühe detaili parameetrid olid natuke rikutud.
sitt päev, kellele kurdad
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas jackpuuk »

Noh, kuhu on meie vanad tehnikagurud kadunud? Viga oli imelihtne, üks küünaldest oli kerge kõksu pihta saanud ja vahet pmst. polnudki, küünlavahe paikaseadmise järel käis moto jälle nagu Shveitsi kell :).
sitt päev, kellele kurdad
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 28 külalist