Isegi sai mingi hetk CNGd kaalutud teiseks autoks perre. Jäi ära kuna lihtsalt uue auto hind liiga kallis. Muidu igati asjalikud. Ühel tuttaval on ja tõepoolest tuleb Tallinn-Tartu ots 4x odavam kui minu suhteliselt januse bentsukaga (kütus 2x odavam, kulub 2x vähem). Samuti sai räägitud taksojuhiga kelle CNG Škodal üle 100K all oli. Kiitis ka taevani ja probleeme pidavat olema mitte esinenud pooleteise aasta jooksul.
Kui pole tegemist mingi ekstreemjuhtumiga ja autodest niipalju jagad, et kui tihti vahetada õli ja millal käia ülevaatusel siis sõidu km omahinda arvestades võiks unustada eksperimendid ja naisele soetada Eesti kontrollitava ajalooga avariivaba liisingust tulnud Jaapani või Korea (kuni 10a vanad Korea autod on täpselt sama kvaliteetsed kui jaapani omad, lihtsalt vähem mainekad ja seepärast odavamad.
Kui auto on hooldatud ja ajalooga, siis seal ei juhtu midagi, et peaks silm punnis neid garantiisid taga ajama.
Näiteks selline auto, kuni 100 000 km 2011-uuem läbisõiduga Kia Picanto 1,2 manuaal. Võtab keskeltläbi 6 liitrit bensiini 100 km peale (tehas lubab maanteel 3,8 liitrit sajale, mis pole reaalne, pane 1 liiter otsa), salong läheb ruttu soojaks, turvapadjad värgid olemas, korrashoid piirdub hooldusega ja mõne pisiasja parandusega ja ilmselt järgmine 50 000-100 000 km sõidab eriliste muredeta. Veermik eriti ei lagune, sest auto on kerge ja tegelt ei roosteta kah eriti. Konditsioneer, elektriaknad ja istmesoojendused on ka üldiselt olemas ning talverehvid saab kaasa. Taolisi, suht väikse läbisõiduga väikeautosid on üllatavalt palju saada ja maksavad üllatavalt vähe - inimesed lihtsalt kardavad, et peale garantii lõppu tuleb kohe suur remonditööde laviin. Võib saada 5000 euroga täiesti murevaba auto, kaskot ei ole vaja teha ja mingeid rootsi pankureid toita.
Skepsisega peaks suhtuma eksperimentaaltehnoloogiatesse (no 1,0 liitrine mootori, millest kõva turbo truki abil on saadud 150 hobujõudu seda kindlasti on), tavaline vabalt hingav väike bensiinimootor käib naistele küll (enamik ei oska sedagi võimsust kasutada) ja need mootorid idamaadest on täiesti pommikindlad, kui õlid-küünlad-filtrid on õigel ajal vahetatud ning ise rumalusi ei tee.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.