mongol kirjutas:Ütleme nii, et autoga politseilt eest saada pole kuigi tõenäoline tänapäeval. Saadki eest ära, siis omanik vastutab roolisolija tuvastamise eest ja saab reeglina uduajamise eest päris julmalt trahvi (maksimumääral üldiselt). Kaherattalistega eestärapääsemist ei tahaks kommenteerida, tekib lolle mõtteid võibolla mõnel, aga tõenäosus puhtalt pääseda on märksa suurem.
Ega need taolised kiirused olegi rohkem lennuvälja teema. Kiiruseületamise või turvavööga hakata põgenema, pole mõttekas käik.
Tavalisel sõiduautol on aerodünaamika ka selline, et 250 peal hakkab rool vaikselt kergeks muutuma, st kere tõstejõud on juba korralik ja piisab ühest ebatasasusest või kõvemast tuulehoost ja võib kõike juhtuda.
Üllatuslikult on väga oluline detail sellistel kiirustel mootori alune kate või karterikaitse, kui see on puudu, siis tundub tekkivat selline tuulekott kapoti alla, vähemalt kattega koos tundus asi 230+ kiirustel hulka stabiilsem. Politsei autodel on need vast olemas, aga vanadel autodel on tihtipeale puudu. Tegelt tasub endale see osta, kui puudu on - kapoti alune püsib puhas ja igasugu veest ja porist probleeme vähem.
250 kmh piiraja on saksa autotööstuse sisemise kokkuleppega tehtud asi, et tehasest tulevad autod ei tohiks kiiremini sõita. Tuuningutööstusele see muidu ei kehti, kuid tuuningufirma ehitatud autod (nt AMG Mercedes) selle alla lähevad, kui nad müüakse läbi ametliku diileri. Pärast kui tahad, tee mida soovid. Saksamaal on see teenus nimega "V-max aufhebung" ja küllalt levinud, kel jätkub võimsust kiirteede vasakus rajas sõita.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.