Laevaõnnetused
Re: Laevaõnnetused
Presidendile pole puhkust ette nähtud. Seega oli tegu töösõiduga
Laevaõnnetused
Filipiinide vetes läks ümber/põhja 800 000 liitrit mahutanud tanker. Meeskond päästeti. Tegu 1 aasta vana tankeriga.
A tanker containing 800,000 liters of industrial fuel oil, has capsized near Tablas Island, Romblon at 2 AM, February 28.
All 20 crew onboard have been rescued by a foreign vessel. Authorities have yet to confirm whether an oil spill occurred.
https://twitter.com/lanceyu_/status/1630394893146411010
In a radio interview, Batangas Port manager Joselito Sinocruz said the incident involving MT Princess Empress happened around 2 a.m. while it was on its way to Iloilo from Bataan.
https://www.sunstar.com.ph/article/1954 ... las-island
The vessel PRINCESS EMPRESS (IMO: 9985136 ) is a Oil Products Tanker built in 2022 (1 year old)
https://www.rappler.com/nation/luzon/oi ... y-28-2023/
A tanker containing 800,000 liters of industrial fuel oil, has capsized near Tablas Island, Romblon at 2 AM, February 28.
All 20 crew onboard have been rescued by a foreign vessel. Authorities have yet to confirm whether an oil spill occurred.
https://twitter.com/lanceyu_/status/1630394893146411010
In a radio interview, Batangas Port manager Joselito Sinocruz said the incident involving MT Princess Empress happened around 2 a.m. while it was on its way to Iloilo from Bataan.
https://www.sunstar.com.ph/article/1954 ... las-island
The vessel PRINCESS EMPRESS (IMO: 9985136 ) is a Oil Products Tanker built in 2022 (1 year old)
https://www.rappler.com/nation/luzon/oi ... y-28-2023/
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Laevaõnnetused
Orkidele abi vedanud Hiina laev sattus õnnetusse ja uppus koos alumiinumi tooraine laadungiga
Venemaa Vanino sadama lähedal asuvas Tartari väinas uppus Hiina puistlaskur, mis sai kokkupõrkes tugevate jäävoogudega kannatada.
Alus Yong Xing 56 oli jääle jäänud alates 19. veebruarist ja andis 23. veebruaril välja hädateate, mis kutsus esile päästeoperatsiooni. Aruanded näitavad, et 33 000 DWT laev vedas alumiiniumoksiidi lasti.
Kõik 21 meeskonnaliiget jätsid laeva maha ja päästeti Vene parvlaevaga ning viidi Voninosse.
"21 Hiina Rahvavabariigi kodanikust koosnev meeskond sattus jääle ja viidi seejärel läheneva laeva pardale," ütles Venemaa Föderaalne mere- ja jõetranspordiagentuur kolmapäeval riiklikule pressiteenistusele TASS.
Päästemeeskonnad püüdsid tihendada laevas olevat auku ja kontrollida vee sissetungimist, kuid üleujutused jätkusid ja otsustati pumbad eemaldada ja sildumisnöörid läbi lõigata.
Alus uppus 1. märtsil ja algatatud on uurimine.
Meeskonnal vigastusi ei olnud.
Yong Xing 56 on ehitatud 2008. aastal ja sõidab Hiina lipu all.
https://gcaptain.com/chinese-bulk-carri ... -56-sinks/
Venemaa Vanino sadama lähedal asuvas Tartari väinas uppus Hiina puistlaskur, mis sai kokkupõrkes tugevate jäävoogudega kannatada.
Alus Yong Xing 56 oli jääle jäänud alates 19. veebruarist ja andis 23. veebruaril välja hädateate, mis kutsus esile päästeoperatsiooni. Aruanded näitavad, et 33 000 DWT laev vedas alumiiniumoksiidi lasti.
Kõik 21 meeskonnaliiget jätsid laeva maha ja päästeti Vene parvlaevaga ning viidi Voninosse.
"21 Hiina Rahvavabariigi kodanikust koosnev meeskond sattus jääle ja viidi seejärel läheneva laeva pardale," ütles Venemaa Föderaalne mere- ja jõetranspordiagentuur kolmapäeval riiklikule pressiteenistusele TASS.
Päästemeeskonnad püüdsid tihendada laevas olevat auku ja kontrollida vee sissetungimist, kuid üleujutused jätkusid ja otsustati pumbad eemaldada ja sildumisnöörid läbi lõigata.
Alus uppus 1. märtsil ja algatatud on uurimine.
Meeskonnal vigastusi ei olnud.
Yong Xing 56 on ehitatud 2008. aastal ja sõidab Hiina lipu all.
https://gcaptain.com/chinese-bulk-carri ... -56-sinks/
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Laevaõnnetused
Türgis korraldas kaose sinna saabunud konteinerkaubalaev, kes sõitis sadamakraanad maha.
https://twitter.com/nexta_tv/status/1769016442215653450In Turkey, a container ship accidentally toppled three giant cranes
The incident took place at the Turkish international port of Kocaeli. Fortunately, there were no reported casualties.
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Laevakatastroofid
Pole küll lennuõnnetus, aga USAs, Baltimore'is rammis konteinerlaev suuremat sorti silda (kus oli tihe liiklus peal) kukutades selle kokku
https://twitter.com/sentdefender/status ... 5790477667
Seda silda siis enam ei ole, ja ilmselt on hukkunuid palju:
https://twitter.com/sentdefender/status ... 5790477667
Seda silda siis enam ei ole, ja ilmselt on hukkunuid palju:
Re: Laevakatastroofid
Õnneks juhtus öösel ja autosid vähe peal, sarnane asi päevasel ajal tipptunnil ja tuhanded hukkunud oleks võinud olla. Aga ega sel sillal variant polnud ka - arvestades laeva suurust ja kiirust kui see otse sambale sisse sõitis. Igal juhul vähem kui pool miili enne kokkupõrget toimus laeval kursimuutus ja ma just mõtlen kas tahan Marinetrafficu prof versiooni osta selleks et täpsemalt vaadata - samas kuna paljudel Eesti jahtidelgi on AIS peal (meil omal ka) siis äkki peaks.... EDIT - tutvusin nende pakkumisega - nii väga ma ka oma raha ei vihkaGideonic kirjutas: ↑26 Mär, 2024 9:00 Pole küll lennuõnnetus, aga USAs, Baltimore'is rammis konteinerlaev suuremat sorti silda (kus oli tihe liiklus peal) kukutades selle kokku
https://twitter.com/sentdefender/status ... 5790477667
Seda silda siis enam ei ole, ja ilmselt on hukkunuid palju:
Viimati muutis Dr.Sci, 26 Mär, 2024 15:34, muudetud 1 kord kokku.
Re: Laevaõnnetused
Väidetavalt oli laeval üle minutiline voolukatkestus (arvatavasti selle kursimuutuse ajal) seejärel veel teine, lühem, katkestus vahetult ennem kokkupõrget:
https://twitter.com/cybergibbons/status ... 8974915633
Osad teadjamad räägivad, et ankru oleks saanud isegi ilma elektrita hüdrauliliselt alla lasta. Ju siis arvati, et pole vaja ja jõutakse reageerida.
https://twitter.com/cybergibbons/status ... 8974915633
Osad teadjamad räägivad, et ankru oleks saanud isegi ilma elektrita hüdrauliliselt alla lasta. Ju siis arvati, et pole vaja ja jõutakse reageerida.
Re: Laevaõnnetused
Sarnaseel teemal tehti kunagi isegi film pealkirjaga Speed 2Gideonic kirjutas: ↑26 Mär, 2024 15:28 Väidetavalt oli laeval üle minutiline voolukatkestus (arvatavasti selle kursimuutuse ajal) seejärel veel teine, lühem, katkestus vahetult ennem kokkupõrget:
https://twitter.com/cybergibbons/status ... 8974915633
Osad teadjamad räägivad, et ankru oleks saanud isegi ilma elektrita hüdrauliliselt alla lasta. Ju siis arvati, et pole vaja ja jõutakse reageerida.
Re: Laevaõnnetused
Ankur ikka lasti vette.
https://edition.cnn.com/us/live-news/ba ... b2c7411fc5Ship dropped its anchor as part of emergency procedure before impact, transportation agency says
Re: Laevaõnnetused
Mjah kui on üle 100k tonni veeväljasurvet ja täislastis, siis kui ankrud vette lasta, samas kui sõukruvid laeva edasi ajavad, või isegi kui ei aja, aga piisav kiirus üleval, siis paremal juhul kaotad ankrud, halvemas olukorras lõikad läbi veealused kommunikatsioonid. Alles meil miski Hiina laev sõitis sadu miile ankur põhjas.lootsik kirjutas: ↑26 Mär, 2024 18:22Ankur ikka lasti vette.https://edition.cnn.com/us/live-news/ba ... b2c7411fc5Ship dropped its anchor as part of emergency procedure before impact, transportation agency says
Re: Laevaõnnetused
Videost on ju näha, et laev läks silla alt ilusti läbi ja siis millegipärast tagurdas sillale otsa. Täiesti arusaamatu manööver.
* Otsin pilte ja infot Aegna merekindluses teeninutest, eriti aastatest 1930-34 *
* Meie peaülesanne olgu peatada eestlaste väljasuremine. Ukrainlased ei sure välja ka siis, kui nad kotavad (enamasti venelastega asustatud) Ida-Ukraina ja Krimmi! *
* Meie peaülesanne olgu peatada eestlaste väljasuremine. Ukrainlased ei sure välja ka siis, kui nad kotavad (enamasti venelastega asustatud) Ida-Ukraina ja Krimmi! *
Re: Laevaõnnetused
Kas saaks ka palun seda videot näha, kus laev läheb silla alt ilusti läbi ja siis tagurdab sellele otsa?
Kumbki video, mis laiemalt avaldatud on, seda arusaamatud manöövrit ei näita.
-
- Liige
- Postitusi: 1730
- Liitunud: 02 Dets, 2012 12:44
- Kontakt:
Re: Laevaõnnetused
Üsna informatiivne video õnnetusest koos selgitusega mis parasjagu võis toimumas olla:
https://www.youtube.com/watch?v=qZbUXewlQDk
https://www.youtube.com/watch?v=qZbUXewlQDk
Re: Laevaõnnetused
Sillal toimunust
Ametlikum info
https://twitter.com/sentdefender/status ... 4631637162
Videoanalüüs toimunust
https://www.youtube.com/watch?v=N39w6aQFKSQ
https://twitter.com/CollinRugg/status/1 ... 1760105604Officials stopped cars from crossing the Francis Scott Key Bridge just moments before the cargo ship collided, saving lots of lives.
According to Maryland Gov. Wes Moore, the ship issued a “mayday” call before colliding.
The workers on the bridge jumped into action and halted traffic, saving many lives.
“The ship issued a mayday loss of power. The workers on the bridge halted traffic right before impact. They saved lots of lives,” Moore said.
Six people remain missing. Two have been rescued and sent to the hospital.
Ametlikum info
The Department of Homeland Security have released their Initial Findings regarding the Incident this morning in Baltimore, Maryland in which a Cargo Ship rammed into and caused the Collapse of the Francis Scott Key Bridge; with the Report stating that at the time of the Crash, the Ship was being Piloted by a Veteran-Harbor Pilot who knew the nearby Waterways and that the Ship had notified the Maryland Department of Transportation that they had Fully-Lost Propulsion and Control as they were Departing from Port, with them heading Directly towards the Bridge.
https://twitter.com/sentdefender/status ... 4631637162
Videoanalüüs toimunust
https://www.youtube.com/watch?v=N39w6aQFKSQ
Ainus, mida me ajaloost õpime, on see, et keegi ei õpi ajaloost midagi.
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Live for nothing or die for something.
Kui esimene kuul kõrvust mõõda lendab, tuleb vastu lasta.
EA, EU, EH
Re: Laevaõnnetused
Siinsamas eespool jagatud video jäi silma. https://twitter.com/cybergibbons/status ... 8974915633
Ok saan aru, et ta tuli siis teiselt poolt, mitte ei läinud taha. Ega seal pimedas hästi näha ei ole.
* Otsin pilte ja infot Aegna merekindluses teeninutest, eriti aastatest 1930-34 *
* Meie peaülesanne olgu peatada eestlaste väljasuremine. Ukrainlased ei sure välja ka siis, kui nad kotavad (enamasti venelastega asustatud) Ida-Ukraina ja Krimmi! *
* Meie peaülesanne olgu peatada eestlaste väljasuremine. Ukrainlased ei sure välja ka siis, kui nad kotavad (enamasti venelastega asustatud) Ida-Ukraina ja Krimmi! *
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist