Ma ei viitsi sellist targutamist rohkem kommenteerida kui, et stardis oli navi sees. Fikseerisin kiiruse. Lülitasin välja. Pärast üleval sisse lülitades enam ennast välja ei positsioneerinud kuigi akna all sai võimeldud küll nii küll naa.AMvA kirjutas:Peeter kirjutas:Mina enda Garminiga olen lennuki õhkutõusu 450km/h ja tiba pluss küll ära näinud, aga vat üleval õhus enam ennast majakatesse ära ei positsioneerinud.
Jama, isegi suvalise nuti odav GPS kiip suudab kenasti lennukis toimida.
GPSiga probleem
Re: GPSiga probleem
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9144
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: GPSiga probleem
https://en.wikipedia.org/wiki/Coordinat ... t_Controls
Praktiliselt tähendab see märksa madalamaid kiirusi, kuna positsioneerimise vigade tõttu võib ka väiksematel kiirustel olla tulemuseks limiiti ületav kiirus. Olen ise telefoni GPS-ga suutnud ühe korra joosta ja ühe korra rattaga sõita ülehelikiirusel.
In GPS technology, the term "COCOM Limits" also refers to a limit placed on GPS tracking devices that disables tracking when the device calculates that it is moving faster than 1,000 knots (1,900 km/h; 1,200 mph) at an altitude higher than 18,000 m (59,000 ft).[3] This was intended to prevent the use of GPS in intercontinental ballistic missile-like applications.
Praktiliselt tähendab see märksa madalamaid kiirusi, kuna positsioneerimise vigade tõttu võib ka väiksematel kiirustel olla tulemuseks limiiti ületav kiirus. Olen ise telefoni GPS-ga suutnud ühe korra joosta ja ühe korra rattaga sõita ülehelikiirusel.
Re: GPSiga probleem
Peeter kirjutas:Ma ei viitsi sellist targutamist rohkem kommenteerida kui, et stardis oli navi sees. Fikseerisin kiiruse. Lülitasin välja. Pärast üleval sisse lülitades enam ennast välja ei positsioneerinud kuigi akna all sai võimeldud küll nii küll naa.AMvA kirjutas:Peeter kirjutas:Mina enda Garminiga olen lennuki õhkutõusu 450km/h ja tiba pluss küll ära näinud, aga vat üleval õhus enam ennast majakatesse ära ei positsioneerinud.
Jama, isegi suvalise nuti odav GPS kiip suudab kenasti lennukis toimida.
Ega sinu targutamist kah ei viitsi lugeda.
Ma olen praktiliselt igal lennul kuskil täiskõrgusel ja -kiirusel trakkinud asukohta ja kiirust ning pole kunagi probleema olnud. Ja neid lende oli mul enne koroonat ikka vähemalt paar kuus. Sateliitide leidmiseks läheb aega, aga lõpuks saab alati näidu ette. Osta endale korralik navi või telefon parem.
Re: GPSiga probleem
Peeter kirjutas:Mina enda Garminiga olen lennuki õhkutõusu 450km/h ja tiba pluss küll ära näinud, aga vat üleval õhus enam ennast majakatesse ära ei positsioneerinud.
Su jutu illustreerimiseks sobib mu pilt aastast 2004
Re: GPSiga probleem
Mille alusel gps kõrgust määrab? Kas seadme suhtes kaugemale jäävate satelliitide põhjal (moodustub nn. kolmnurk)?
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: GPSiga probleem
Walter2 kirjutas:Mille alusel gps kõrgust määrab? Kas seadme suhtes kaugemale jäävate satelliitide põhjal (moodustub nn. kolmnurk)?
Puhas trigonomeetria signaali kulgemise aja mõõtmisel sateliitide(min 3 ) ja aparaadi vahel.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9144
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: GPSiga probleem
retti kirjutas:...
Puhas trigonomeetria signaali kulgemise aja mõõtmisel sateliitide(min 3 ) ja aparaadi vahel.
3 satelliiti annab asukoha.
4 satelliiti on vaja kõrguse jaoks.
https://www.e-education.psu.edu/geog160/node/1923#:~:text=Three%20satellites%20are%20needed%20by,the%20ability%20to%20calculate%20elevation.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist